Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-20
Giżycko: Dostawa sprzętu multimedialnego i mebli biurowych w ramach realizacji projektu
pn. Adaptacja obiektów w Twierdzy Boyen w Giżycku wraz z zagospodarowaniem terenów oraz zakupem wyposażenia wpływającego na ich unowocześnienie
Numer ogłoszenia: 63362 - 2015; data zamieszczenia: 20.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Giżycko , al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 73 24 111, 7324 143, faks 87 4285241.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gizycko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu multimedialnego i mebli biurowych w ramach realizacji projektu pn. Adaptacja obiektów w Twierdzy Boyen w Giżycku wraz z zagospodarowaniem terenów oraz zakupem wyposażenia wpływającego na ich unowocześnienie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli biurowych oraz sprzętu multimedialnego wraz z ich montażem i uruchomieniem w pomieszczeniach określonych przez Zamawiającego w ilościach i zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 3 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2. Załącznik nr 3 do SIWZ stanowić będzie załącznik do Umowy. 3. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest budynek Laboratorium Prochowego oraz budynek Stajni z Wozownią na terenie Twierdzy Boyen przy ul. Turystycznej 1 w Giżycku. 4. W ZAKRESIE DOSTAWY MEBLI: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - biurko - 5 szt., - krzesła do pracy biurowej - 6 szt., - szafy na ubrania i dokumentację - 4 szt., - stoły do ekspozycji wystawienniczych - 15 szt., - krzesła drewniane rozkładane - 200 szt., - gabloty wystawowe, przeszklone - 10 szt. 4.2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dokonania montażu gablot we wskazanych pomieszczeniach oraz ustawienia mebli zgodnie z dostarczonym planem na etapie realizacji zamówienia. 4.3. Zamawiający wymaga aby dostarczone meble: - były fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi, - spełniały wymagania pod względem BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, - były dopuszczone do obrotu i stosowania w Unii Europejskiej. 4.4. Szczegółowy wykaz mebli zawiera Załącznik nr 3 SIWZ. 5. W ZAKRESIE DOSTAWY SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO 5.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - komputer typu laptop - 2 szt., - komputer z wyposażeniem multimedialnym - 2 szt., - ekrany - 2 szt., - tablice interaktywne - 2 szt., - projektory - 2 szt., - nagłośnienie - 2 kpl., - urządzenie wielojęzyczne z mikroportem - przewodnik automatyczny - 45 szt., identyfikatory przy eksponatach - 100 szt. 5.2. Komputery oraz urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia w zakresie dostawy sprzętu multimedialnego muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji producenta oraz posiadać ocenę zgodności z odpowiednimi dyrektywami Unii Europejskiej i posiadać oznakowanie C E. 5.3. Urządzenia muszą posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 5.4. Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszystkie kable niezbędne do ich prawidłowego uruchomienia i użytkowania. 5.5. Wykonawca dokona instalacji, podłączenia oraz konfiguracji sprzętu multimedialnego wraz z wymaganym oprogramowaniem tak, aby był on gotowy do pracy po przekazaniu Zamawiającemu. 5.6. Licencje oprogramowania dostarczone wraz z komputerem muszą być udzielone na czas nieokreślony, w sposób nie naruszający praw osób trzecich. 5.7. Szczegółowy wykaz sprzętu multimedialnego zawiera Załącznik nr 3 SIWZ 6. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 2 do SIWZ - Projekt Umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 72.50.00.00 - Komputerowe usługi pokrewne 72.51.43.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemów komputerowych 30.21.31.00 - Komputery przenośne 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.10.00.00 - Meble .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 30.03.2015 r. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy na konto Zamawiającego:Bank PeKaO SA Nr konta: 42 1240 5787 1111 0010 5856 4508 Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Dostawa sprzętu multimedialnego i mebli biurowych w ramach realizacji projektu pn. Adaptacja obiektów w Twierdzy Boyen w Giżycku wraz z zagospodarowaniem terenów oraz zakupem wyposażenia wpływającego na ich unowocześnienie. Za termin wniesienia wadium uważa się dzień i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego. Wadium w całości winno znajdować się w posiadaniu Zamawiającego wraz z upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. Wadium wnoszone w formach wskazanych w ust. 3 pkt 2)-5) należy przed upływem terminu składania ofert, złożyć w formie oryginału w kasie Urzędu Miejskiego w Giżycku, pok. 110 (pn. - pt. 9.00 - 14.00). W przypadku braku możliwości dostarczenia oryginału do kasy Zamawiającego, oryginał dokumentu należy umieścić w kopercie wraz z ofertą. Do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię złożonego dokumentu. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający żąda, by Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z wzorem nr 2 (o którym mowa w pkt. V ust. 1 ppkt. 1) SIWZ). Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający żąda, by Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z wzorem nr 2, (o którym mowa w pkt. V ust. 1 ppkt. 1)SIWZ), że posiada wiedzę i doświadczenie potrzebne do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania potencjału technicznego do wykonania zamówienia Zamawiający żąda, by Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z wzorem nr 2, (o którym mowa w pkt. V ust. 1 ppkt. 1)SIWZ), że dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do Wykonania Zamówienia Zamawiający żąda, by Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z wzorem nr 2, (o którym mowa w pkt. V ust. 1 ppkt. 1)SIWZ), że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek Zamawiający żąda, by Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa pkt. V ust. 1 ppkt. 1)SIWZ, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
INNE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADAJĄCE SIĘ NA OFERTĘ: 1. Wypełniony formularz cenowy (wg wzoru nr 1), 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres rękojmi - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności zmiany terminu ustalonego w § 2 zał. nr 2 do SIWZ, w szczególności: 1) wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiającego, 2) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania prac, 3) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 4) w przypadku zmiany technologii, jakości lub parametrów charakterystycznych dla danego elementu, wprowadzanych na wniosek Wykonawcy, 5) na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, 3. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 1) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 3) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT strony zobowiązują się do zawarcia aneksu do umowy regulującego wysokość VAT, tym samym zmiany wynagrodzenia określonego w §6 ust.1 zał. Nr 2 do SIWZ. Koszty wzrostu podatku VAT obciążają Wykonawcę. 4) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 5) Wykonawca za zgodą Zamawiającego może: a) powierzyć realizację części zamówienia Podwykonawcom, mimo nie wskazania w ofercie takiej części do powierzenia podwykonawcom; b) wskazać inny zakres Podwykonawstwa, niż przedstawiony w ofercie; c) wskazać innych Podwykonawców niż przedstawieni w ofercie; d) zrezygnować z Podwykonawstwa 4. W przedstawionych w § 9 ust. 2 pkt.1) - 5) zał. Nr 2 do SIWZ, przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. Przesunięcie terminu będzie musiało być szczegółowo uzasadnione przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Zamawiającego, z wyjątkiem zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 pkt.1 zał. Nr 2 do SIWZ. 5. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp następujące zmiany: 1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, w szczególności zmiana numeru rachunku bankowego, 2) danych teleadresowych, 3) danych rejestrowych, 4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy 6. Umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz danych zawartych w ofercie. Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 7. Wykonawca składając ofertę oświadcza na formularzu oferty (wg wzoru nr 1), że akceptuje istotne postanowienia umowy zawarte w Załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gizycko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji, Referat Inwestycji (pok. 114) Urząd Miejski w Giżycku,
al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2015 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat (pok. 104) Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Adaptacja obiektów w Twierdzy Boyen w Giżycku wraz z zagospodarowaniem terenów oraz zakupem wyposażenia wpływającego na ich unowocześnienie otrzymał dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Wykonanie konserwacji, robót naprawczych oraz przeglądu rocznego Wojskowej Bocznicy Kolejowej nr 156 w Szerokim Borze.
- Modernizacja budynku sali ćwiczeń na terenie Twierdzy Boyen w Giżycku
- Zarządzanie gminnym zasobem nieruchomości miasta Giżycka oraz zarządzanie nieruchomością - targowiskiem "Mój Rynek" i Targowiskiem Miejskim w Giżycku.
- WYCINKA DRZEW, KRZEWÓW, FREZOWANIE PNI, WYKONYWANIE NASADZEŃ DRZEW I KRZEWÓW, PIELĘGNACJĘ ZIELENI ORAZ WYCINKĘ SAMOSIEJ I DRZEW NA TERENACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 24 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzędu Gminy Giżycko
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli dla Ośrodka Adopcyjnego z siedzibą w Lublinie wraz przedstawicielstwami
- Dostawa sprzętu IT wraz z wyposażeniem na potrzeby projektów realizowanych przez Wydział Ekonomiczny Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
- Zestawy komputerowe do postprodukcji dźwięku PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi - 8 zestawów komputerowych do postprodukcji dźwięku stereofonicznego w filmie
- Dostawa i montaż nowego, pełnowartościowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami branżowymi mebli i wyposażenia do lokalu przy ul. Bydgoskiej 52 w Toruniu
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek zaopatrywanych przez KWP w Łodzi.
- Cyberbezpieczny samorząd - poprawa bezpieczeństwa - oprogramowanie antywirusowe i oprogramowanie do zarządzania siecią
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.