To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-05
Lublin: DOSTAWA AMBULANSU TRANSPORTOWEGO.
Numer ogłoszenia: 63381 - 2015; data zamieszczenia: 05.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 22227 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego, ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 740 86 14, faks 81 740 39 34.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA AMBULANSU TRANSPORTOWEGO..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ambulansu transportowego typu A2 z wyposażeniem medycznym. 3.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3.3. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 34 11 41 22-0: Pojazdy do transportu chorych, 3.4. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 3.5 Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia: 3.5.1. Zamawiający wymaga zaoferowania fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w roku 2014 ambulansu transportowego typu A2 z zabudową części medycznej spełniającej wymogi polskiej normy PN-EN 1789+A2:2011. 3.5.2. Oferowany ambulans musi posiadać wyposażenie, wolne od wad, objęte gwarancją producenta pojazdu, spełniające wymagania ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 2012 poz.1137 ze zm.), rozporządzenia Ministra infrastruktury z dnia 31.12.2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. 2013 poz. 951), obowiązujących norm PN-EN 1789+A2:2011 dla środka transportu drogowego typu A oraz PN-EN 1865 (wymagania dotyczące noszy i innego sprzętu medycznego do przemieszczania pacjenta stosowanego w ambulansach drogowych) lub równoważne. 3.5.3. Zaoferowany jako wyposażenie sprzęt medyczny musi być zgodny z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. (Dz.U. z 2010 nr 107, poz. 679 ze zm.) 3.5.4. Zamawiający wymaga zaoferowanie pojazdu fabrycznie nowego, rok produkcji min. 2014, kompletnego, oznakowanego. Dostarczony ambulans oraz sprzęt medyczny powinien być bez defektów, błędów konstrukcyjnych, wykonawczych i innych wad technicznych, które mogłyby się ujawnić podczas jego użytkowania. 3.5.5. Wykonawca zapewni dla oferowanego ambulansu pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zabudowy medycznej i wyposażenia medycznego oraz pełny serwis gwarancyjny pojazdu bazowego w Autoryzowanej Stacji Obsługi na terenie miasta Lublina. 3.5.6. Objecie gwarancją ambulansu, w okresie nie krótszym niż 24 m-ce od daty przyjęcia (przekazania) protokołem zdawczo odbiorczym na pojazd bazowy bez limitu kilometrów , min. 36 m-cy na lakier, min. 120 m-cy na perforację nadwozia oraz min. 24 m-ce na przedział medyczny. 3.5.7. Objęcie serwisem technicznym w okresie gwarancji zakupionego ambulansu w tym, przystąpienie do naprawy w terminie nie późniejszym niż 48h od zgłoszenia naprawy faxem, telefonicznie (każda ze stron, na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza ten fakt) lub w formie elektronicznej. 3.5.8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawarcia umowy serwisowej-pogwarancyjnej, na warunkach nie gorszych, niż wynikających z oferty. 3.5.9. Wykonawca dostarczy pojazd do siedziby Zamawiającego oraz przeprowadzi w dniu dostawy niezbędne szkolenie w zakresie instrukcji obsługi w stopniu gwarantującym prawidłowe użytkowanie. 3.6. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 3.7. Zastosowane w opisie preferencje i wymagania odnoszące się do cech technicznych i jakościowych przedmiotu zamówienia, służą jedynie uzyskaniu najwyższej jakości technicznej przedmiotu zamówienia oraz zapewnieniu jego pełnej sprawności technicznej i jakościowej. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w przedmiocie zamówienia, pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w Załączniku nr 1 do SIWZ. W takiej sytuacji zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego , jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 3.8. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.22 - Pojazdy do transportu chorych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: DOSTAWA AMBULANSU TRANSPORTOWEGO.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RATOWNIK-AMBULANSE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
RATOWNIK-AMBULANSE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- RATOWNIK M.WNOROWSKI Sp.j., ul. Konwaliowa 24, 05-110 Jabłonna, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 179846,28
Oferta z najniższą ceną: 179846,28 / Oferta z najwyższą ceną: 179846,28
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.