To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-01
Poznań: Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby I Oddziału ZUS w Poznaniu, II Oddziału ZUS w Poznaniu i Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim - 3 części: Część nr 1 - meble dla I Oddziału ZUS w Poznaniu Część nr 2 - meble dla II Oddziału ZUS w Poznaniu Część nr 3 - meble dla Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim.
Numer ogłoszenia: 63393 - 2016; data zamieszczenia: 01.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 101238 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8745400, faks 61 8772850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby I Oddziału ZUS w Poznaniu, II Oddziału ZUS w Poznaniu i Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim - 3 części: Część nr 1 - meble dla I Oddziału ZUS w Poznaniu Część nr 2 - meble dla II Oddziału ZUS w Poznaniu Część nr 3 - meble dla Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby I Oddziału ZUS w Poznaniu, II Oddziału ZUS w Poznaniu i Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim - 3 części: Część nr 1 - meble dla I Oddziału ZUS w Poznaniu: szafy z drzwiami uchylnymi, szafa na druki, szafa socjalna z drzwiami uchylnymi, szafa socjalna, szafa otwarty regał na akta, szafa niska do akt z otwarta półką, szafa niska do akt z pełnymi drzwiami, regał mały na druki z przedziałką, szfa ubraniowa z drzwiami uchylnymi, biurko z przystawką, kontener z szufladami do biurka z przystawką, szafka przystanowiskowa, stolik pod drukarkę z półką, krzesło dla pacjenta, krzesło dla pracownika, stół, kontener pod biurko z przystawką, przystawki różne, wieszak naścienny, meble kuchenne, biurko komputerowe jednoszafkowe, biurko z boksami podblatowymi i półka na klawiaturę, boks podblatowy, boks na stację komputerową, fotel obrotowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Część nr 2 - meble dla II Oddziału ZUS w Poznaniu: - krzesło obrotowe pracownicze, biurko, podblatowy boks z szufladami, podblatowy boks na stację komputerową PC, podstawka pod monitor, krzesło konferencyjne, szafa aktowa z nadstawką, nadstawa do szafy aktowej, szafa aktowa bez nadstawki, szafa aktowo-ubraniowa z nadstawką, nadstawka do szafy aktowo-ubraniowej, komoda, etażerka, stolik dla klienta, szafki kuchenne, stolik pod urządzenie biurowe, stół konferencyjny, szafa na druki, zestaw meblowy do sekretariatu w systemie zaprojektuj i wykonaj składający się z: lady, boksu komputerowego, boksu z szufladami, podstawki pod monitor, szafy ubraniowo-aktowej z nadstawką, szafy aktowej z nadstawką, szafki kuchennej stojącej ze ścianką. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ. Część nr 3 - meble dla Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim: biurko z dostawka i kontenerami - różne, szafy- różne,fotel obrotowy z podłokietnikami, krzesło gabinetowe tapicerowane bez podłokietników, łącznik półokrągły w formie blatu, regał otwarty - różny, szafa ubraniowa - różna, stolik okolicznościowy, krzesło tapicerowane typu ISO, szafa aktowa - różna, szafka komoda, kontener - różny, wieszak na ubrania stojący, szafa ubraniowo aktowa - różna, stół, regał na dokumenty otwarty, regał na dokumenty otwarty narożny, fotel obrotowy klasy Premium. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1b do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.13.60.00 - Wieszaki na odzież 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.11.20.00 - Krzesła 39.12.11.00 - Biurka 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.13.40.00 - Meble komputerowe 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.15.10.00 - Meble różne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Meble dla I Oddziału ZUS w Poznaniu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HEBA Tomasz HEBA, ul.Bydgoska 46/1, 85-790 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 146618,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 167191,44
Oferta z najniższą ceną: 167191,44 / Oferta z najwyższą ceną: 664823,61
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Meble dla II Oddziału ZUS w Poznaniu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HEBA Tomasz Heba, ul. Bydgoska 46/1, 85-790 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94178,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 108707,40
Oferta z najniższą ceną: 108707,40 / Oferta z najwyższą ceną: 394768,50
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Meble dla Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMANDOR SPÓŁKA JAWNA IRENEUSZ WÓJCIK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMANDOR SPÓŁKA JAWNA IRENEUSZ WÓJCIK
- Przedsiębiorstwo KOMANDOR Sp.j. Ireneusz Wójcik, ul. Częstochowska 140, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 119355,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 142865,73
Oferta z najniższą ceną: 142865,73 / Oferta z najwyższą ceną: 409078,32
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa samochodu terenowego typu PICK-UP , 5-cio osobowego, z napędem 4x4
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania: "Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla zadania: Adaptacja strefy SPA na strefę Saun -1"
- Zakup samochodu BUS 8+1
- Zakup samochodu osobowego
- Zakup samochodu osobowo-ciężarowego 2+1
- Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu przeprowadzającego eksperyment medyczny -Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MEBLI DLA CENTRUM TRANSFERU TECHNOLOGII
- Dostawa mebli biurowych oraz mebli do pracowni wraz z ich montażem na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Elektrotechniki.
- Zakup i dostawa mebli biurowych i krzeseł dla Politechniki Poznańskiej z podziałem na części.
- Zakup doposażenie do pracowni zawodowych, językowych i pracowni egzaminacyjnej Zespołu Szkół w Głuchowie, w ramach projektu pn. "Uczeń - pracownik - przedsiębiorca - III Edycja"
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń przedszkola Miejskiego nr 1 " Morskie Skarby" przy ul. Myśliwskiej 13 w Międzyzdrojach"
- Sukcesywna dostawa mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych UG wg. części: Część I - Sukcesywna dostawa mebli biurowych Część II - Sukcesywna dostawa krzeseł i foteli biurowych
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.