Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-15
Cekcyn: dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych oraz sprzętu komputerowego i audiowizualnego wraz z montażem/uruchomieniem w ramach realizacji projektu pn. Budowa gimnazjum w Cekcynie
Numer ogłoszenia: 63396 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cekcyn , ul. Szkolna 2, 89-511 Cekcyn, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3347550, 3347564, faks 052 3364087.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cekcyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych oraz sprzętu komputerowego i audiowizualnego wraz z montażem/uruchomieniem w ramach realizacji projektu pn. Budowa gimnazjum w Cekcynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych oraz sprzętu komputerowego i audiowizualnego wraz z montażem/uruchomieniem, w ramach realizacji projektu pn. Budowa gimnazjum w Cekcynie. 2. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na niżej wymienione części: 2.1. CZĘŚĆ I - obejmuje wyposażenie niżej wymienionych pracowni przedmiotowych: a) pracowania biologiczna, b) pracowania geograficzna, c) pracownia chemiczna, d) pracownia fizyczna, e) pracownia polonistyczna, f) pracownia matematyczna, g) pracownia plastyczna i muzyczna, h) pracownia historii i WOS, i) pracownia biblioteki - szkolne centrum informacji. 2.2. CZĘŚĆ II - obejmuje dostawę sprzętu wraz z oprogramowaniem dla niżej wymienionych pracowni: a) sprzętu komputerowego ze standardowym oprogramowaniem dla pracowni komputerowej, b) sprzętu komputerowego ze standardowym oprogramowaniem oraz audiowizualnego dla pracowni wymienionych w Części I, c) sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla pomieszczeń administracyjnych. 3. Szczegółowy opis i wymagania, w tym parametry techniczne i jakościowe, dotyczące przedmiotu zamówienia, określono w załączniku nr 4 do SIWZ - Wykaz dostaw wyposażenia pracowni przedmiotowych oraz sprzętu komputerowego i audiowizualnego. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanym w SIWZ. UWAGA : Zamawiający informuje, iż zastosowane w SIWZ określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych opisywanym materiałom, pod warunkiem, że zaproponowane materiały będą miały te same cechy funkcjonalne, co wskazane w SIWZ, których jakość nie może być gorsza od jakości określonej w specyfikacji produktu. 5. Wykonawca zobowiązany jest uzupełnić Załącznik Nr 4 przez wpisanie cen, okresu gwarancji, producenta, istotnych parametrów technicznych, pozwalających Zamawiającemu na uznanie, że oferowane dostawy odpowiadają zamawianym. 6. Wymagane jest, aby wyposażenie oraz sprzęt dostarczony został do siedziby gimnazjum w Cekcynie, ul Szkolna 7. Wykonawca zobowiązany jest w ramach oferowanej ceny do: a) dostawy na własny koszt nowego wyposażenia i sprzętu, który nie był współfinansowany ze środków krajowych ani unijnych w okresie 7 lat poprzedzających datę dokonania zakupu, b) ustawienia wyposażenia/sprzętu w poszczególnych pomieszczeniach, c) dokonania jego montażu, podłączenia oraz uruchomienia. Dostarczane komputery muszą być wyposażone w oprogramowanie, skonfigurowane i podłączone do sieci komputerowej, d) zakupu, dostarczenia i naklejenia około 1200 szt. plakietek informacyjnych (naklejek) na dostarczone środki trwałe, zgodnych z załączonym wzorem i według wymiarów zgodnych z wytycznymi dla beneficjentów z zakresu promocji projektów realizowanych w ramach RPO WK-P; naklejki winny być papierowe, na zewnątrz ofoliowane i samoprzylepne. 8. Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na dostarczony sprzęt komputerowy, audiowizualny. Reakcja Wykonawcy na zgłoszenie przez Zamawiającego - do 12 godzin od zgłoszenia. Naprawa sprzętu powinna nastąpić w ciągu 72 godzin. W przypadku naprawy dłuższej, Wykonawca powinien zapewnić Zamawiającemu sprzęt zamienny. 9. Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi na dostarczony sprzęt komputerowy i audiowizualny na okres 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru. Natomiast na pozostałe dostawy na okres 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00-4, 22.11.41.00-3, 22.11.42.00-4, 22.11.43.00-5, 22.11.45.00-7, 38.51.00.00-3, 38.90.00.00-4, 32.32.00.00-2, 38.65.16.00-9, 38.65.21.00-1, 30.23.21.10-8, 38.65.34.00-1, 30.21.10.00-1, 30.19.12.00-6, 30.20.00.00-1, 33.69.63.00-8, 38.43.70.00-7, 38.29.60.00-6, 38.00.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie posiadanej wiedzy i doświadczenia wymagane jest, aby Wykonawca wykazał się w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) dla Części I - wykonaniem co najmniej 1 dostawy wyposażenia dla pracowni przedmiotowych, o wartości brutto nie mniejszej jak 50.000 zł, b) dla Części II - wykonaniem co najmniej 1 dostawy sprzętu komputerowego i audiowizualnego o wartości brutto nie mniejszej jak 50.000 zł
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. formularz oferty zgodny z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2. uzupełniony wykaz wyposażenia pracowni przedmiotowych oraz dostaw sprzętu komputerowego i audiowizualnego (Część I i/lub II) - zgodny z załącznikiem nr 4 do SIWZ, 3. pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych do oferty dokumentów
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany w umowie, na skutek wystąpienia poniższych okoliczności mogą dotyczyć następujących elementów umowy: a) termin wykonania zamówienia : wystąpienie uzasadnionych utrudnień bądź przeszkód, niezależnych od wykonawcy, a mających bezpośredni wpływ na dochowanie terminu umownego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cekcyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pok. nr 19 lub pobrać ze strony internetowej www.bip.cekcyn.pl zakładka Przetargi ogłoszone.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Cekcyn ul. Szkolna 2, Sekretariat- pokój nr 24.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007-2013 w ramach Osi Priorytetowej 3. Rozwój infrastruktury społecznej, Działania 3.1. Rozwój infrastruktury edukacyjnej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wyposażenia niżej wymienionych pracowni przedmiotowych: a) pracowania biologiczna, b) pracowania geograficzna, c) pracownia chemiczna, d) pracownia fizyczna, e) pracownia polonistyczna, f) pracownia matematyczna, g) pracownia plastyczna i muzyczna, h) pracownia historii i WOS, i) pracownia biblioteki - szkolne centrum informacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w części 1 wykazu dostaw stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00-4, 22.11.41.00-3, 22.11.42.00-4, 22.11.43.00-5, 22.11.45.00-7, 38.51.00.00-3, 38.90.00.00-4, 33.69.63.00-8, 38.43.70.00-7, 38.29.60.00-6, 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz sprzętu audiowizualnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla niżej wymienionych pracowni: a) sprzętu komputerowego ze standardowym oprogramowaniem dla pracowni komputerowej, b) sprzętu komputerowego ze standardowym oprogramowaniem oraz audiowizualnego dla pracowni wymienionych w Części 1, c) sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla pomieszczeń administracyjnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w części 2 wykazu dostaw stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.10.00-1, 32.32.00.00-2, 38.65.16.00-9, 38.65.21.00-1, 30.23.21.10-8, 38.65.34.00-1, 30.19.12.00-6, 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Podniesienie poziomu kompetencji cyfrowych społeczeństwa na terenie Gminy Łabowa
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i przenośnych oraz licencji oprogramowania
- Sukcesywne dostawy podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych dla Wydziału Chemicznego
- Dostawa i montaż wyposaż. wnętrz Klubu Malucha w Andrychowie w ramach zad.: "Utworz.50 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej inst. klubu dziec. pod adr.: ul. Metalowców 6 w Andrychowie"
- Zakup sprzętowych kluczy zabezpieczających
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I SIECIOWEGO
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.