Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-20
Lubowidz: Dostawa używanej koparko-ładowarki dla Gminy Lubowidz
Numer ogłoszenia: 63402 - 2015; data zamieszczenia: 20.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubowidz , ul. Zielona 10, 09-304 Lubowidz, woj. mazowieckie, tel. 23 6582078 w. 21, faks 23 6582078 w. 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.uglubowidz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa używanej koparko-ładowarki dla Gminy Lubowidz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa używanej koparko-ładowarki dla Gminy Lubowidz. Charakterystyka techniczna koparko-ładowarki: Rok produkcji koparko-ładowarki nie starsza niż z 2010 r.; Liczba przepracowanych mtg - nie więcej niż 6300 mtg; Masa całkowita 8500-9000 kg; Długość transportowa maszyny do 6,0 m; Silnik wysokoprężny o mocy znamionowej brutto od 74kW (100 kM), szesnastozaworowy, spełniający wymagania dyrektywy Tier III dotyczące emisji spalin bez DPF; Napęd koparko-ładowarki na dwie osie, możliwość napędu na jedną oś; Koła jezdne: przednie i tylne równe o rozmiarze 28, zużycie nie większe niż 30%; Przednia oś wychylna, przednie koła skrętne, tylne koła skrętne, tryb skrętu krab; Średnica zawracania koparko-ładowarki bez hamulca do 9,2 m; Skrzynia biegów maszyny autoshift, przełączalna pod obciążeniem, co najmniej sześć biegów w przód, cztery biegi w tył; Dwa niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny, mokry, samoregulujący się, Układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową o wydajności minimum 165 ltr/min; Wszystkie główne podzespoły napędowe wyprodukowane przez jednego producenta (silnik, skrzynia biegów mosty); Błotnik kół przednich, skrzynka narzędziowa, immobiliser; Kabina operatora spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS z obrotowym pneumatycznym i podgrzewanym fotelem operatora wyposażonym w joysticki, poziom hałasu w kabinie do 75dB. Osprzęt koparko-ładowarki: Koparko-ładowarka musi posiadać system z równoległymi siłownikami przechylania łyżki, zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej; Koparko-ładowarka musi posiadać układ stabilizacji łyżki ładowarkowej; Łyżka ładowarkowa dzielona (otwierana), wielofunkcyjna: 6 w jednym - możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównywania; Na łyżce muszą być zamontowane widły do palet; Pojemność łyżki ładowarki 1,3 m3 z tolerancją ? 0,1 m3, szerokość łyżki do 2,5 m; Maksymalna wysokość załadunku 3,0 m i powyżej; Udźwig na pełną wysokość na łyżce ładowarkowej 3400 kg i powyżej; Siła skrawania na łyżce ładowarkowej na poziomie gruntu 61 kN i powyżej; Osprzęt koparkowy podsiębierny koparko-ładowarki: Musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego; Łyżka koparkowa o szerokości 600 mm ? 20 mm i pojemności 0,2 m3 ? 0,06 m3; Ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe); Maksymalna głębokość kopania 5,88 m i powyżej; Maksymalna wysokość załadunku przy złożonym ramieniu 3,7 m i powyżej; Siła skrawania na łyżce koparkowej 57 kN i powyżej, siła skrawania na ramieniu złożonym 36 kN i powyżej; Udźwig przy złożonym ramieniu 1500 kg i powyżej. Zamawiający wymaga, aby oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia wył wolny od wad oraz spełniał co najmniej wszystkie wymienione wyżej parametry. Niespełnienie choćby jednego z nich spowoduje odrzucenie oferty. Oferowana przez Wykonawcę maszyna musi być zbudowana i wyposażona w sposób odpowiadający normom technicznym oraz posiadać deklaracje zgodności produktu pod względem jakości wymaganiom polskich i unijnych norm jakościowych, posiadać wymagane certyfikaty oraz być dopuszczona do obrotu prawnego na terenie Unii Europejskiej (Certyfikat CE). Okres bezpłatnego serwisu i gwarancji należy podać w miesiącach, przy czym minimalny okres to 3 miesiące, a maksymalny 12 miesięcy. Uwaga: Ilekroć w niniejszej specyfikacji przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. Zamawiający informuje również, że w sytuacji, gdy proponowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia posiada parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od określonych w dokumentacji, spowoduje to uznanie przez Zamawiającego, że złożona oferta odpowiada treści SIWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000 zł przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3.1. do SIWZ);Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach wyszczególnionych w punkcie 7 SIWZ. Z treści przedstawionych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki Wykonawca spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3.1. do SIWZ);Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełniaw oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach wyszczególnionych w punkcie 7 SIWZ. Z treści przedstawionych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki Wykonawca spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3.1. do SIWZ);Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach wyszczególnionych w punkcie 7 SIWZ. Z treści przedstawionych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki Wykonawca spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3.1. do SIWZ);Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach wyszczególnionych w punkcie 7 SIWZ. Z treści przedstawionych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki Wykonawca spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3.1. do SIWZ);Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach wyszczególnionych w punkcie 7 SIWZ. Z treści przedstawionych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki Wykonawca spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji i bezpłatnego serwisu - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.uglubowidz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Lubowidzu,
ul. Zielona 10,
09-304 Lubowidz
Sekretariat (I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Lubowidzu, ul. Zielona 10, 09-304 Lubowidz Sekretariat (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.