eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BogatyniaCięcia sanitarne i wycinka drzew oraz usuwanie wiatrołomów z terenu miasta i gminy Bogatynia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-16

Bogatynia: Cięcia sanitarne i wycinka drzew oraz usuwanie wiatrołomów z terenu miasta i gminy Bogatynia
Numer ogłoszenia: 63412 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bogatynia , ul. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie, tel. 075 7733961, 7739480, faks 075 77 39480, 7731945.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bogatynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Cięcia sanitarne i wycinka drzew oraz usuwanie wiatrołomów z terenu miasta i gminy Bogatynia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycinki drzew i krzewów, przeprowadzenie cięć pielęgnacyjnych lub sanitarnych drzew i krzewów oraz usunięcie wiatrołomów z terenów, będących własnością Gminy Bogatynia. Dokładna ilość drzew przeznaczonych do wycięcia lub wykonania cięć sanitarnych oraz ich lokalizacja będzie uzależniona od bieżących potrzeb oraz wydanych w tym zakresie zezwoleń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ. Warunek dotyczący przedmiotu zamówienia: Wykonawca musi dysponować ogrodzonym terenem bądź budynkiem umożliwiającym składowanie drewna powstałego z wycinki drzew i krzewów, usuwania wiatrołomów, bądź wykonywania cięć sanitarnych. Zamawiający w dniu podpisania umowy będzie żądał potwierdzenia dysponowania ogrodzonym terenem bądź budynkiem umożliwiającym składowanie drewna..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.): 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w szczególności posiadają: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w szczególności: 2.1. Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonali: - jedną usługę (zakończoną) zbliżoną do zakresu zamówienia tj.: wycinkę drzew lub krzewów lub przeprowadzenie cięć pielęgnacyjnych lub sanitarnych drzew lub krzewów o wartości brutto nie mniejszej niż 80.000,00 zł; - maksymalnie dwie usługi (zakończone) zbliżone do zakresu zamówienia tj.: wycinkę drzew lub krzewów lub przeprowadzenie cięć pielęgnacyjnych lub sanitarnych drzew lub krzewów o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 80.000,00zł. 2.2. Posiadają uprawnienia lub zaświadczenia uprawniające do: - wykonywania prac na wysokości; - wykonywanie prac przy użyciu piły łańcuchowej. W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty. 2.3. Dysponują następującym sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: Rodzaj sprzętu Wymagana minimalna ilość Podnośnik montażowy o wysokości minimum 18metrów 1 szt. Samochód skrzyniowy lub ciągnik z przyczepą do przewozu drewna 1 szt. Piły łańcuchowe 2 szt. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24. ustawy. W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty. 4. Wniosą wadium - nie dotyczy. Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 Część II SIWZ); 2. Pełnomocnictwo dla reprezentanta (lidera) - dotyczy podmiotów występujących wspólnie (konsorcja i spółki cywilne), które winny upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych (lider) przy czym upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych przedsiębiorców. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako reprezentant pozostałych (liderem); Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku określonym w pkt 14.5 SIWZ. 3. Uproszczoną wycenę ofertową sporządzoną poprzez wypełnienie pozycji cenowych (załącznik nr 4 Część II SIWZ). W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w punkcie 9 SIWZ, Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2. Dokument potwierdzający, że osoba, która będzie realizowała przedmiot zamówienia posiada wymagane uprawnienia zgodne z warunkiem określonym w pkt 9.1.2.2. SIWZ. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wystarczy gdy ww. dokumenty złoży jeden z podmiotów występujących wspólnie. 3. Wykaz (Załącznik Nr 2 Część II SIWZ) wykonanych (zakończonych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, usług odpowiadających zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia z uwzględnieniem warunku określonego w punkcie 9.1.2.1. SIWZ oraz dokumenty stwierdzające, iż zostały one wykonane należycie, np. referencje. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wystarczy gdy ww. dokument złoży jeden z podmiotów występujących wspólnie. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy (załącznik nr 3 Część II SIWZ). Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 5. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 5. Uwaga: W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie wystarczy gdy ww. dokument złoży jeden z podmiotów występujących wspólnie. 6. Oświadczenie o władaniu nieruchomością przeznaczoną pod zorganizowanie bazy umożliwiającej składowanie drewna (załącznik nr 6). Uwaga: W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie wystarczy gdy ww. dokument złoży jeden z podmiotów występujących wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bogatynia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UMiG Bogatynia, ul. 1 Maja 29, 59-920 Bogatynia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2009 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 3 (Biuro Obsługi Interesanta) lub przesłać na adres: Urząd Miasta i Gminy w Bogatyni ul. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.