eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SianówNadzór inwestorskiCzęść 1. Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.,,Budowa chodnika w Iwięcinie" Część 2. Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.,,Przebudowa dróg gminnych w Gminie Sianów - etap III. Część 3. Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.,,Budowa chodnika w Grabówku".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-11

Ogłoszenie nr 63417 - 2017 z dnia 2017-04-11 r.

Sianów: Nadzór inwestorski: Część 1. Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa chodnika w Iwięcinie" Część 2. Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: ,,Przebudowa dróg gminnych w Gminie Sianów - etap III. Część 3. Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa chodnika w Grabówku".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
PROW 2014-2020: dotyczy części 2 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: ,,Przebudowa dróg gminnych w Gminie Sianów - etap III.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 38030-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 38087-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sianów, krajowy numer identyfikacyjny 52910833217, ul. ul. Armii Polskiej  30, 76004   Sianów, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 943 185 281, faks 943 185 320, e-mail urzad@sianow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sianow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Nadzór inwestorski: Część 1. Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa chodnika w Iwięcinie" Część 2. Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: ,,Przebudowa dróg gminnych w Gminie Sianów - etap III. Część 3. Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa chodnika w Grabówku".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Z.271.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Nadzór inwestorski. Część 1. Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa chodnika w Iwięcinie" Część 2. Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: ,,Przebudowa dróg gminnych w Gminie Sianów - etap III. Część 3. Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa chodnika w Grabówku". 2) obowiązki "Wykonawcy" : - przekazanie placu budowy wykonawcy robót; - kontrola prawidłowości wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności z projektem, z przepisami i zasadami wiedzy technicznej, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i zawartą umową; - sprawdzenie i odbiór robót zanikających lub ulegających zakryciu; - kontrola stanu zaawansowania prac; - nie dopuszczenie do wykonania robót w sposób odmienny niż to przewiduje projekt budowlany, bez zgody autora projektu i "Zamawiającego" oraz zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do projektu, wniesionych przez "Zamawiającego", wykonawcę robót i dokonanie z nim stosownych uzgodnień; - sprawdzanie faktur za wykonane roboty przez inspektora nadzoru wraz z ich opisaniem do zapłaty w terminie 7 dni od daty ich otrzymania; - informowanie "Zamawiającego" i uzgodnienie z nim konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych oraz sporządzenie i przedłożenie "Zamawiającemu" do zatwierdzenia protokołu konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych; - pisemne powiadomienie "Zamawiającego" o zgłoszeniu gotowości odbioru końcowego robót w terminie 3 dni od daty potwierdzenia dokonanego przez "Wykonawcę" wpisem w dzienniku budowy; - przygotowanie zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego i udział w tym odbiorze oraz zapewnienie obsługi odbioru; - prowadzenie bieżącej ewidencji kosztów dla celów rozliczenia inwestycji; - informowanie Zamawiającego o okolicznościach uzasadniających zgłaszanie przez Zamawiającego roszczeń na podstawie przedstawionej przez wykonawcę gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w terminach określonych w dokumencie gwarancji oraz przygotowywanie dokumentów niezbędnych do realizacji uprawnień z gwarancji w tym gwarancji ubezpieczeniowej i bankowej; - przygotowanie "Zamawiającemu" finansowego rozliczenia inwestycji wraz z przekazaniem jej "Zamawiającemu" na stan środków trwałych w terminie do 30 dni od daty końcowego odbioru robót (po zakończeniu inwestycji); - obsługa okresu gwarancyjnego polegająca na dokonywaniu przeglądów gwarancyjnych, - organizowanie co najmniej raz w tygodniu spotkania technicznego na placu budowy, celem omówienia postępu robót i spraw związanych z realizacją robót; - wykonywanie innych czynności za Zamawiającego lub dla Zamawiającego, które wynikają z obowiązków lub uprawnień ustawowych lub umownych Inwestora wobec Wykonawcy i innych uczestników procesu budowlanego w terminach umożliwiających wykonanie tych obowiązków lub uprawień.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: ,,Przebudowa dróg gminnych w Gminie Sianów - etap III.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT12192.16
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TK - Projekt Tomasz Łapiński ,  ,  ul. Morska 99b/8,  75-217,  Koszalin,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7257.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7257.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18696.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.