eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Igo³omia"Organizacja szkolnych, autokarowych wyjazdów edukacyjnych dla uczniów z Gminnego Centrum Edukacji w Igo³omi"



Og³oszenie z dnia 2017-12-19



Og³oszenie nr 634182-N-2017 z dnia 2017-12-19 r.

Gminne Centrum Edukacji w Igo³omi: "Organizacja szkolnych, autokarowych wyjazdów edukacyjnych dla uczniów z Gminnego Centrum Edukacji w Igo³omi"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie nieobowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane w ramach Projektu: Æwiczê umys³ dofinansowanego z 10 osi Priorytetowej Rozwój kszta³cenia ogólnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Ma³opolskiego na lata 2014 -2020

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Centrum Edukacji w Igo³omi, krajowy numer identyfikacyjny 12186379900000, ul. Igo³omia  252 , 32126   Igo³omia, woj. ma³opolskie, pañstwo Polska, tel. 12 287 30 31, e-mail igol252@wp.pl, faks 12 287 30 31.
Adres strony internetowej (URL): www.szpigolomia.com
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.szpigolomia.com; www.igwa.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.szpigolomia.com; www.igwa.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zgodnie z art. 10c ust. 2 Pzp sk³adanie ofert odbywa siê za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca.
Adres:
Gminne Centrum Edukacji w Igo³omi, Igo³omia 252, 32-125 Wawrzeñczyce


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "Organizacja szkolnych, autokarowych wyjazdów edukacyjnych dla uczniów z Gminnego Centrum Edukacji w Igo³omi"
Numer referencyjny: GCE.271.7.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkolnych, autokarowych wyjazdów edukacyjnych dla uczniów z Gminnego Centrum Edukacji w Igo³omi (GCE) tj. ze Szko³y Podstawowej w Igo³omi oraz Gimnazjum w Igo³omi. Zadanie jest objête projektem: Æwiczê umys³ w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Ma³opolskiego na lata 2014 - 2020 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 2 bêd±cy integraln± czê¶ci± SIWZ. 2. W niniejszej SIWZ pod pojêciem "uczestnik" nale¿y rozumieæ zarówno ucznia jak i opiekuna szkolnego (nauczyciela). 3. Szczegó³owe informacje odno¶nie wykazu planowanych wyjazdów edukacyjnych tj.: 1) nazwa szko³y i miejscowo¶ci, bêd±cej pocz±tkiem wyjazdu edukacyjnego; 2) miejsca docelowe poszczególnych wyjazdów wraz z opisem (np. miejsca do zwiedzania, plan wyjazdu); 3) liczbê uczniów uczestnicz±cych w wyjazdach; 4) liczbê opiekunów (nauczycieli z danej szko³y); 5) czas trwania poszczególnego wyjazdu edukacyjnego w dniach (od momentu wyjazdu z parkingu GCE do momentu powrotu na parking GCE); 6) dodatkowe informacje o programie wyjazdu (przewodnik, koszty jakie bêd± do pokrycia w ramach wyjazdu); 7) termin poszczególnych wyjazdów; okre¶la szczegó³owy opis wyjazdów edukacyjnych, stanowi±cy za³±cznik nr 2 do SIWZ. 4. Miejsce wyjazdu i przyjazdu: parking przy GCE w Igo³omi. 5. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia w cenie us³ugi: 1) transportu uczestników z miejsc wyjazdu do miejsc docelowych (zwiedzanych obiektów - zgodnie z programem), do miejsc noclegów oraz powrót do miejsca wyjazdu, 2) miejsc parkingowych z poniesieniem wszystkich op³at parkingowych przez Wykonawcê, 3) przewodnika (dotyczy wyjazdu w Pieniny i spaceru po Warszawie w drugim dniu), 4) pilota/koordynatora wycieczek (dotyczy wyjazdu w Pieniny), 5) biletów wstêpu dla wszystkich uczestników (uczniów + opiekunów szkolnych (nauczycieli)) do obiektów wskazanych w niniejszym szczegó³owym opisie wyjazdów, oraz pokrycia kosztów zajêæ oferowanych przez instytucje docelow±, 6) odpowiedniej do ilo¶ci uczestników liczby przewodników wymaganej w zwiedzanym obiekcie, 7) noclegów na ca³y okres wyjazdu dla wszystkich uczestników: pokoje (dla uczniów max. 5-osobowe z ³azienkami, a dla opiekunów szkolnych max. 3-osobowe) z pe³nym wêz³em sanitarnym (³azienka, ubikacja, ciep³a woda) wyposa¿one w tapczany jednoosobowe (wykluczone ³ó¿ka piêtrowe). Zapewnienie higienicznych warunków w ³azienkach. Pokoje nie mog± byæ ³±czone dla dziewczyn i ch³opców. Wszystkie pokoje musz± znajdowaæ siê w jednym budynku lub w nie wiêcej ni¿ 3 budynkach po³o¿onych w odleg³o¶ci do 500m od siebie. Obiekt musi spe³niaæ wymogi dotycz±ce bezpieczeñstwa, ochrony przeciwpo¿arowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony ¶rodowiska okre¶lonych przepisami o ochronie przeciwpo¿arowej, Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie ¶rodowiska. Obiekt powinien byæ kategoryzowany co najmniej 2 gwiazdki (hotele, motele, pensjonaty). W przypadku wyjazdu nr 1 do Warszawy Wykonawca zapewni nocleg dla uczestników w odleg³o¶ci do 30 km od Centrum Nauki Kopernik. W przypadku wyjazdu nr 2 w Pieniny wykonawca zapewni nocleg dla uczestników w odleg³o¶ci do 15 km od Rynku w Kro¶cienku. 8) Wy¿ywienie jednakowe dla wszystkich uczestników: a) w dzieñ przyjazdu do miejsca docelowego obiadokolacja dwudaniowa: zupa, ziemniaki lub frytki (o wadze min. 100 g), kotlet drobiowy lub schabowy lub mielony (o wadze min. 100 g), zestaw min. 2 surówek; b) w dzieñ wyjazdu w drogê powrotn±: ¶niadanie + suchy prowiant dro¿d¿ówka (masa min. 80g ró¿ne rodzaje np. z owocami, serem), sok owocowy w butelce plastikowej o poj. min. 300 ml, owoc (jab³ko, gruszka lub banan); c) dla wyjazdów trzy i czterodniowych: w pierwszym i w ostatnim dniu wy¿ywienie jak w lit. a) i lit. b), w pozosta³ych dniach: ¶niadanie + obiadokolacja dwudaniowa: zupa, ziemniaki lub frytki (o wadze min. 100 g), kotlet drobiowy lub schabowy lub mielony (o wadze min. 100 g), zestaw min. 2 surówek - zupa i miêso zró¿nicowane, w ka¿dym dniu inne. 9) ubezpieczenie NNW na czas przejazdu i pobytu od kosztów leczenia i nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków na min. 10000,00 z³ dla ka¿dego uczestnika wyjazdu (tj. uczniowie i opiekunowie szkolni). 6. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca jest zobowi±zany w Formularzu ofertowym (za³±cznik nr 1 do SIWZ) wskazaæ te czê¶ci zamówienia, które powierzy podwykonawcom. 7. Opiekê nad uczniami sprawuj± nauczyciele danej szko³y, wskazani przez dyrektora szko³y. 8. Wykonawca musi dysponowaæ minimum dwoma autokarami spe³niaj±cymi nastêpuj±ce wymagania: 1) Wykonawca zobowi±zany jest wykonywaæ us³ugê z wykorzystaniem ¶rodków transportu dopuszczonych do ruchu i odpowiadaj±cych wymaganiom ustawy o transporcie drogowym - aktualny przegl±d i ubezpieczenie, wyprodukowanych nie wcze¶niej ni¿ w 2000r. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zbadania stanu technicznego pojazdu ka¿dorazowo przed wyruszeniem w trasê lub wezwania w tym celu Policji. 2) Us³ugi objête zamówieniem maj± byæ ¶wiadczone ¶rodkami transportu: a) przystosowanymi do przewozu m³odzie¿y szkolnej, b) autokarami co najmniej ¶redniopod³ogowymi (jeden stopieñ wej¶ciowy, pod³oga na poziomie ok. 36 - 75 cm nad poziomem jezdni) lub wy¿szymi, c) spe³niaj±cymi europejski standard emisji spalin na poziomie minimum EURO 3, d) o ilo¶ci miejsc siedz±cych co najmniej 116 - ³±cznie na dwa autokary. e) spe³niaj±cymi wszystkie wymogi bezpieczeñstwa i kodeksu drogowego, f) prowadzonymi przez osoby maj±ce odpowiednie uprawnienia do ¶wiadczenia tych us³ug, g) posiadaj±cymi nag³o¶nienie z mikrofonem, woreczki na nieczysto¶ci. 3) Wykonawca musi zapewniæ przewo¿onym uczniom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeñstwa i higieny tj.: a) utrzymywaæ w czysto¶ci i porz±dku pojazdy, b) przestrzegaæ przepisów p.po¿. i BHP, c) oznaczaæ pojazdy na czas przewozu, ¿e wykorzystywane s± do transportu m³odzie¿y szkolnej. 9. W przypadku wyst±pienia awarii ¶rodka transportu, Wykonawca zapewni na w³asny koszt zastêpczy ¶rodek transportu, spe³niaj±cy wymagania okre¶lone w niniejszej specyfikacji w taki sposób, aby nie powodowaæ spó¼nieñ czasowych (max. 2 godz.). Zamawiaj±cy nie bêdzie ponosi³ z tego tytu³u ¿adnych dodatkowych kosztów. 10. W przypadku, gdy Wykonawca nie zapewni zastêpczego ¶rodka transportu oraz kierowcy w sytuacji opisanej w pkt 9 niniejszej specyfikacji, Zamawiaj±cy zleci osobie trzeciej wykonanie us³ugi zastêpczej, za któr± wszelkie koszty poniesie Wykonawca.

II.5) G³ówny kod CPV: 63500000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
63511000-4


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2018-06-28

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e jest wpisany w rejestrze organizatorów turystyki i po¶redników turystycznych - podstawa prawna w/w wymogu: art. 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o us³ugach turystycznych (tj. z dnia 20 lipca 2017r. - Dz.U. z 2017r. poz. 1553).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê minimum 50 tys. z³ (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, w sposób nale¿yty co najmniej 2 us³ugi (pod pojêciem us³uga rozumie siê pojedynczy wyjazd/wycieczkê - mog± byæ realizowana w ramach jednej lub wiêcej umów) polegaj±cych na zorganizowaniu dla m³odzie¿y szkolnej/gimnazjalnej wyjazdów/wycieczek edukacyjnych, imprez turystycznych: - krajowych lub zagranicznych, - co najmniej dwudniowych, - poza miejscem zamieszkania, - dla co najmniej 40 uczestników (ka¿dy z wyjazdów/wycieczek). Wyjazdy/wycieczki ujête w wykazie musz± mieæ ró¿ne miejsca docelowe o ³±cznej warto¶ci co najmniej 15 000,00 z³ brutto (s³ownie: piêtna¶cie tysiêcy z³otych brutto). Uwaga: poprzez nale¿yte wykonanie ww. us³ug, Zamawiaj±cy rozumie ich odbiór przez zamawiaj±cych bez zastrze¿eñ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli przynajmniej jeden z Wykonawców spe³ni ten warunek. W przypadku powo³ywania siê przez Wykonawcê na zasoby innego podmiotu w zakresie do¶wiadczenia, w rozumieniu art. 22a ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li podmiot ten wyka¿e, ¿e prawid³owo zrealizowa³ us³ugi w wymaganym zakresie. Podmiot, który zobowi±zuje siê udostêpniæ Wykonawcy swoje zasoby w zakresie do¶wiadczenia, jest zobowi±zany bezpo¶rednio uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia jako podwykonawca (w przypadku uzyskania zamówienia przez Wykonawcê).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest wpisany do rejestru organizatorów turystyki i po¶redników turystycznych; 2) wykaz us³ug (za³±cznik nr 6 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie, z którego wynika, ¿e Wykonawca wykona³, w sposób nale¿yty co najmniej 2 us³ugi polegaj±cych na zorganizowaniu dla m³odzie¿y szkolnej/gimnazjalnej wycieczek: a) krajowych lub zagranicznych, b) co najmniej dwudniowych, c) poza miejscem zamieszkania, d) dla co najmniej 40 uczestników (ka¿dy z wyjazdów, wycieczek); Wyjazdy/wycieczki ujête w wykazie musz± mieæ ró¿ne miejsca docelowe o ³±cznej warto¶ci co najmniej 15 000,00 z³ brutto. (Uwaga: poprzez nale¿yte wykonanie ww. us³ug, Zamawiaj±cy rozumie ich odbiór przez zamawiaj±cych bez zastrze¿eñ); Do wykazu Wykonawcy winni za³±czyæ dowody okre¶laj±ce czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. 3) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 50 000,00 z³ (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy 00/100 z³)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Formularz ofertowy (za³±cznik nr 1 do SIWZ). 2. Zobowi±zanie innego podmiotu (wg wzoru za³±cznik nr 9 do SIWZ) je¿eli przy spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu korzysta z zasobów innego podmiotu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
aspekt ¶rodowiskowy30,00
termin p³atno¶ci faktury10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrze¿eniem zmian przewidzianych w niniejszym paragrafie oraz zmian okre¶lonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp. 2. Zmiany tre¶ci umowy mog± dotyczyæ: 1) rodzaju autokarów okre¶lonych w § 5 ust. 1 pkt. 1 Umowy, poprzez zast±pienie innymi, spe³niaj±cymi kryteria okre¶lone w § 5, w przypadku je¶li na etapie realizacji Umowy Wykonawca nie bêdzie móg³ z nich korzystaæ z powodu awarii, usterki b±d¼ innych obiektywnych przyczyn; 2) podwykonawców lub zakresu rodzaju us³ug/dostaw, w odniesieniu do zapisów § 11 Umowy, je¿eli Wykonawca na etapie realizacji umowy uzna, ¿e w celu prawid³owej realizacji umowy musi zmieniæ podwykonawcê lub poszerzyæ zakres jego uczestnictwa w realizacji umowy. 3) wynagrodzenia umownego brutto Wykonawcy, poprzez zwiêkszenie lub zmniejszenie jego wysoko¶ci w przypadku zaistnienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci: nast±pi³a zmiana powszechnie obowi±zuj±cego prawa reguluj±cego stawkê podatku VAT (ceny netto, zarówno za wykonanie ca³o¶ci zamówienia, jak i ceny netto sk³adowe nie ulegaj± zmianie); 3. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia do niniejszej umowy mog± byæ dokonane za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci. 4. Zmiany o których mowa w ust. 2 mog± zostaæ wprowadzone w ¿ycie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiaj±cym i akceptacji ustaleñ przez obie strony umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-12-27, godzina: 14:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.