Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-17
Hajnówka: Wyroby mleczarskie
Numer ogłoszenia: 63421 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Hajnówce , ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 0-85 6832007 w.120, 6832008, faks 0-85 6832978.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Penitencjarna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyroby mleczarskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I 1. Mleko odtłuszczone w proszku CPV 15511700-0 - 2 200 kg. Zadanie II 1. Śmietana 18%, CPV 15512100-2 - 1 300 litrów 2. Twaróg chudy vacuum CPV 15542100-0 - 3 500 kg. 3. Ser żółty CPV 15544000-3 - 720 kg Zadanie III 1. Ser topiony a 100 g CPV 15542100-6 - 900 kg. 2. Serek homogenizowany a 135g CPV 15542100-0 - 2000 kg..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.17.00 - Mleko w proszku 15.51.21.00 - Śmietana chuda 15.54.21.00 - Ser twarogowy 15.54.40.00 - Ser twardy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia 4. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Na potwierdzenie warunku 1) Wykonawcy muszą dostarczyć Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy członek konsorcjum i każdy wspólnik spółki cywilnej winien złożyć w.w dokumenty. Na potwierdzenie warunku 2,3,4,5 Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu - złożone na druku wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiegać się będą wykonawcy - przedsiębiorcy, którzy są lub będą związani umową konsorcjum lub umową spółki cywilnej do oferty winni załączyć oryginał pełnomocnictwa, określającego zakres czynności prawnych, do których upoważniony jest pełnomocnik, tzn. do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.Oryginał ww. pełnomocnictwa winien być podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do zaciągania zobowiązań w imieniu każdego z przedsiębiorców - wykonawców, którzy występują wspólnie o udzielenie zamówienia. Przedsiębiorcy związani umową spółki cywilnej (wspólnicy spółki cywilnej) zamiast oryginału ww. pełnomocnictwa mogą przedłożyć do oferty kserokopię aktualnej umowy spółki cywilnej poświadczonej za zgodność z oryginałem przez każdego przedsiębiorcę - wspólnika spółki cywilnej, jeżeli wynikać z niej będzie pełnomocnictwo i zakres czynności do których umocowany jest pełnomocnik. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo szczegółowe wystawione przez osobę/y uprawnioną/e/ do występowania w imieniu wykonawcy, które winno zawierać rodzaj i zakres czynności prawnych, do których pełnomocnik/cy jest/są upoważniony/nieni. Wykonawca powinien dostarczyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrebne przepisy wymagają wpisu do rejestru zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie oferenta zawierające informacje określone w art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy. 3. Wypełniony i podpisany formularz oferty i formularz cenowy. 4. Pełnomocnictwo upowazniające do podpisania oferty i umowy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl (plik siwz_as_hajn_004_2009)..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Hajnówce ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka,
tel. 0-85 6832007 lub 085 6832008 w.120, lub drogą elektroniczną: e-mail zp_hajnowka@sw.gov.pl..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2009 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Aresztu Śledczego w Hajnówce ul. Warszawska 67..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mleko odtłuszczone w proszku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mleko odtłuszczone w proszku - 2 200 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.17.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.05.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Śmietana, twaróg i ser.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Śmietana 18%, - 1 300 litrów 2. Twaróg chudy vacuum - 3 500 kg. 3. Ser żółty CPV - 720 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.22.00-2, 15.54.21.00-0, 15.54.40.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.05.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Serki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ser topiony o gramaturze 100 g - 900 kg. 2. Serek homogenizowany o gramaturze 135g - 2000 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.54.22.00-1, 15.54.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.05.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- Sukcesywne dostawy paliw płynnych do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w 2025 r.
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przyrodniczego nad przebudową dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Eliaszuki i inne", odcinki 1, 2A, 2B Eliaszuki, 1A Mikłaszewo - 4 Zadania"
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i obiektów SP ZOZ| w Hajnówce
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
- Sukcesywna dostawa art. żywnościowych (mięsa świeżego, wędlin i drobiu, nabiału, warzyw i owoców świeżych oraz różnych art. spoż.) dla DPS w Krakowie, ul. Łanowa 43 w okresie od 01.01.2025-30.06.2025
- Dostawy margaryny, nabiału, oleju.
- Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Gnojnie w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionu "Zośka" w Celestynowie
więcej: Mleko w proszku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.