eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska WolaZapewnienie stałej sprawności zainstalowanych w obiektach II Oddziału ZUS w Łodzi central telefonicznych, urządzeń telekomunikacyjnych oraz instalacji telefonicznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-04

Zduńska Wola: Zapewnienie stałej sprawności zainstalowanych w obiektach II Oddziału ZUS w Łodzi central telefonicznych, urządzeń telekomunikacyjnych oraz instalacji telefonicznych
Numer ogłoszenia: 63426 - 2011; data zamieszczenia: 04.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36454 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Łodzi, ul. Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 043 8245656, faks 043 8246166.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie stałej sprawności zainstalowanych w obiektach II Oddziału ZUS w Łodzi central telefonicznych, urządzeń telekomunikacyjnych oraz instalacji telefonicznych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zapewnienie stałej sprawności zainstalowanych w obiektach II Oddziału ZUS w Łodzi central telefonicznych, urządzeń telekomunikacyjnych oraz instalacji telefonicznych. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA jest zapewnienie od 06.04.2011 r. do 05.04.2015 r. stałej sprawności zainstalowanych w obiektach II Oddziału ZUS w Łodzi central telefonicznych, urządzeń telekomunikacyjnych oraz instalacji telefonicznych poprzez: 1). Świadczenie usługi wsparcia technicznego (hot line) oraz zdalnego programowania central telefonicznych (posiadających taką opcję), w celu usunięcia usterek niewymagających pobytu konserwatora w miejscu zainstalowania urządzenia. 2). Wykonywanie przeglądów urządzeń zainstalowanych w siedzibie Oddziału oraz Inspektoratach ZUS w Sieradzu, Wieluniu, Łodzi i Pabianicach oraz wykonywanie w formie cyfrowej zestawień zrealizowanych połączeń (bilingów) dla urządzeń zainstalowanych w Sieradzu i Zduńskiej Woli (za wskazany przez Zamawiającego okres). 3). Usuwanie awarii central telefonicznych, urządzeń telekomunikacyjnych i instalacji telefonicznych powodujących zanik łączności telefonicznej wewnętrznej lub zewnętrznej w miejscu ich zainstalowania. 4). Wykonywanie napraw urządzeń telekomunikacyjnych - aparatów telefonicznych i telefaksów oraz instalacji telefonicznych. Zamawiający ZALECA przeprowadzenia wizji lokalnej w obiektach, w którym mają być wykonane prace będące przedmiotem zamówienia, w celu zapoznania się ze stanem technicznym zainstalowanych urządzeń i instalacji i dokonaniem oceny warunków wykonania prac, które mogą wpłynąć na obliczenie cenę oferty. Wykonawca zobowiązany jest udzielić, co najmniej 12-miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy i co najmniej 12-miesięcznej gwarancji na dostarczone (wmontowana) części zamienne i podzespoły na zasadach określonych w art. 577 i następnych Kodeksu Cywilnego (Dz.U. nr 16 poz. 93 ze zm.). Gwarancja musi przewidywać wymianę na nowe części zamienne lub podzespoły w przypadku stwierdzenia ich wadliwości w okresie gwarancji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego 50.33.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji linii telekomunikacyjnych 50.33.41.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu telefonii kablowej 50.33.41.10 - Usługi w zakresie konserwacji sieci telefonicznej 50.33.41.40 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji zestawów telefonicznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALARMED Spółka z o.o., ul. Wilczak 16 a, 61-623 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150432,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 156456,00

  • Oferta z najniższą ceną: 156456,00 / Oferta z najwyższą ceną: 383520,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.