Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-08
Gdańsk: Pielęgnacja upraw leśnych w lasach komunalnych w Gdańsku:
I zakres - Pas Nadmorski w Gdańsku - Brzeźnie, II zakres - Gdańsk - Górki Zachodnie, III zakres - rejon ul. Uczniowskiej w Gdańsku - Łozach, IV zakres - rejon ul. Dolne Migowo w Gdańsku - Brętowie.
CPV 77231000-8
Numer ogłoszenia: 63466 - 2010; data zamieszczenia: 08.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku , ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3412041, faks 058 3416758.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: administracja samorządowa gminna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pielęgnacja upraw leśnych w lasach komunalnych w Gdańsku: I zakres - Pas Nadmorski w Gdańsku - Brzeźnie, II zakres - Gdańsk - Górki Zachodnie, III zakres - rejon ul. Uczniowskiej w Gdańsku - Łozach, IV zakres - rejon ul. Dolne Migowo w Gdańsku - Brętowie. CPV 77231000-8.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Tereny objęte przedmiotem zamówienia znajdują się na obszarze lasów komunalnych w Gdańsku - Górkach Zachodnich, w zachodniej części Pasa Nadmorskiego w Gdańsku pomiędzy Brzeźnem a Jelitkowem, w Gdańsku - Łozach na zapleczu ul. Uczniowskiej oraz w rejonie ul. Dolne Migowo w Gdańsku - Brętowie. Pielęgnacja upraw leśnych - dla zakresu I , II, III, IV. 1. Sadzenie 3 - latek z bryłą ziemi w dołki 30 x 30 x 40 cm obejmuje : wykonanie dołków, zaprawienie ich ziemią urodzajną wraz z żelem adsorbującym wodę i sadzenie. 2. Sadzenie 1 - 2 latek z bryłką ziemi w dołki 20 x 20 x 40 cm obejmuje: wykonanie dołków, zaprawienie ich ziemią urodzajną i sadzenie. 3. Sadzenie 2 - 3 latek bez zaprawy dołków winno być poprzedzone zdarciem pokrywy o wym. 30 x 30 cm i przekopaniem gleby w miejscu sadzenia. 4. Do kalkulacji oferty przetargowej należy przyjąć użycie hydrożelu w ilości 1.5kg / 1m3 ziemi , a w przypadku mikoryzacji - w ilości 15ml biopreparatu / 1 szt. sadzonki. 5. Orientacyjna ilość i rodzaj gatunków drzew przewidzianych do nasadzeń uzupełniających została określona w SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w grupie zadań dot.: - nasadzenia drzew leśnych wraz z przygotowaniem gleby, - wykaszania chwastów na międzyrzędach i w rzędach upraw leśnych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zakres I - 900,00 zł, zakres II - 1 900,00 zł, zakres III - 900,00 zł, zakres IV - 200,00 zł Zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W związku z powyższym nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie wpłaty pieniężnej dokonywanej w kasie Zamawiającego. Uwaga : Z treści gwarancji (poręczenia) powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. Wadium dla Wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie (np. konsorcjum) może być wniesione przez jednego z nich. Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączony był dowód wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać realizację w okresie ostatnich trzech lat (przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) prac związanych z sadzeniem lub pielęgnacją drzew i krzewów o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 30 000 zł (brutto). Uwaga! Spełnienie warunku poprzez wypełnienie: zał. SIWZ (bez względu na liczbę zakresów, w którym wykonawca zamierza złożyć ofertę), potwierdzenie realizacji zamówień dokumentami, np. referencjami, na dowód, że zostały wykonane lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, że są wykonywane należycie. W przypadku wykazania wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać ww. warunk w sposób następujący - przynajmniej jeden z wykonawców musi spełnić ten warunek. Ocena spełniania warunków przez wykonawców dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń systemem - spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy - patrz pkt VII SIWZ)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian w zawartej umowie, jeżeli konieczność ich wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewiedzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić m.in. w następujących przypadkach:I. Zmiana terminu: a) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu terenu objętego przedmiotem zamówienia b)z powodu szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych. II.Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy: a)w przypadku podjętej przez Zamawiającego decyzji rezygnacji z wykonania części robót - o wartość nie wykonywanych robót, b) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. IV. Inne zmiany: a) w zakresie kluczowego personelu Wykonawcy na osobę spełniającą wymogi określone w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, bud. B, pok. nr 25 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres I - Pas Nadmorski w Gdańsku - Brzeźnie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - nasadzenia uzupełniające drzew leśnych - 9000 szt. - trzykrotne wykaszanie chwastów na międzyrzędach i w rzędach upraw leśnych - 1.5 ha - dwukrotne nawożenie mineralne nawozami wieloskładnikowymi - 1.5 ha, - czyszczenie skrzynek lęgowych dla ptaków - 250 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres II - Gdańsk - Górki Zachodnie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - nasadzenia uzupełniające drzew leśnych - 8000 szt. - dwukrotne wykaszanie chwastów na międzyrzędach i w rzędach upraw leśnych - 2 ha , - dwukrotne nawożenie mineralne nawozami wieloskładnikowymi - 6 ha ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakres III - rejon ul. Uczniowskiej w Gdańsku - Łozach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - przygotowanie i zaprawa dołków o wym. 30x30x40 cm- 3500 szt. - sadzenie 3 - latek w dołki - 3500 szt. - trzykrotne wykaszanie chwastów w rzędach i międzyrzędach upraw leśnych - 1.8 ha - dwukrotne nawożenie mineralne upraw leśnych - 1.8 ha - wykonanie i zaprawa dołków 40x40x50 cm - 50 szt. - sadzenie wielolatek w dołki - 50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakres IV - rejon ul. Dolne Migowo w Gdańsku - Brętowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - czterokrotne wykaszanie chwastów na międzyrzędach i w rzędach uprawy leśnej na pow. 0,75 ha.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wykonanie usługi digitalizacji dokumentacji pracowniczej (umowa o pracę), tj. akt osobowych pracownika oraz dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy (eTeczka).
- Wykonanie i utrzymanie Systemu Informacji Miejskiej i tablic ulicowych na terenie Miasta Gdańska
- Sukcesywna dostawa dichlorku radu 223-Ra dla UCK
- Dostawa sprzętu multimedialnego wraz z montażem elektrycznego ekranu projekcyjnego na potrzeby Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniku Gdańskiej
- Realizacja robót budowlanych dla zadania pn. "Jasne i Bezpieczne Parki! Oświetlenie parku Chirona" w ramach zadań Budżetu Obywatelskiego 2025 - etap I
- Usunięcie wad odbiorowych i gwarancyjnych wykonanych robót budowlanych dot. termomodernizacji Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Gojawiczyńskiej 10 w Gdańsku - (Część nr 2)
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych(...)
- Opracowanie Uproszczonych Planów Urządzenia Lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki szkółkarskiej na terenie Nadleśnictwa Syców w Arboretum Leśnym im. Prof. St. Białoboka przy Nadleśnictwie Syców w roku 2025
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2006 r.
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w 13 leśnictwach Nadleśnictwa Manowo w 2006 r.
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej o wartości powyżej 750 000 euro.
więcej: Usługi gospodarki leśnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.