Ogłoszenie z dnia 2015-05-05
Warszawa: Kampania outdoorowa na rynku polskim - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 63501 - 2015; data zamieszczenia: 05.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Organizacja Turystyczna, ul. Tytusa Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 5367070, 5367011, faks 022 5367004.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kampania outdoorowa na rynku polskim - zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Kampania outdoorowa (wraz z wydrukiem kreacji) w formie billboardów na nośnikach o wymiarach 6 m x 3 m ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 52 LOKALIZACJE: Kraków - 12 nośników Częstochowa - 14 nosników Wrocław - 12 nośników Katowice - 14 nośników TERMIN REALIZACJI: 01.06.2015 - 30.06. 2015 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LOWE Media Sp. z o.o., ul. Domaniewska 39, 02-672 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 100000,00
Oferta z najniższą ceną: 100000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 100000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamawiający udzielił wcześniej dwóch zamówień uzupełniających, związanych z umową z dnia 26.09.2013r., na łączną kwotę 9,12 mln zł brutto (umowy zawarto w dniach 24.03.2014r. i 29.01.2015r.). Oznacza to, że nie została wyczerpana ustawowa, oraz zawarta w ogłoszeniu, kwota zamówień przewidzianych na zamówienia uzupełniające dotyczące zamówienia z 26.09.2013r. Przedmiotowe zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, temu samemu wykonawcy - LOWE Media Sp. z o.o., ul. Domaniewska 39, 02-672 Warszawa. Tym samym realizacja przedmiotowego zamówienia jest zgodna z obowiązującymi przepisami Prawa zamówień publicznych. Dodatkowe działania reklamowe w Polsce w postaci kampanii outdoorowej najlepszych produktów turystycznych przewidziane niniejszym zamówieniem pozwolą na zwiększenie zasięgu, a tym samym skuteczności i oddziaływania przekazu wizerunkowo-produktowego zapoczątkowanego kampanią realizowaną dotychczas przez LOWE Media. Dotychczas najlepsze produkty turystyczne pozostawały poza zasięgiem tak szerokich i intensywnych działań promocyjnych w postaci kampanii outdoorowych w naszym kraju. Dlatego tak ważne jest efektywne wykorzystanie środków pozostających w dyspozycji Zamawiającego by obecnie realizowana komunikacja mogła być utrwalana w świadomości grup docelowych (odbiorców) przez dłuższy okres i w sposób bardziej zintensyfikowany, co umożliwia przedmiotowe zamówienie w formie zamówienia uzupełniającego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa hali garażowo-magazynowej nr 2 na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa promocji w mediach społecznościowych, radiu i telewizji
- Przygotowanie, nagranie oraz montaż i produkcja 146 (video)podcastów w związku z realizacją projektu K(A)FE - Program Rozwoju Kompetencji Osób Dorosłych
- Kompleksowa usługa promocji projektu naukowego: Promocja wyników badań i raportów naukowych, stworzenie dedykowanej strony internetowej, stworzenie spotu wideo wraz z kampanią społeczną (...)
- Usługa udostępnienia EC1 Łódź przedpłaconych kont reklamowych Meta Ads i Google Ad
- Wykonanie kampanii promocyjno-informacyjnej w prasie oraz w Internecie o zasięgu ogólnokrajowym
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju piłki nożnej
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.