Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-15
Zgorzelec: Dostawa mleka, przetworów nabiałowych, tłuszczu roślinnego i zwierzęcego
Numer ogłoszenia: 63518 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Jutrzenka" , ul. Przechodnia 8, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 075 6491630, 6491633, faks 075 7754678.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.republika.pl/dps_jutrzenka_zgorzelec
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządowa, Dom Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mleka, przetworów nabiałowych, tłuszczu roślinnego i zwierzęcego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mleka, przetworów nabiałowych, tłuszczu roślinnego i zwierzęcego tj. mleka, masła, margaryny mlecznej, planty, śmietany, sera żółtego, sera topionego, twarogu, kefiru, jogurtu wieloowocowego, jogurtu naturalnego, serka homogenizowanego, wiejskiego i oleju roślinnego. Przedmiotowe zamówienie należy realizować minimum trzy razy w tygodniu od poniedziałku do soboty od 6:00 do 6:30 rano - poniedziałek, środa, piątek lub wtorek, czwartek, sobota - wg wyboru Wykonawcy do magazynu zamawiającego według zestawienia - 18 pozycji asortymentowych, stanowiące załącznik Nr 3 do specyfikacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.51.10.00 - Mleko 15.51.12.10 - Mleko UHT 15.51.20.00 - Śmietana 15.53.00.00 - Masło 15.54.21.00 - Ser twarogowy 15.54.22.00 - Ser miękki 15.54.40.00 - Ser twardy 15.55.13.10 - Jogurt bez dodatków substancji smakowych 15.55.13.20 - Jogurt z dodatkiem substancji smakowych 15.41.11.00 - Olej roślinny 15.43.11.00 - Margaryna .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na potwierdzenie spełnienia powyższego wymogu należy wykazać się zrealizowaniem przynajmniej jednej dostawy o wartości brutto min. 25 000,00 zł słownie: dwadzieścia pięć tysięcy zł , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również dostaw realizowanych w zakresie przedmiotu niniejszego postępowania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu (np. referencje) potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów lub oświadczeń, wymienionych w pkt. VIII SIWZ. Zamawiający na tej podstawie oceni czy Wykonawca spełnia warunki przedstawione powyżej, wg formuły: spełnia - nie spełnia. Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert złożonych przez Wykonawców nie wykluczonych z postępowania oraz ofert nie odrzuconych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony formularz oferty - zał. nr 2 do SIWZ, 2.Wypełniony formularz cenowy - zał. nr 3 do SIWZ, 3.Pełnomocnictwo lub upoważnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z innych ustaw lub dokumentów przywołanych lub załączonych do oferty, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje PEŁNOMOCNIK, należy załączyć do oferty ORYGINAŁ PEŁNOMOCNICTWA do działania w imieniu Wykonawcy lub notarialnie potwierdzony za zgodność z oryginałem odpis pełnomocnictwa,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian umowy w formie aneksu - w przypadkach określonych poniżej: 1)zmiana danych kontrahenta (np.: nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), 2)zmiany sposobu spełnienia świadczenia (np. miejsca realizacji umowy, terminów realizacji poszczególnych zamówień, itd.), 3) Dopuszcza się zmianę stawki podatku VAT - waloryzowane na bieżąco, w miarę zmian wprowadzanych decyzją Centralnych Władz Administracji Państwowej - bez konieczności dokonywania zmiany umowy. W przypadku zmiany stawek VAT, zmianie ulega cena jednostkowa brutto, a cena jednostkowa netto pozostanie bez zmian. Dopuszcza się okresowych (sezonowych) obniżek cen przedmiotu zamówienia - bez konieczności dokonywania zmiany umowy w formie aneksu. Warunkiem skorzystania z takiej promocji jest jakikolwiek dokument informujący o okresowej promocji. Strony dopuszczają możliwość przedłużenia czasu obowiązywania umowy - w przypadku niezrealizowania wartości umowy w czasie jej trwania na okres nie dłuższy niż kolejne 2 miesiące (ceny asortymentu przedłużonej umowy nie mogą się różnić od ujętych w niniejszej umowie).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.republika.pl/dps_jutrzenka_zgorzelec www.powiatzgorzelecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego Dom Pomocy Społecznej Jutrzenka, ul. Przechodnia 8, pierwsze piętro budynek administracji sekretariat, 59-900 Zgorzelec lub pocztą..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Dom Pomocy Społecznej Jutrzenka, ul. Przechodnia 8, pierwsze piętro budynek administracji sekretariat, 59-900 Zgorzelec..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych oraz innych mat. zużyw. do badań z zakresu immunochemii wraz z dzierżawą analizatora z UPS i drukarką na okres 36 miesięcy 2.
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych i mrożonek
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby wyżywienia uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Marii Konopnickiej w Pruszczu Gdańskim
- Dostawa nabiału do Zakładu Karnego w Zamościu
- Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach
- Dostawy margaryny i oleju roślinnego oraz produktów przemiału ziarna
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 18 WE WROCŁAWIU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.