eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie usługi konserwacji i naprawy urządzeń kopiujących i powielających

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-15

Warszawa: Wykonanie usługi konserwacji i naprawy urządzeń kopiujących i powielających
Numer ogłoszenia: 63524 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 4198 , ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6821316, faks 022 6821316.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1blot.sp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa 4198.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi konserwacji i naprawy urządzeń kopiujących i powielających.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest -Wykonanie usługi konserwacji i naprawy urządzeń kopiujących i powielających- polegającej na wykonywaniu konserwacji, napraw - wymian części, demontaży - instalacji wraz z uruchomieniem w miejscu nowego użytkowania (urządzeń) sprzętu kopiującego i powielającego w zakresie Zadania nr 1, 2, 3 obejmujące: 1)Czynności konserwacyjne (z uwzględnieniem modelu urządzenia oraz faktycznie zainstalowanych elementów i funkcji) tj.: a)wykonanie kopii testowych przed wykonaniem przeglądu z karty skali szarości i kolorów; b)czyszczenie komory skanera, luster i odbłyśników, obiektywu, czujnika formatu oryginału, obustronne mycie szyby oryginału; c)czyszczenie sekcji i komory wywołania i transferu, lampy kasującej, elektrod - rolek transferowych i separujących, pasa transferowego, lasera lub linijek diodowych, styków HV, czujników AIDC, zespołu czyszczącego bęben, sprawdzenie bębna, jego ładowania, pojemnika na zużyty toner; d)czyszczenie sekcji utrwalania, zespołu wałków utrwalających, wałka lub taśmy czyszczącej, separatorów; e)czyszczenie sekcji poboru, transportu i separacji papieru, mycie rolek i wałków; f)czyszczenie i diagnostyka ogólna modułu głównego, modułu transportu wewnętrznego oraz wyjściowego, panelu sterowania, drzwiczek wraz z dźwigniami zwalniającymi, pokrywy oryginału / automatycznego podajnika dokumentów, zespołu duplexu, podajnika bocznego, finiszera / sortera, separatora prac / podajnika do przesuwania, modułu szufladowego, sprawdzenie poziomu materiałów eksploatacyjnych; g)programowanie parametrów związanych z poprawą jakości obrazu, w tym: poziomu GAMMA i ATDC, gradacji; h)kontrola i czyszczenie sekcji tworzenia / usuwania matrycy, w tym: głowicy termicznej, zespołu rolek prowadzących, pojemnika na zużyte matryce; i)kontrola i czyszczenie sekcji drukującej, w tym zespołu pojemnika farby, zespołu cylindra drukującego, zespołu płytki trzymania matrycy, wałka drukującego, separatora bębna j)odkurzanie wnętrza kserokopiarki z resztek tonera i pyłu papierowego z użyciem specjalnego sprzętu; k)w przypadku zbiegu konserwacji z koniecznością wymiany części eksploatacyjnych ulegających naturalnemu zużyciu dokonanie wymiany części stanowiących zespoły takich jak: bębny, wkłady światłoczułe, zespoły obrazowania, pojemniki na zużyty toner, filtry; l)wykonanie innych czynności zabezpieczających poprawną pracę urządzenia - według zaleceń producenta sprzętu; m)ocena stanu technicznego i zużycia części mechanicznych sprzętu takich jak np.: bębny, wałki, napędy, przekładnie i koła zębate, rolki poboru i przesuwu dokumentów, separatory, itp. z wpisaniem zaleceń serwisowych; n)sprawdzenie poprawności działania funkcji kopiowania, drukowania, skanowania, faksowania, powielania, systemowych i ich ewentualna korekta; o)wykonanie kopii testowych po wykonaniu przeglądu z karty skali szarości i kolorów, wydruku listy licznika kopii, wydruku strony spod aplikacji drukarki, naklejenie na sprzęt naklejki z datą przeglądu wykonanego i zalecanego oraz stanem licznika głównego, dokonanie wpisu do dokumentacji sprzętu.; p)dokonanie regulacji jakości kopii z uwzględnieniem zaleceń użytkownika; q)w razie konieczności udzielenie podstawowego instruktażu użytkownikowi. 2)Czynności naprawcze - wymian części: zgodnie z instrukcją serwisową producenta sprzętu. 3)Czynności demontażu - instalacji: a)demontaż niezbędnych części danego urządzenia umożliwiający jego transport; b)zabezpieczenie urządzenia i jego elementów służące przygotowaniu do transportu; c)transport do nowego miejsca użytkowania; d)ponowna instalacja urządzenia w nowym miejscu użytkowania; e)uruchomienie urządzenia i sprawdzenie poprawności działania; 2.Opis części zamówienia: 1)Zadanie nr 1 Konserwacja urządzeń kopiujących - 101 szt. 2)Zadanie nr 2 Konserwacja urządzeń kopiujących - 35 szt. a)Canon - 15 szt. b)Epson - 1 szt. c)Gestetner - 1 szt. d)Olivetti - 15 szt. e)Ricoh - 3 szt. 3)Zadanie nr 3 Konserwacja urządzeń powielających (risografów) - 2 szt. 3.Ceny ryczałtowe za każdą wykonaną konserwację należy wskazać w Formularzu oferty. Formularz oferty winien zawierać: stawkę podatku VAT, ceny netto w PLN jednorazowej konserwacji 1 sztuki urządzenia wymienionego w pkt. 2. ust. 1) lit. a), pkt. 2. ust. 2) lit. a), pkt. 2. ust. 3) lit. a) opisu przedmiotu zamówienia oraz wartość netto konserwacji poszczególnych modeli urządzeń - Zadanie Nr 1, 2, 3: -WYKAZ URZĄDZEŃ PODLEGAJĄCYCH: KONSERWACJI, NAPRAWIE - WYMIANIE CZĘŚCI, DEMONTAŻOWI - INSTALACJI. Przy ustalaniu ceny jednostkowej Wykonawca powinien przyjąć częstotliwość konserwacji jednego urządzenia jeden raz na pół roku. Sposób obliczania -Wartości netto konserwacji- dla poszczególnych modeli urządzeń i zadań: cena netto za jednorazową konserwację x 6 razy w czasie obowiązywania umowy = wartość konserwacji. Następnie podsumować tą kolumnę dla każdego zadania oddzielnie. Jednocześnie ZAMAWIAJĄCY zastrzega, że ilość usług w zakresie konserwacji jest wielkością szacunkową. Zgłoszenie do WYKONAWCY konieczności konserwacji będzie dokonywane bez limitu czasowego według stanu licznika wykonanych kopii na podstawie zaleceń producenta sprzętu. Ceny podane przez WYKONAWCĘ zostaną uznane za obowiązujące w całym okresie trwania umowy i nie będą podlegały zmianie. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert w każdym zadaniu. Kryteria i ich znaczenie: CENA - 100 %, w tym: 1)cena za konserwację - 50% 2)cena za naprawę -wymianę części, demontaż - instalację wraz z uruchomieniem - 50% Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia jest zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - średnia cena jednej roboczogodziny za naprawę -wymianę części, demontaż - instalację wraz z uruchomieniem - 50

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1blot.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 50, pok. 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 51, Kancelaria..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Konserwacja urządzeń kopiujących - 101 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Konserwacja urządzeń kopiujących - 101 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia jest zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. średnia cena jednej roboczogodziny za naprawę -wymianę części, demontaż - instalację wraz z uruchomieniem - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Konserwacja urządzeń kopiujących - 35 szt. a)Canon - 15 szt. b)Epson - 1 szt. c)Gestetner - 1 szt. d) Olivetti - 15 szt. e) Ricoh - 3 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 Konserwacja urządzeń kopiujących - 35 szt. a)Canon - 15 szt. b)Epson - 1 szt. c)Gestetner - 1 szt. d)Olivetti - 15 szt. e) Ricoh - 3 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia jest zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. średnia cena jednej roboczogodziny za naprawę -wymianę części, demontaż - instalację wraz z uruchomieniem - 50

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Konserwacja urządzeń powielających (risografów) - 2 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 Konserwacja urządzeń powielających (risografów) - 2 szt Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia jest zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. średnia cena jednej roboczogodziny za naprawę -wymianę części, demontaż - instalację wraz z uruchomieniem - 50

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.