eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninDostawa środków spożywczychmakarony, ryż, przyprawy, używki, kotlet sojowy dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie - nr sprawy WSZ-NZ-67/2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-08

Konin: Dostawa środków spożywczych: makarony, ryż, przyprawy, używki, kotlet sojowy dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie - nr sprawy WSZ-NZ-67/2013
Numer ogłoszenia: 6352 - 2014; data zamieszczenia: 08.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 457080 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2404133, faks 063 2404134.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków spożywczych: makarony, ryż, przyprawy, używki, kotlet sojowy dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie - nr sprawy WSZ-NZ-67/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków spożywczych:makarony, ryż, przyprawy, używki, kotlet sojowy dla potrzeb WSZ w Koninie w następującym asortymencie i ilościach:Pakiet 1 Dostawy średnio 2 x w tygodniu w dni robocze: Lp., Asortyment (gramatura, opakowanie), Jedn., Ilość jedn. w 1 m-c, Ilość jedn. w 12 m-c:1.Herbata granulowana (op. 500 g), kg, 40, 480. 2.Soda oczyszczona (op.1000 g), kg, 3, 36. 3.Herbata ekspresowa (op. 130 g), kg, 1,82, 21, 84. 4.Ocet spirytusowy 10% (1 l), l, 10, 120. 5.Makaron spaghetti (op.500 g), kg, 40, 480. 6.Makaron nitka (op.1000 g), kg, 120, 1 440. 7.Makaron gruby (op.1000 g), kg, 80, 960. 8.Ryż (op.1000 g), kg, 260, 3 120. Pakiet 2 Dostawy średnio 1 x w tygodniu w dni robocze, Lp., Asortyment (gramatura, opakowanie), Jedn., Ilość jedn. w 1 m-c, Ilość jedn. w 12 m-c:1.Pieprz czarny naturalny (op. 500 g), kg, 3, 36. 2.Jarzynka drobna (op. 1000 g), kg, 80, 960. 3. Kwasek cytrynowy (op. 100 g), kg, 13, 156. 4.Majeranek (op. 50 g), kg, 2, 24. 5.Liść laurowy (op. 30 g), kg, 0,20, 2,40. 6.Papryka mielona (op. 50 g), kg, 1, 12. 7.Susz kopru (op. 30 g), kg, 3, 36. 8.Susz pietruszki (op. 30 g), kg, 2, 24. 9.Majonez (op. 400 g), kg., 6, 72. 10.Musztarda (op. 200 g), kg., 5, 60. Pakiet 3 Dostawy średnio 3 x w miesiącu w dni robocze, Lp., Asortyment (gramatura, opakowanie), Jedn., Ilość jedn. w 1 m-c, Ilość jedn. w 12 m-c:1.Cukier (op. 1000 g), kg, 500, 6 000. 2.Miód naturalny porcja 25 g, szt., 360, 4 320. 3.Sól jodowana (op. 1000 g), kg, 140, 1 680. 4.Kawa naturalna mielona (250 g), kg, 4, 48. Pakiet 4 Dostawy średnio (1 raz w tygodniu) w dni robocze, Lp, Asortyment (gramatura, opakowanie), Jedn., Ilość jedn. w 1 m-c, Ilość jedn. w 12 m-c.:1.Glukoza spożywcza (op. 400 g), kg., 8, 96. 2.Przyprawa do zup (1 l), l., 30, 360. 3.Kleik ryżowy (op. 170 g - 200 g), kg., 7, 84. 4.Mąka ziemniaczana (op. 1000 g), kg., 30, 360. 5.Kawa zbożowa rozpuszczalna (op.150 g lub 200 g), kg., 34, 408. Pakiet 5 Dostawy średnio 1 x w miesiącu w dni robocze, Lp., Asortyment (gramatura, opakowanie), Jedn., Ilość jedn. w 1 m-c, Ilość jedn. w 12 m-c:1.Kotlet sojowy - proszek: teksturat matriks (op. min 12 kg), kg, 12,70, 152,40. 1.Przedmiot zamówienia powinien być oznakowany, opatrzony etykietą zawierającą:a)nazwę i adres producenta,b)nazwę środka spożywczego,c)wartość i wartość energetyczną w 100 g produktu,d)termin przydatności do spożycia należy spożyć do ...,e)określać warunki przechowywania,f)numer partii.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U MARTOM Tomasz Stasiak, Zbiersk Cukrownia 38/2, 62-830 Zbiersk, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21712,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19198,88

  • Oferta z najniższą ceną: 19198,88 / Oferta z najwyższą ceną: 21846,46

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U MARTOM Tomasz Stasiak, Zbiersk Cukrownia 38/2, 62-830 Zbiersk, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9492,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8102,40

  • Oferta z najniższą ceną: 8102,40 / Oferta z najwyższą ceną: 11063,04

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U MARTOM Tomasz Stasiak, Zbiersk Cukrownia 38/2, 62-830 Zbiersk, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25272,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20058,24

  • Oferta z najniższą ceną: 20058,24 / Oferta z najwyższą ceną: 26616,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CENTRUM POLSKA Sp. z o.o., Ogorzelczyn 1A, 62-740 Tuliszków, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10855,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8968,80

  • Oferta z najniższą ceną: 8968,80 / Oferta z najwyższą ceną: 12251,52

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CENTRUM POLSKA Sp. z o.o., Ogorzelczyn 1A, 62-740 Tuliszków, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3048,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1493,52

  • Oferta z najniższą ceną: 1493,52 / Oferta z najwyższą ceną: 3024,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.