Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-21
Warszawa: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania
Remont budynku nr 29 - Hangar nr 1 na lotnisku Radom.
Numer ogłoszenia: 63540 - 2016; data zamieszczenia: 21.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 12 Terenowy Oddział Lotniskowy , ul. Nowowiejska 28A, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 261 840 600, faks 261 840 666.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.12tol.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojsko.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania Remont budynku nr 29 - Hangar nr 1 na lotnisku Radom..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania Remont budynku nr 29 - Hangar nr 1 na lotnisku Radom, obejmujących między innymi: 1) w zakresie zagospodarowania terenu: a) odtworzenie istniejących ciągów pieszych, pieszo-jezdnych, b) wykonanie nowych ciągów pieszych, c) odtworzenie podestów betonowych przed wejściami do budynku, d) rozbiórkę wybranych ciągów pieszych i zastąpienie ich zielenią niską, e) rozbiórkę dwóch żelbetowych słupów oświetleniowych, f) odtworzenie istniejącego odwodnienia szczelinowego przed hangarem, g) odtworzenie nawierzchni utwardzonej pomiędzy budynkiem, a odwodnieniem liniowym, h) zagospodarowanie pozostałej części terenu objętego opracowaniem poprzez wykonanie trawników i nasadzeń krzewów ozdobnych. 2) w zakresie architektoniczno-konstrukcyjnym: a) roboty rozbiórkowe związane z istniejącym elementami w budynku nr 29, b) remont przegród wewnętrznych i zewnętrznych (w tym sufitów), c) remont posadzki na gruncie, d) odtworzenie otworów drzwiowych wraz z remontem nadproży, e) remont wybranych nadproży drzwiowych, f) zamurowanie otworów okiennych w miejsce zdemontowanych luksfer, g) wykonanie płyty żelbetowej w miejsce zdemontowanych luksfer sufitowych w pomieszczeniu nr 18, h) zabezpieczenie pęknięć istniejących ścian szwami stalowymi, i) demontaż wybranej i montaż nowej stolarki okiennej, j) remont południowej połaci dachowej hangaru z wymianą naświetli okiennych, k) wykonanie warstwy izolacji przeciwwilgociowej północnej połaci dachowej hangaru po uprzednim demontażu trapezów płyty warstwowej, l) montaż parapetów wewnętrznych, m) wymiana nawietrzaków podokiennych, n) odtworzenie wentylacji grawitacyjnej, o) kompleksowa wymiana stolarki drzwiowej, p) wymiana bramy hangarowej, q) montaż krat okiennych w pomieszczeniu nr 33 Laboratorium OKL zgodnie z OIN 5/2011, r) remont elewacji budynku, s) wymiana istniejącej obróbki blacharskiej (parapety, obróbki kominów, murków ogniowych itp.) na nowe z blachy cynkowo-tytanowej, t) wymiana rynien dachowych i rur spustowych na nowe wykonane z blachy cynkowo-tytanowej u) udrożnienie istniejących pionów wentylacji grawitacyjnej, v) wykonanie zadaszeń nad wejściami do budynku poprzez montaż daszków systemowych poliwęglanowych, w) odtworzenie zewnętrznych drabin stalowych w miejsce istniejących oraz wykonanie nowej drabiny w zachodniej części budynku, x) poddanie konserwacji (piaskowanie i malowanie) stalowe elementy dźwigarów kratowych konstrukcji dachu oraz stalowe schody wewnętrzne, y) wymiana na nowe balustrady stalowe schodów wewnętrznych, z) wykonanie elementów wykończeniowych m.in. okładziny schodów zewnętrznych, okładziny gresowe i glazurowe wybranych pomieszczeń, tynki mozaikowe, malowanie farbami lateksowymi/emulsyjnymi przegród wewnętrznych, aa) wydzielenie kabin sanitarnych ściankami murowanymi oraz systemowymi ściankami z płyt HPL, bb) wykonanie sufitów podwieszanych z płyt GKB/GKBI w wybranych pomieszczeniach, cc) odtworzenie istniejącego odwodnienia szczelinowego. 3) w zakresie robót sanitarnych: a) wykonanie remontu i przebudowy instalacji kanalizacji sanitarnej w budynku, b) wykonanie remontu i przebudowy instalacji wody użytkowej w budynku, c) wykonanie remontu i przebudowy instalacji grzewczej i ciepła technologicznego w budynku, d) wykonanie remontu i przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej, e) wykonanie instalacji klimatyzacji wybranych pomieszczeń, f) wymiana odwodnienia liniowego przed hangarem. 4) w zakresie robót elektrycznych: a) przebudowa zasilania budynku, b) instalacja głównej rozdzielnicy budynku, c) wyłączanie przeciwpożarowe budynku, d) instalacja oświetlenia podstawowego, e) instalacja oświetlenia awaryjnego, f) montaż tablic odbiorczych i wlz, g) wykonanie obwodów zasilania dedykowanego, h) wykonanie oświetlenia placu manewrowego przy budynku, i) instalacja gniazd wtykowych, zasilania i sterowania urządzeń wyposażenia budynku oraz urządzeń wentylacji i klimatyzacji, j) instalacja gniazd wtyczkowych dedykowanych do zasilania urządzeń komputerowych, k) instalacja ochrony odgromowej, uziemiającej i przeciwprzepięciowej, l) instalacja ochrony od porażeń, połączenia wyrównawcze. 5) w zakresie przeznaczenia i użytkowania: a) wydzielenie pomieszczeń funkcyjnych, technicznych, socjalnych i sanitarnych zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i koncepcją dla przedmiotowego zadania remontowego, b) odpowiednie wydzielenie pomieszczeń technicznych pod względem bezpieczeństwa i ppoż. takich jak serwerownia, rozdzielnia nN, c) wydzielenie i zabezpieczenie pomieszczeń szczególnej ochrony zgodnie z instrukcją OIN 5/2011, d) wydzielenie niezbędnych pomieszczeń komunikacji wewnętrznej tzn. korytarzy, łączników. Szczegółowy zakres zamówienia określa jawna dokumentacja projektowa tj., przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekty budowlane, projekty wykonawcze (Załącznik Nr 1, Nr 2, Nr 3 i Nr 4 do SIWZ)..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT. 6 i 7 DO 50% WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO I POLEGAJĄCYCH NA POWTÓRZENIU TEGO SAMEGO RODZAJU ZAMÓWIEŃ W ZAKRESIE ROBÓT ARCHITEKTONICZNO-KONSTRUKCYJNYCH, SANITARNYCH, ELEKTRYCZNYCH.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.60.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych oraz wojskowych obiektów budowlanych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) należy wnieść w terminie do dnia 08.04.2016 r. do godziny 09.30.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku poprzez weryfikacje oświadczeń złożonych przez Wykonawcę: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; b) Oświadczenie potwierdzające, że oferowane roboty budowlane, spełniają wymogi określone przez Zamawiającego w SIWZ; c) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy; d) Oświadczenie, że zobowiązania podmiotów występujących wspólnie, co do oferty oraz co do wykonania przedmiotu zamówienia są solidarne - jeżeli dotyczy; f) Oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej jedno zamówienie (roboty) podobne co do zakresu i charakteru z przedmiotem niniejszego postępowania. Do zamówienia podobnego zaliczone będzie wykonanie co najmniej jednej roboty obejmującej budowę, rozbudowę lub remont budynku o kubaturze całkowitej min. 20.000m.3 i wartości min. 1.000.000,00 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku poprzez weryfikacje niżej wymienionych dokumentów złożonych przez Wykonawcę: a) Wykaz osób funkcyjnych, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg wzoru - Załącznik Nr 6 do SIWZ; b) Informacja na temat udziału podwykonawców w realizacji zamówienia, zgodnie z pkt. 5.3. SIWZ albo informacja o tym, że Wykonawca wykona zamówienia siłami własnymi - bez udziału podwykonawców.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni mieć do dyspozycji osoby (lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tej osoby) posiadające: a) wymagane Prawem budowlanym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia w specjalności drogowej, konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz telekomunikacyjne oraz wpis na listę członków właściwej izby, b) uprawnienia geodezyjne w zakresie wykonania pomiarów sytuacyjno - wysokościowych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz - Oferta Wykonawcy, stanowiący załącznik Nr 7 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - długość okresu gwarancji i rękojmi za wady - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty dotyczących terminów wykonania przedmiotu zamówienia, zakresu rzeczowego oraz w przypadku zmiany stawki podatku VAT. 1. Warunkiem umożliwiającym dokonanie zmian umowy jest:1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy:a) możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: zmiany zakresu, zmniejszenia zakresu rzeczowego, czasowego wstrzymania realizacji robót przez Zamawiającego, wydłużenia procedury wydania decyzji administracyjnych z powodów niezależnych od Wykonawcy lub opóźnień projektanta w dostarczeniu rozwiązań projektowych uszczegółowiających zakres zamówienia, nie sprzyjających warunków pogodowych lub wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy;b) w przypadku konieczności skoordynowania prac z robotami realizowanymi przez inny podmiot. 2)zmiana zakresu rzeczowego i wysokości wynagrodzenia:a) w przypadku powstania konieczności zaniechania wykonania części robót;b) stwierdzenia konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych, zwiększających przedmiar pozycji ujętych w kosztorysie ofertowym, wynikających z rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, a przedmiarami lub wynikającymi z dostosowania do obowiązującej wiedzy technicznej dokumentacji, stanowiącej podstawę ich realizacji, które nie przekraczają wartości rezerwy finansowej ujętej w Zestawieniu Kosztów Zadania. Strony mają obowiązek ustalić zakres i szacunkową wartość tych robót w protokole konieczności. c) w przypadku zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego - w przypadku konieczności dostosowania realizacji robót do potrzeb związanych z zapewnieniem możliwości eksploatacji lotniska oraz w przypadku zmiany limitu finansowego przydzielonych zamawiającemu na dany rok. 3) Zmiana wysokości wynagrodzenia:a) w przypadku zmiany w okresie obowiązywania Umowy stawki podatku VAT, przy czym określone wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie stosownie do zmiany tej stawki, a wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian;b) w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 142 ust. 5 pkt. 2) i 3) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) strony w formie porozumienia ustalą szczegółowe warunki zmiany wynagrodzenia i jego wysokości. Każda zmiana kwoty wynagrodzenia wykonawcy dokonywana w oparciu o art. 142 ust. 5 ustawy Pzp powinna być poparta odwołaniem się do stosownych wyliczeń, które przybiorą postać dokumentów załączanych do umowy: kalkulacji kosztów pracy z oferty oraz kosztów pracy wynikających z bieżącego i planowanego stanu zatrudnienia przy realizacji zamówienia osób wykonujących pracę na rzecz wykonawcy.Zmiany umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron w formie pisemnej. Wydłużenie terminu przedmiotu umowy nie będzie wiązało się ze zmianą wynagrodzenia Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12tol.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na stronie www.12tol.wp.mil.pl oraz do wglądu w siedzibie Zamawiającego, pokój Nr 215..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2016 godzina 09:30, miejsce: 12 Terenowy Oddział Lotniskowy w Warszawie, ul. Nowowiejska 28A, 00-911 Warszawa, pokój Nr 428..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.