To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-24
Białystok: DOSTAWA WYROBÓW BIUROWYCH, WKŁADÓW DRUKUJĄCYCH I PAPIERU OFFSETOWEGO
Numer ogłoszenia: 63542 - 2014; data zamieszczenia: 24.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35354 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku, ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 670 31 37, faks 85 670 28 42.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYROBÓW BIUROWYCH, WKŁADÓW DRUKUJĄCYCH I PAPIERU OFFSETOWEGO.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów biurowych, wkładów drukujących i papieru offsetowego określonych szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych (przez produkt fabrycznie nowy zamawiający rozumie produkt nieużywany, nieregenerowany, części i komponenty użyte podczas procesu jego produkcji muszą być nowe i nie przechodzić procesu powtórnego przetwarzania), z terminem ważności wynoszącym minimum 12 miesięcy od daty dostawy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości oferowania tonerów regenerowanych, ponieważ nie gwarantują one pożądanego poziomu jakości druku (zlewanie się kolorów, smugi na wydruku, zakłócenie pracy głowic drukujących powodujące wycieki, których efektem jest zatykanie się dysz i tym samym uszkodzenie sprzętu), co dyskryminuje je jako produkty równoważne. Oferowane produkty równoważne muszą być wykonane z nowych elementów. Zaoferowane produkty równoważne nie mogą powodować ograniczeń funkcji, możliwości oraz jakości urządzeń. Tonery powinny posiadać na opakowaniu indywidualny kod tonera oraz nazwę urządzenia, do którego są przeznaczone, powinny posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE "BAWI" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE "BAWI" S.A.
- PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE BAWI Spółka Akcyjna, ul.Składowa 10, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 87094,10
Oferta z najniższą ceną: 87094,10 / Oferta z najwyższą ceną: 111095,26
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ulicy Kowalskiej w Białymstoku wraz z infrastrukturą techniczną oraz pełnieniem nadzoru autorskiego
- Dostawa obiadów do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2025 - 2026
- Odnowienie wsparcia technicznego systemów Fortinet
- Modernizacja szatni w Szkole Podstawowej Nr 26 w Białymstoku, ul. Radzymińska 11
- Dostawa kontenerów sanitarnych.
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Muzeum Pamięci Sybiru
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów papierniczych, papieru do ploterów, papieru dla drukarni oraz pudeł archiwizacyjnych z podziałem na zadania
- Dostawa zużywalnych materiałów papierniczo-plastycznych do szkół
- Zakup i dostawa tuszy, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Uniwersytetu Morskiego w Gdyni w roku 2025/2026
- "Zakup materiałów biurowych, papieru do drukarek, niszczarek oraz laminatorów na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" SPRAWA NR 9/25/P
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu .
- Doposażenie dla zawodu TPS oraz MPS w ramach realizacji projektu pn.: "Z kwalifikacjami w przyszłość".
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.