Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-25
Ełk: dostawa sprzętu jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 63543 - 2014; data zamieszczenia: 25.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. , ul. Baranki 24, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 96 50, faks 087 621 96 33.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.promedica.elk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego przez okres 12 m-cy sprzętu jednorazowego użytku w ilościach i asortymencie określonych w załączniku nr 1- formularz cenowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.16.41 - Sondy 38.42.31.00 - Ciśnieniomierze 38.41.20.00 - Termometry 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.15.71.10 - Maski tlenowe 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne 33.14.13.21 - Igły do znieczulania 33.17.20.00 - Urządzenia do anestezji i resuscytacji 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy 37.32.23.00 - Ustniki 33.71.17.00 - Artykuły i preparaty do higieny jamy ustnej lub zębów 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 59.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium dla poszczególnych numerów pakietów w kwocie: 1.1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100) 2.600,00 zł (słownie: sześćset zł 00/100) 3.300,00 zł (słownie: trzysta zł 00/100) 4.200,00 zł (słownie: dwieście zł 00/100) 5.800,00 zł (słownie:osiemset zł 00/100) 6.50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt zł 00/100) 7.180,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt zł 00/100) 8.20,00 zł (słownie: dwadzieścia zł 00/1000 9.150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt zł 00/100) 10.100,00 zł (słownie:sto zł 00/100) 11.20,00 zł (słownie: dwadzieścia zł 00/100) 12.70,00 zł (słownie: siedemdziesiąt zł 00/100) 13.200,00 zł (słownie: dwieście zł 00/100) 14.100,00 zł (słownie: sto zł 00/100) 15.300,00 zł (słownie: trzysta zł 00/100) 16.30,00 zł (słownie: trzydzieści zł 00/100) 17.30,00 zł (słownie: trzydzieści zł 00/100) 18.150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt zł 00/100) 19.350,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt zł 00/100) 20.400,00 zł (słownie: czterysta zł 00/100) 21.10,00 zł (słownie: dziesięć zł 00/100) 22.900,00 zł (słownie dziewięćdziesiąt zł 00/100) 23.150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt zł 00/100) 24.50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt zł 00/100) 25.250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt zł 00/100) 26.500,00 zł (słownie: pięćset zł 00/100) 27.60,00 zł (słownie: sześćdziesiąt zł 00/100) 28.200,00 zł (słownie: dwieście zł 00/100) 29.50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt zł 00/100) 30.90,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt zł 00/100) 31.20,00 zł (słownie: dwadzieścia zł 00/100) 32.400,00 zł (słownie: czterysta zł 00/100) 33.200,00 zł (słownie: dwieście zł 00/100) 34.300,00 zł (słownie: trzysta zł 00/100) 35.900,00 zł (słownie: dziewięćset zł 00/100) 36.150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt zł 00/100) 37.200,00 zł (słownie: dwieście zł 00/100) 38.50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt zł 00/100) 39.100,00 zł (słownie: sto zł 00/100) 40.50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt zł 00/100) 41.100,00 zł (słownie: sto zł 00/100) 42.15,00 zł (słownie: piętnaście zł 00/100) 43.20,00 zł (słownie: dwadzieścia zł 00/100) 44.500,00 zł (słownie: pięćset zł 00/100) 45.50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt zł 00/100) 46.20,00 zł (słownie: dwadzieścia zł 00/100) 47.300,00 zł (słownie: trzysta zł 00/100) 48.50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt zł 00/100) 49.40,00 zł (słownie: czterdzieści zł 00/100) 50.50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt zł 00/100) 51.60,00 zł (słownie: sześćdziesiąt zł 00/100) 52.5,00 zł (słownie: pięć zł 00/100) 53.400,00 zł (słownie: czterysta zł 00/100) 54.200,00 zł (słownie: dwieście zł 00/100) 55.150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt zł 00/100) 56.30,00 zł (słownie: trzydzieści zł 00/100) 57.50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt zł 00/100) 58.60,00 zł (słownie: sześćdziesiąt zł 00/100) 59.200,00 zł (słownie: dwieście zł 00/100) 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BGŻ O/Ełk 74 2030 0045 1110 0000 0103 8710 do terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wypełnić załącznik nr 5).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli Wykonawca wykonał lub nadal wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 1 dostawę odpowiadającą rodzajem (Za odpowiadające rodzajem uznaje się tożsame lub podobne dostawy sprzętu jednorazowego użytku) i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 50 % złożonej oferty na każdy pakiet. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia referencji potwierdzających należyte wykonanie (wypełnić załącznik nr 4) Potwierdzeniem spełniania tego warunku jest załączenie do ofert dokumentów, o których mowa w Rozdziale V pkt.1 ppkt 2) SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wypełnić załącznik nr 5).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wypełnić załącznik nr 5).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wypełnić załącznik nr 5).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1.Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy, iż posiada Dokument potwierdzający, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu w Polsce zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 nr 107 poz. 679) i Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004 r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro (Dz. U. z 2004 r. Nr 251, poz. 2515 ) i przepisami wykonawczym - dla wyrobów klasy I - deklaracje zgodności CE; - dla wyrobów klas: I z funkcja pomiarową, I jałowej i II a - deklaracje zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej, biorącej udział w ocenie zgodności; - dla wyrobów klas: II b i III - certyfikat zgodności wydany przez jednostkę notyfikowaną. oraz że na każde żądanie Zamawiającego przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie pozwoleń (świadectw). 2. W przypadku oferowania produktów medycznych podlegających wielokrotnemu użyciu przedstawić oświadczenie producenta o sposobie, krotności procesów sterylizacji - oraz załączyć wykaz w/w sprzętu
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Uzupełniony formularz cenowy oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) 2) Uzupełnione formularze: 1.Załącznik nr 3: Wzór oferty 2.Załącznik nr 4: Formularz dostaw 3.Załącznik nr 5: Oświadczenie art.22, art.24
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: a) numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat nie wymaga aneksowania umowy) b) zmiany cen na korzystniejsze dla Zamawiającego; c) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności; 2.Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 3.Strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie podatku VAT z mocą obowiązują od wejścia w życie nowych stawek tego podatku na zasadzie prawa powszechnie obowiązującego przy zachowaniu niezmiennej ceny netto. 4.Postanowienia umowy nie mogą ulec zmianie, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z nadzwyczajnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. 5.Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnego aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.promedica.elk.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o. pok. 027 A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2014 godzina 10:30, miejsce: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o.; ul. Baranki 24; 19-300 Ełk ;Sekretariat pok. 504.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych przeznaczonych do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy nabiału przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy mięsa, wędlin i drobiu przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw przeznaczonych do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy pieczywa przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywna dostawa i rozładunek soli drogowej niezbrylającej się w siedzibie zamawiającego Ełk, ul. Suwalska 38
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- "Dostawa materiałów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - III postępowanie"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.