eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Usuwanie awarii w ramach Pogotowia Technicznego w instalacjachgazowych, wodociągowo - kanalizacyjnych i elektrycznych w nieruchomościach, zarządzanych przez MZBM - TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-01

Sosnowiec: Usuwanie awarii w ramach Pogotowia Technicznego w instalacjach: gazowych, wodociągowo - kanalizacyjnych i elektrycznych w nieruchomościach, zarządzanych przez MZBM - TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 63544 - 2012; data zamieszczenia: 01.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu , ul. Korczaka 7, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 3642045, faks 032 3642055.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie awarii w ramach Pogotowia Technicznego w instalacjach: gazowych, wodociągowo - kanalizacyjnych i elektrycznych w nieruchomościach, zarządzanych przez MZBM - TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi usuwania awarii oraz wykonywania wszelkich niezbędnych czynności zapobiegających dalszym ich skutkom w instalacjach: gazowych, wodno - kanalizacyjnych i elektrycznych, znajdujących się głównie w częściach wspólnych nieruchomości zarządzanych przez MZBM - TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu, w ramach pełnienia stacjonarnego dyżuru pogotowia technicznego. Pod pojęciem instalacji części wspólnej nieruchomości należy rozumieć m.in. urządzenia i instalacje wod./kan., gazowe, elektryczne, które znajdują się w klatkach schodowych, korytarzach piwnicznych, suszarniach, pralniach, strychach, wózkowniach i innych wspólnych pomieszczeniach. W skład części wspólnej wchodzą również instalacje umieszczone wewnątrz lokali mieszkalnych i użytkowych, znajdujące się przed zaworem głównym lub przed licznikiem. Łączna powierzchnia użytkowa zarządzanych przez MZBM - TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu nieruchomości wynosi ok.: 429 046,77 m2, usytuowanych w 261 budynkach o łącznej ilości ok. 9 287 lokali. Powyższa liczba budynków, lokali oraz metrów kwadratowych powierzchni użytkowej, została ustalona na dzień ogłoszenia zamówienia i może ulec zmianie w okresie obowiązywania niniejszej umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy w stosunku do zamówienia podstawowego polegającvych na powtórzeniu rodzaju zamówienia określonego w pkt 3 SIWZ

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 4 000,00zł (słownie: cztery tysiące złotych). Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Forma wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. nr 42, poz. 275, z 2088r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620). Ważność wadium w formie niepieniężnej winna obejmować okres: od dnia 09.03.2012r. do dnia 07.04.2012r.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o artykuł 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu i zdolności do wykonania zamówienia stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien przedłożyć wykaz nie mniej niż 3 wykonanych usług (załącznik nr 4 do SIWZ), a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych o łącznej wartości nie mniejszej niż 300.000,00zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, tj. obejmujących świadczenie usług polegających na usuwaniu awarii łącznie wszystkich trzech typów instalacji (gazowych, wodociągowo - kanalizacyjnych i elektrycznych) - z podaniem odpowiednio ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, załączając jednocześnie dokumenty potwierdzające, że usługi te został wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje wystawione przez poprzednich Zamawiających). Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu i zdolności do wykonania zamówienia stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedłoży wykaz wyposażenia zakładu, narzędzi i urządzeń technicznych (załącznik nr 5 do SIWZ) dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, który obejmuje nie mniej niż: 1.jeden pojazd do czyszczenia i udrożniania kanalizacji typu WUKO; 2.jeden podnośnik koszowy (zwyżka) o wysokości roboczej nie mniejszej niż 16 m; 3.jeden samochód osobowo - dostawczy, umożliwiający transport ludzi oraz narzędzi na miejsce awarii. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu i zdolności do wykonania zamówienia stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedłoży wykaz osób (załącznik nr 6 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga, aby w realizacji zamówienia uczestniczyło co najmniej 9 osób, posiadających poniższe kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie. 1. Nie mniej niż 3 osoby posiadające kwalifikacje uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, napraw, kontrolno - pomiarowym i montażowym, potwierdzone stosownym świadectwem kwalifikacyjnym serii (E), w tym co najmniej 1 osoba posiadająca dodatkowo kwalifikacje uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych na stanowisku dozoru w zakresie kierowania czynnościami osób,o których mowa powyżej oraz sprawujących nadzór nad eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, potwierdzone stosownym świadectwem kwalifikacyjnym serii (D). 2. Nie mniej niż 3 osoby posiadające kwalifikacje uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym, potwierdzone stosownym świadectwem kwalifikacyjnym serii (E), w tym co najmniej 1 osoba posiadająca dodatkowo kwalifikacje uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku dozoru w zakresie kierowania czynnościami osób, o których mowa powyżej oraz sprawujących nadzór nad eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, potwierdzone stosownym świadectwem kwalifikacyjnym serii (D). 3. Nie mniej niż 3 instalatorów wewnętrznej instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej. 4. Każda z wyżej wymienionych osób zajmujących się bezpośrednio usuwaniem awarii powinna posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie swoich kwalifikacji, odpowiednio do świadczonych usług objętych przedmiotem zamówienia. Oświadczenie (załącznik nr 7 do SIWZ), że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, o których mowa w pkt 10.2.4, ppkt 1 i 2 SIWZ, powyżej posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. stosowne świadectwa kwalifikacyjne serii (D) i (E) do zajmowania się dozorem oraz eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych oraz elektroenergetycznych. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu i zdolności do wykonania zamówienia stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000,00 zł. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu i zdolności do wykonania zamówienia stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, tj. dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wymaga się przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, Wykonawca winien przedłożyć poniższe oświadczenia i dokumenty. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ). Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o artykuł 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający może dokonać zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, dotyczących: - terminu realizacji zamówienia - na skutek wystąpienia uzasadnionych przyczyn technicznych związanych z organizacją świadczenia usługi, których nie było można przewidzieć, powodowanych np. trwającymi czynnościami związanymi z usuwaniem awarii instalacji, itp.; - osób uczestniczących w realizacji zamówienia zarówno po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego, gdy z przyczyn obiektywnych zmiany takie były konieczne, a powodowane np. zdarzeniami losowymi, zmianami kadrowo - personalnymi, utratą wymaganych uprawnień, itp.; - ilości metrów kwadratowych zarządzanych nieruchomości, ilości budynków oraz ilości lokali, gdy z przyczyn obiektywnych zmiany takie były konieczne i niemożliwe wcześniej do przewidzenia, a powodowane np. zawarciem nowej lub wypowiedzeniem dotychczasowej umowy o zarządzanie lub zmianą jej zakresu; - wskazanych przez Wykonawcę Podwykonawców, na skutek wystąpienia uzasadnionych przyczyn, niemożliwych wcześniej do przewidzenia, które wpływałyby na jakość świadczonych usług, a w szczególności na życie i zdrowie mieszkańców; - reprezentacji lub siedziby Zamawiającego i Wykonawcy, w tym siedziby ich jednostek organizacyjnych; - lokalizacji punktu pogotowia technicznego oraz jego numerów telefonów, gdy zmiany takie były konieczne i niemożliwe wcześniej do przewidzenia; - zmiany podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarzad Budynków Mieszkalnych - TBS Spółka z o.o. ul. Korczaka 7, 41-200 Sosnowiec, parter pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2012 godzina 08:30, miejsce: Miejski Zarzad Budynków Mieszkalnych - TBS Spółka z o.o. ul. Korczaka 7, 41-200 Sosnowiec, sekretariat I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zwanego dalej (zabezpieczeniem) w wysokości 5% maksymalnej wartości nominalnej umowy. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zabezpieczenie według wyboru Wykonawcy może być wnoszone w jednej lub kilku formach, zgodnie z dyspozycją art. 148 ust. 1 ustawy, tj. w: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. nr 42, poz. 275, z 2088r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620). Zabezpieczenie wnoszone w formie pieniężnej powinno zostać wpłacone nie później niż w dniu podpisania umowy na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski oIS-c 29 1050 1360 1000 0008 0145 6526 Skuteczne wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie pieniężnej następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na ww. rachunek Zamawiającego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.