To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-11
Ogłoszenie nr 63550 - 2017 z dnia 2017-04-11 r.
Przysucha: Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu "Podniesienie kompetencji kluczowych uczniów ZS Nr 1 im. Jana Pawła II w Przysusze"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt nr RPMA.10.01.01-14-3849/15 pod nazwą "Podniesienie kompetencji kluczowych uczniów ZS Nr 1 im. Jana Pawła II w Przysusze" dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, X Osi priorytetowej Edukacja, Działanie: 10.1 Edukacja ogólna i przedszkolna, Poddziałanie: 10.1.1 - Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych)
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 34135-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 39334-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół nr 1 im. Jana Pawła II w Przysusze, krajowy numer identyfikacyjny
000228482, ul.
Al. Jana Pawła II
13,
26-400
Przysucha, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
486752570, faks
486752570, e-mail
izakutera@op.pl,
zsp@przysucha.pl
Adres strony internetowej (URL): http://zsp.przysucha.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu "Podniesienie kompetencji kluczowych uczniów ZS Nr 1 im. Jana Pawła II w Przysusze"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.01.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu "Podniesienie kompetencji kluczowych uczniów ZS Nr 1 im. Jana Pawła II w Przysusze" Zamówienie obejmuje dostawę: 1. Tablic interaktywnych - 9 sztuk, 2. Projektorów multimedialnych - 7 sztuk, 3. Komputerów przenośnych - 26 sztuk, 4. Kalkulatorów graficznych - 24 stuk, 5. Drukarek 3D - 2 sztuki, 6. Sprzętu nagłaśniającego - 3 zestawy, 7. Kamery cyfrowej - 1 sztuka, 8. Robotów mobilnych - zestawy bazowe konstrukcyjnych robotów wraz z oprogramowaniem - 6 zestawów 9. Aplikacji edycji grafiki wektorowej - na 15 stanowisk 10. Aplikacji edycja grafiki rastrowej - na 12 stanowisk Kody CPV: 30213100-6 Komputery przenośne, 32322000-6 Urządzenia multimedialne, 38652100-1 Projektory, 48620000-0 Systemy operacyjne, 48000000-9 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 30141200-1 Kalkulatory biurkowe, 30232100-5 Drukarki i plotery, 32342400-6 Sprzęt nagłaśniający, 38651600-9 Kamery cyfrowe, 39162100-6 Pomoce dydaktyczne, Termin wykonania zamówienia: do 14 dni od dnia podpisania umowy na jego realizację przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego wykonania i rozliczenia zamówienia. Minimalne wymagania stawiane dla przedmiotu zamówienia przedstawione zostały w załączniku nr 3 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno eksploatacyjno użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
30213100-6
Dodatkowe kody CPV:
32322000-6,
38652100-1,
48620000-0,
48000000-9,
30141200-1,
30232100-5,
32342400-6,
38651600-9,
39162100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT134455.28 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 148763,64 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI PRZYSUCHA
więcej: przetargi PRZYSUCHA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.