Ogłoszenie z dnia 2016-06-01
Piotrków Trybunalski: Zamówienie z wolnej ręki na świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług pocztowych, w tym kurierskich, w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych (przesyłki listowe i paczki pocztowe), ewentualnych zwrotów, oraz usług komplementarnych, w okresie od 1.06.2016 r. do 31.12.2016 r.
Numer ogłoszenia: 63579 - 2016; data zamieszczenia: 01.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski, ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie z wolnej ręki na świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług pocztowych, w tym kurierskich, w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych (przesyłki listowe i paczki pocztowe), ewentualnych zwrotów, oraz usług komplementarnych, w okresie od 1.06.2016 r. do 31.12.2016 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki na świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług pocztowych, w tym kurierskich, w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych (przesyłki listowe i paczki pocztowe), ewentualnych zwrotów, oraz usług komplementarnych, w okresie od 1.06.2016 r. do 31.12.2016 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.10.00.00 - Usługi pocztowe i kurierskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Poczta Polska S.A., ul. Rodziny Hiszpańskiej 8, 00-940 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44822,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51276,20
Oferta z najniższą ceną: 51276,20 / Oferta z najwyższą ceną: 51276,20
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia; W dniu 20 maja 2016 r. skierowano do InPost S.A., wypowiedzenie umowy Nr 1700DBM15 zawartej w dniu 18 listopada 2015 r. (w wyniku postępowania o udzielnie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego), której przedmiotem było świadczenie usług pocztowych, w tym kurierskich, w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych (przesyłki listowe i paczki pocztowe) oraz ewentualnych zwrotów. Termin realizacji zamówienia został określony od 1 grudnia 2015 r do 30 listopada 2016 r. Wypowiedzenie umowy nastąpiło w związku z nieprzestrzeganiem przez InPost S.A. postanowień ww. umowy, w szczególności: brak dwukrotnego podjęcia próby doręczenia przesyłek rejestrowanych w terminach określonych w opisie przedmiotu zamówienia, brak stosowania terminów doręczania przesyłek pocztowych w terminach określonych umowa (Urząd Miasta nadał 98 przesyłek poleconych priorytetowych (najszybszej kategorii), z czego w 97 przypadkach próba doręczenia została podjęta po przekroczeniu umownego terminu, w 550 przypadkach przesyłki polecone zostały doręczone po przekroczeniu umownego terminu, w tym w 110 w terminie dłuższym niż 7 dni, brak próby doręczenia przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienia o próbie jej doręczenia w terminie 7 dni od nadania (110 przesyłek - złożono 45 pisemnych reklamacji, z czego rozpatrzonych zostało 20, w tym 19 pozytywnie), niezwrócenie do Zamawiającego zwrotnego potwierdzenia odbioru w terminie dłuższym niż 14 dni od daty doręczenia adresatowi - 4 zgłoszenia, brak wypełniania druków zwrotnego potwierdzenia odbioru stosownie do zawartych w nich treści, stanowiących o skuteczności doręczenia przesyłki pocztowej (100 egzemplarzy zwrotnych potwierdzeń odbioru zostało przekazanych do operatora w celu uzupełnienia z powodu braku pieczęci nadania, braku dat odebrania lub awizowania przesyłek), brak zapewnienia możliwość śledzenia on-line przesyłek pocztowych i kurierskich od momentu nadania do doręczenia adresatowi (ostęp do tej usługi był ograniczony; ponadto przez kilka tygodni usługa była dla zamawiającego niedostępna - pismo w tej sprawie zostało wysłane 24 marca 2016 r . DBM.2630.6.2016). 14 kwietnia z inicjatywy Urzędu Miasta odbyło się spotkanie z pracownikami InPost, w wyniku którego Wykonawca zobowiązał się do: 1.wyeliminowania braku terminowości w zakresie doręczania przesyłek poleconych, w tym priorytetowych, z zastosowaniem terminów określonych w Umowie; 2.szczegółowego sprawdzania zwrotnych potwierdzeń odbioru, aby były przekazywane do nadawcy wypełnione prawidłowo i kompletnie; 3.usprawnienia obsługi informacyjnej Urzędu Miasta oraz wskazania - w terminie do 19 kwietnia 2016 r. - osoby odpowiedzialnej za współpracę z Urzędem Miasta (kontakt w każdej sprawie); 4.rozważenia możliwości rozszerzenia dostępu do funkcji śledzenia przesyłek w takim zakresie, aby dostępna była cała historia procesu doręczania przesyłki, nie tylko ostatni status. Ustalenia nie zostały zrealizowane. Usługa, będąca przedmiotem wypowiedzianej umowy - świadczenie usług pocztowych, w tym kurierskich, w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych (przesyłki listowe i paczki pocztowe jest niezbędna do bieżącej pracy Urzędu Miasta. Dlatego udzielenie zamówienia innemu wykonawcy musi nastąpić w trybie pilnym z dnia na dzień. Wyłonienie wykonawcy w trybie konkurencyjnym - przetargu nieograniczonym - nie jest możliwe z uwagi na czas jego przeprowadzenia. Miasto nie może dopuścić do przestoju wynikającego z braku świadczenia ww. usługi.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Dostawa emulsji asfaltowej kationowej C65 B3 PU/RC w ilości 120 Mg
- Remont dachu budynku Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim
- Zakup doposażenia pracowni w ramach projektu "Innowacyjna edukacja" w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim.
- Zakup doposażenia pracowni w ramach projektu "Innowacyjna edukacja" w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa utwardzenia podwórza oraz kanalizacji deszczowej przy ul. Plac Niepodległości 5 w Piotrkowie Trybunalskim
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. Garncarskiej 13 m.8, Broniewskiego 10 m.17, Krasickiego 8 m.8 oraz Narutowicza19/Sienkiewicza 15 m.2 w Piotrkowie Tryb.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy Legnickie Pole w roku 2025-2027
więcej: Usługi pocztowe i kurierskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.