eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miñsk MazowieckiPomoce medyczne, ig³y medyczne, dreny, cewniki, maski anestetyczne.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-06-01

Miñsk Mazowiecki: Pomoce medyczne, ig³y medyczne, dreny, cewniki, maski anestetyczne.
Numer og³oszenia: 63585 - 2016; data zamieszczenia: 01.06.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 37, 05-300 Miñsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 0-25 7583001, 7591810, faks 0-25 7591666.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzozmm.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Pomoce medyczne, ig³y medyczne, dreny, cewniki, maski anestetyczne..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy medycznych, igie³ medycznych, drenów, cewników, masek anestetycznych. Nr zadania Nazwa zadania Zadanie nr 1 Ig³y jednorazowego u¿ytku dla Bloku Operacyjnego Zadanie nr 2 Elektrody dla doros³ych Zadanie nr 3 Dreny Redona Zadanie nr 4 Zestaw do drena¿u ran niskoci¶nieniowy Zadanie nr 5 Pokrowce na przewody Tubus Zadanie nr 6 Wzierniki ginekologiczne jednorazowe Zadanie nr 7 Pensety i no¿yki dla Poradni Po³o¿niczo Ginekologicznej Zadanie nr 8 Obwody oddechowe Zadanie nr 9 Akcesoria do Diatermii Emed Spectrum Zadanie nr 10 Pomoce Medyczne dla Oddzia³u Po³o¿niczo Ginekologicznego Nazwy, ilo¶ci oraz wymagania techniczne asortymentu podano w za³±cznikach od nr 5 do nr 14 do SIWZ. Próbki do³±czone do oferty (zgodnie z opisem w formularzu asortymentowo cenowym) podlegaj± sprawdzeniu pod wzglêdem zgodno¶ci z opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy przewiduje prawo opcji do 20% warto¶ci zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.19.60.00 - Pomoce medyczne 33.14.13.20 - Ig³y medyczne 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.16.40 - Dreny .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dokonywana bêdzie w oparciu o z³o¿one przez wykonawcê w niniejszym postêpowaniu o¶wiadczenia oraz dokumenty.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dokonywana bêdzie w oparciu o z³o¿one przez wykonawcê w niniejszym postêpowaniu o¶wiadczenia oraz dokumenty.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dokonywana bêdzie w oparciu o z³o¿one przez wykonawcê w niniejszym postêpowaniu o¶wiadczenia oraz dokumenty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dokonywana bêdzie w oparciu o z³o¿one przez wykonawcê w niniejszym postêpowaniu o¶wiadczenia oraz dokumenty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dokonywana bêdzie w oparciu o z³o¿one przez wykonawcê w niniejszym postêpowaniu o¶wiadczenia oraz dokumenty.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które maj± zostaæ dostarczone, których autentyczno¶æ musi zostaæ po¶wiadczona przez wykonawcê na ¿±danie zamawiaj±cego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy - wype³niony i podpisany przez wykonawcê Wykaz osób do kontaktów z zamawiaj±cym - wype³niony i podpisany przez wykonawcê Dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie uprawnieñ / pe³nomocnictw osób sk³adaj±cych ofertê, o ile nie wynikaj± z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Formularze asortymentowo -cenowe - wype³nione i podpisane przez wykonawcê Inne dokumenty: O¶wiadczenie o rejestracji oferowanych produktów do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - termin dostawy - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. W trakcie obowi±zywania umowy Odbiorca mo¿e skorzystaæ z prawa opcji obejmuj±cego prawo zwiêkszenia do 20% ilo¶ci w ka¿dej z pozycji asortymentowych wskazanych w formularzu asortymentowo-cenowym - po cenach jednostkowych wskazanych w tym formularzu. W przypadku, gdy 20% w danej pozycji daje w wyniku u³amek, ilo¶æ objêt± opcj± zaokr±gla siê w dó³ do liczby ca³kowitej. W przypadku nieskorzystania przez Odbiorcê z prawa opcji, albo w przypadku skorzystania w niepe³nym zakresie, Dostawcy nie bêd± przys³ugiwa³y ¿adne roszczenia. 2. Odbiorca mo¿e skorzystaæ z prawa opcji w przypadku wyczerpania zakresu podstawowego dostawy w danej pozycji, je¶li pojawi siê potrzeba zwiêkszenia zakresu tej dostawy. W takiej sytuacji Odbiorca poinformuje Dostawcê o skorzystaniu z prawa opcji. 3. Dodatkowo Odbiorca zastrzega sobie prawo opcji obejmuj±ce prawo do zmian ilo¶ciowych w zakresie poszczególnych pozycji asortymentowych objêtych przedmiotem umowy w uzasadnionych przypadkach. Zmiany te mog± polegaæ na zwiêkszeniu lub zmniejszeniu ilo¶ci jednego asortymentu, kosztem odpowiednio zmniejszenia lub zwiêkszenia ilo¶ci innego asortymentu objêtego przedmiotem umowy. Powy¿sze zmiany nie mog± przekroczyæ 20% ilo¶ci poszczególnych asortymentów i nie mog± doprowadziæ do zwiêkszenia warto¶ci umowy. 4. Dostawca o¶wiadcza, ¿e nie bêdzie dochodzi³ od Odbiorcy ¿adnych roszczeñ w przypadku objêcia zamówieniami Odbiorcy mniejszej ilo¶ci przedmiotu umowy z powodu mniejszego faktycznego zapotrzebowania - je¶li jego zmniejszenie nie przekroczy 20% warto¶ci umowy. 5. Do asortymentu dostarczonego w ramach skorzystania z prawa opcji zastosowanie maj± wszystkie postanowienia niniejszej umowy. 6. Nie dopuszcza siê zamienników w oferowanym przedmiocie zamówienia, z zastrze¿eniem § 8. ust.2 lit. b . Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, chyba ¿e Odbiorca przewidzia³ mo¿liwo¶æ dokonania takiej zmiany w og³oszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz okre¶li³ warunki takiej zmiany. Zmiana umowy bêdzie mo¿liwa w nastêpuj±cych przypadkach: a) zmiana terminu realizacji umowy lub przesuniêcie terminu realizacji umowy, przy czym zmiana taka nie wp³ywa na jednostkowe ceny wskazane w ofercie oraz na czas jej trwania. Zmiany te mog± nast±piæ w zwi±zku z niewykorzystaniem przez Odbiorcê warto¶ci brutto umowy. b) zmiana umowy - w przypadku: wycofania przedmiotu zamówienia z obrotu, zmiany obowi±zuj±cych przepisów, braku dostaw przedmiotu zamówienia z powodu zaprzestania produkcji, tymczasowego wstrzymania produkcji. W takim przypadku Dostawca przedstawi Odbiorcy ofertê produktu to¿samego pod wzglêdem sk³adu, w³a¶ciwo¶ci fizyko-chemicznych, parametrów, na co Odbiorca musi wyraziæ zgodê na pi¶mie faksem lub e-mailem. Zmiana ta bêdzie dopuszczalna pod warunkiem, i¿ odpowiednik przy cenie nie wy¿szej ni¿ w umowie bêdzie to¿samy z oferowanym. Zmiana mo¿e dotyczyæ nadto wielko¶ci opakowania, numeru katalogowego, producenta, nazwy produktu lub wielko¶ci dawki. c) zmiana wynagrodzenia Dostawcy: - zmiana cen - w przypadku urzêdowej zmiany stawki podatku VAT. Je¿eli w trakcie realizacji umowy nast±pi zmiana stawki podatku VAT, Strony dokonaj± odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego brutto, przy zachowaniu sta³o¶ci cen netto - dotyczy to czê¶ci wynagrodzenia Dostawcy za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie zrealizowano, - zmiana cen - w przypadku zmian cen urzêdowych, które obowi±zuj± od momentu ich wprowadzenia przez w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej. Je¿eli w trakcie realizacji umowy nast±pi zmiana ceny urzêdowej, Strony dokonaj± odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to czê¶ci wynagrodzenia Dostawcy za dostawy, których w dniu zmiany ceny urzêdowej jeszcze nie zrealizowano oraz z zastrze¿eniem, ¿e powy¿sza zmiana nie spowoduje podwy¿szenia cen umownych, d) zmiana danych Odbiorcy lub Dostawcy (np. adres siedziby, zmiana formy prawnej), a tak¿e zmiany organizacyjnej Dostawcy, ale wy³±cznie takiej, która nie powoduje likwidacji Dostawcy. e) zmiana umowy w razie zmian obowi±zuj±cego prawa maj±cych wp³yw na zasady realizacji umowy w zakresie koniecznym dla stosowania zasad przyjêtych w umowie do obowi±zuj±cego prawa, f) zmian podwykonawców je¶li zmiana albo rezygnacja podwykonawcy dotyczy przedmiotu, na którego zasoby Dostawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e inny podwykonawca lub Dostawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania, g) w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002r o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, nast±pi zmiana tego wynagrodzenia h) w przypadku zmiany zasad podleganiu ubezpieczeniu spo³ecznemu lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, nast±pi zmiana wysoko¶ci stawki zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i) innych sytuacji, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy i maj±cych charakter zmian nieistotnych tj. nieodnosz±cych siê do kwestii, które podlega³y ocenie podczas wyboru Dostawcy i takich, które, gdyby by³y znane w momencie wszczêcia procedury maj±cej na celu wybór Dostawcy, nie mia³yby wp³ywu na udzia³ wiêkszej ilo¶ci podmiotów zainteresowanych t± procedur±. 3. Wszelkie zmiany wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci aneksu do umowy. 4. Nie wymagaj± zmiany umowy obni¿ki cenowe i czasowe promocje. Dostawca zobowi±zany jest jednak poinformowaæ o nich Odbiorcê.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozmm.bip.net.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 37 05-300 Miñsk Mazowiecki..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 10.06.2016 godzina 09:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 37 05-300 Miñsk Mazowiecki.Kancelaria.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.