Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-08
Prószków: Przebudowa boiska wraz z remontem boiska do piłki nożnej oraz rozbudowa remizy strażackiej o budynek socjalno - bytowy w Źlinicach
Numer ogłoszenia: 63592 - 2010; data zamieszczenia: 08.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prószków , ul. Opolska 17, 46-060 Prószków, woj. opolskie, tel. (077) 4013700, faks (077) 4648461.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa boiska wraz z remontem boiska do piłki nożnej oraz rozbudowa remizy strażackiej o budynek socjalno - bytowy w Źlinicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. PRZEBUDOWA WRAZ Z REMONTEM BOISKA DO PIŁKI NOŻNEJ 1. Remont nawierzchni boiska trawiastego wraz z usytuowaniem wyposażenia pow. boiska - 7700 m2, 2. Budowa ogrodzenia panelowego terenu, częściowo opartego na murze oporowym o wym.:- wys. 176 cm dł. 342 m, 3. Mur oporowy - dł. 113 m, 4. Wymiana bram wjazdowych i furtek - - 2 szt. bram wjazdowych, 1 szt. furtki, 5. Wykonanie piłkochwytów za bramkami boiska do piłki nożnej - 2 szt., 6. Przebudowa widowni na około 200 miejsc, 7. Wykonanie odgrodzenia widowni od boiska , 8. Usytuowanie małej architektury -schody, ławki i kosze na śmieci, 9. Wykonanie oświetlenia boiska - reflektory 8 szt., II. ROZBUDOWA BUDYNKU REMIZY STRAŻACKIEJ O BUDYNEK SOCJALNO-BIUROWY DLA POTRZEB BOISKA SPORTOWEGO 1. Projektowany budynek składa się z biur i pomieszczeń sanitarnych dla zawodników grających na boisku. Dodatkowo projektuje się WC dla osób niepełnosprawnych oraz taras widokowy. 2. Dane techniczne budynku: - długość - 16,8 m, - szerokość - 5,12 m, - wysokość - 8,43 m, - pow. zabudowy nowego budynku - 86,00 m2 , - pow. użytkowa budynku - 165,6 m2 , - kubatura - 674, 00 m2 , 3. fundamenty z żwirobetonu B-12, 4. ściany zewnętrzne cegła Porotherm 38P+W, gr 38, na zaprawie cem.-wap. styropian EPS gr 12 cm, 5. strop pomiędzy kondygnacjami płyta żelbetowa gr 15 cm, 6. dach blacha stalowa, 7. stolarka okienna z PCW , 8. drzwi drewniane, 9. instalacje: - wodociągowa istniejąca i projektowana z sieci gminnej, - ciepła woda z bojlerów elektrycznych, - centralne ogrzewani z istniejącej kotłowni za pomocą grzejników konwektorowych, - kanalizacja sanitarna wewnętrzna istniejąca i projektowana, - odprowadzanie ścieków bytowych do istniejącego zbiornika wybieralnego , a docelowo do kanalizacji ogólnospławne- instalacja elektryczna dwufazowa i trójfazowa w zakresie przyznanej mocy. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy również zapewnienie m.in.: obsługi geodezyjnej, oznakowanie w trakcie prowadzenia robót, przygotowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy, dokonanie inwentaryzacji geodezyjnej wykonanych robót. 3. Szczegółowy zakres zadania zawarty jest w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót. Przedmiotowe roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, dokumentacja przetargową,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 20 000 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Udokumentuje sytuację formalno -prawną, uprawnienie do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi /aktualny odpis z właściwego rejstru/
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Udokumentuje wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednej, a maksymalnie pięć robót budowlanych w zakresie porównywalnym z niniejszym zamówieniem 2) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2 b pzp)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Udokumentuje posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy, którego wzorzec jest załączony do niniejszej specyfikacji, 2) Załącznik nr 1: Cena oferty , sporządzony zgodnie z wzorem załączonym do niniejszej specyfikacji. 3) Załącznik nr 5: Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej, potwierdzone przez pracownika Zamawiającego 4) Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia zgodnie załączonym przedmiarem. 5) Wzór umowy, który po podpisaniu winien być załączony do materiałów przetargowych. 6) W przypadku wykazania doświadczenia, które udostępni inny podmiot, Wykonawca do wykazu wykonanych robót załącza pisemne zobowiązanie do udostępnienia tego doświadczenia wystawione przez podmiot udostępniający
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszystkie dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków ich zmian zostały określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.proszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Prószkowie, ul. Opolska 17, 46-060 Prószków, pokój nr 22. Cena SIWZ wynosi 94 zł. W przypadku przekazania SIWZ pocztą neleży doliczyć koszty zaliczenia pocztowego..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Prószkowie, ul. Opolska 17, 46-060 Prószków, pokój nr 18..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinasowane ze środków Programu Rozowoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie Gminy Piszczac
- Modernizacja infrastruktury drogowej zlokalizowanej na terenie Gminy Kluczewsko - Etap IV z podziałem na części
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Trąbkach Wielkich
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2430W relacji Wągrodno - Budy Siennickie - Studzianki
- "Przebudowa drogi leśnej L12/10/1B "Droga końska" na terenie Nadleśnictwa Choczewo"
- Budowa drogi leśnej nr 2 o nazwie STRZELNICA w Leśnictwie Strzelnica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.