eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wi±tki › "Utwardzenie poboczy dróg powiatowych na terenie Gminy ¦wi±tki- przetarg 2 " ROS.271.10.2018

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2018-10-15



Og³oszenie nr 635975-N-2018 z dnia 2018-10-15 r.

Gmina ¦wi±tki: "Utwardzenie poboczy dróg powiatowych na terenie Gminy ¦wi±tki- przetarg 2 " ROS.271.10.2018
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu
"Utwardzenie poboczy dróg powiatowych na terenie Gminy ¦wi±tki- przetarg 2 "

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¦wi±tki, krajowy numer identyfikacyjny 51074320300000, ul. ¦wi±tki  87 , 11008   ¦wi±tki, woj. warmiñsko-mazurskie, pañstwo Polska, tel. 89 6169883, 6169890 w. 109, e-mail urzad@swiatki.pl, faks 896 169 822.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.swiatki.nowoczesnagmina.pl/?c=179
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.swiatki.nowoczesnagmina.pl/?c=179


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "Utwardzenie poboczy dróg powiatowych na terenie Gminy ¦wi±tki- przetarg 2 " ROS.271.10.2018
Numer referencyjny: ROS.271.10.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:
maksymalnej liczby 3 czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3 - wszystkie czê¶ci


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest "Utwardzenie poboczy dróg powiatowych na terenie Gminy ¦wi±tki". Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej czê¶ci SIWZ "przedmiotem zamówienia". 2. Przedmiot zamówienia wspó³finansowany jest z dochodów bud¿etu Powiatu Olsztyñskiego z dotacji na realizacjê zadania . 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci: 4. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: 1) Budowê utwardzonego pobocza w miejscowo¶ci Garzewo w ci±gu drogi powiatowej 1407N, 2) Budowê utwardzonego pobocza w miejscowo¶ci Go³ogóra w ci±gu drogi powiatowej 1407N, Wykonanie prac na ka¿dej z czê¶ci 5. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1) Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych 2) Projekt czasowej organizacji ruchu na czas trwania budowy 3) ¦cinanie pi³± mechaniczn± drzew oraz karczowanie pni wraz z wywozem na odleg³o¶æ oko³o 20 km do siedziby Rejonu PSD w Dobrym Mie¶cie. 4) Oczyszczenie terenu po wykarczowaniu, z drobnych ga³êzi, korzeni i kory z wywiezieniem i utylizacj± 6. ROBOTY ZIEMNE 1) Wykonanie koryta g³. 15cm pod utwardzone pobocze z kostki betonowej w gruntach kat I-V oraz za³adunkiem, wywozem i utylizacj± urobku - szer. 1,2 m 2) Oczyszczanie poboczy i skarp (w pasach o szeroko¶ci do 1,0 m) z odpadów (¶mieci) wraz z wywozem i utylizacj±. 7. PODBUDOWY 1) Profilowanie i zagêszczenie pod³o¿a pod warstwy konstrukcji poboczy wykonane mechanicznie w gruncie kat. II-IV - pobocze 2) Wykonanie warstwy mrozoochronnej z piasku gr. 10 cm 3) Podbudowa zasadnicza z kruszywa ³amanego C50/30 stabilizowanego mechanicznie o gr. 10 cm podbudowa pod utwardzone pobocze 8. NAWIERZCHNIE 1) Zakup i Ustawienie krawê¿ników betonowych 15x30 (wystaj±ce, najazdowe) wraz z wykonaniem ³awy z oporem C8/10 (B10) wraz z wype³nieniem szczeliny pomiêdzy jezdni± i krawê¿nikiem mas± asfaltow±. Obni¿enie krawê¿ników z zachowaniem zjazdów na posesjê. 2) Zakup i Ustawienie krawê¿ników betonowych 8x30 wraz z wykonaniem ³awy z oporem C8/10 (B10). 3) Zakup i Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej prostokatnej betonowej szarej o grub 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr 4cm, spoiny wype³noine piaskiem . 4) W przypadku niektórych etapów(czê¶ci ) z materia³ów powierzonych przez zamawiajacego 9. ODWODNIENIE 1) Wykonanie odwodnienia powierzchniowego z korytek ciekowych na ³awie betonowej gr 15 cm (koryta podwójne) szt. 3,000 10. NASADZENIA 1) Wykonanie nasadzeñ drzewami tj. lipa drobnolistna, klon zwyczajny, d±b szypu³kowy o wysoko¶ci co najmniej 1,5 m wraz z opalikowaniem. 11. Zamawiaj±cy zaleca wykonanie wizji lokalnej na drodze. 12. zakres prac w etapach opisany jest w za³±czniku nr 7 przedmiar na utwardzenie poboczy i pokazany na za³±czniku graficznym nr 8. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie SIWZ wraz z za³±cznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót, a tak¿e, obowi±zuj±cymi przepisami szczegó³owymi i sztuk± budowlan±, oraz zapewni niezbêdn± obs³ugê geodezyjn±, geotechniczn± wraz z okresem gwarancji 13. Zamówienie podzielone zostaje na czê¶ci, poszczególne etapy które mog± byæ wykonywane oddzielenie przez ka¿dego z wykonawców, lub wszystkie przez jednego wykonawcê. 1) Czê¶æ 1 - Go³ogóra etap I 2) Czê¶æ 2 - Go³ogóra etap II 3) Czê¶æ 3 - Garzewo etap II

II.5) G³ówny kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233200-1
45233260-9


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 23. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy zamówienia, polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w opisie zamówienia i wstêpnym kosztorysie: 1) roboty w zakresie przygotowania terenu 2) fundamentowanie dróg, 3) roboty w zakresie nawierzchni dróg, 4) modernizacja przepustów 5) roboty wykoñczeniowe, w wysoko¶ci 30%,- 135,60 mb
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2018-12-27
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2018-12-27

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: a) Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie o spe³nieniu warunku. Dzia³alno¶æ prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnieñ. Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: a) Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie o spe³nieniu warunku, ¿e znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie Zamówienia. Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: a) do¶wiadczenie zawodowe: dla uznania ¿e Wykonawca spe³nia warunek posiadania do¶wiadczenia zamawiaj±cy, ¿±da by wykonawca wykaza³, i¿ w okresie ostatnich 5 lat, (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie) przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykona³, co najmniej 1 zadanie odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zosta³y Wykonane. Przez "zadanie odpowiadaj±ce rodzajem robót budowlanych stanowi±cych przedmiot zamówienia", nale¿y rozumieæ budowê lub przebudowê lub remont1 obiektów drogowych takich jak: drogi, chodniki, place, parkingi, ¶cie¿ki rowerowe, o powierzchni co najmniej takiej jak powierzchnia czê¶ci zamówienia na któr± wykonawca sk³ada ofertê i do³±cza za³acznik nr 2 tzn: i. Czê¶æ 1 - Go³ogóra etap I- 194,00 m2 ii. Czê¶æ 2 - Go³ogóra etap II - 198,00 m2 iii. Czê¶æ 3 - Garzewo etap II- 60,00 m2 2) Wykonawca z³o¿y tak¿e o¶wiadczenie, ¿e dysponuje wiedz± i do¶wiadczeniem potrzebnym do wykonania zamówienia. 3) Ocena spe³niania warunku nast±pi na podstawie wstêpnego o¶wiadczenia zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SIWZ, o którym mowa w § VII ust. 1 SIWZ. 4) Nastêpnie na podstawie wype³nionego przez wybranego Wykonawcê za³±cznika nr 3 do SIWZ "Wykazu wykonanych robót", o którym mowa w §VII ust. 6 pkt 1) SIWZ. 5) Do przedmiotowego za³±cznika nr 3 nale¿y do³±czyæ dowody potwierdzaj±ce, ¿e wykazane roboty zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, ¿e zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± wykazaæ, ¿e chocia¿ jeden z nich spe³nia w/w warunek; 4. kadra techniczna: 1) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca na czas realizacji zamówienia bêdzie dysponowa³ osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbêdnych do wykonania zamówienia tj.: a) Kierownik robót w specjalno¶ci drogowej pe³ni±cy jednocze¶nie rolê kierownika budowy. Minimalne wymagania - posiadaj±cy uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalno¶ci drogowej lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane w/w specjalno¶ci umo¿liwiaj±ce zrealizowanie przedmiotowego zamówienia. Dla ka¿dej czê¶ci z osobna lub dla wszystkich jednocze¶nie. b) Ocena spe³niania warunku nast±pi na podstawie wstêpnego o¶wiadczenia zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SIWZ, o którym mowa w §VII ust. 1 SIWZ. Nastêpnie na podstawie wype³nionego przez wybranego Wykonawcê Za³±cznika nr 4 do SIWZ, o którym mowa w §VII ust. 6 pkt.2) SIWZ.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

za³±cznik nr 5 informacja o przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
za³±cznik nr 3 wykaz wykonanych robót, za³±cznik nr 4 wykaz osób
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowieñ niniejszej Umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obydwu Stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. 2. Zamawiaj±cy dzia³aj±c w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych okre¶la nastêpuj±ce okoliczno¶ci zmiany terminu ustalonego w § 3 ust. 1 niniejszej Umowy, w szczególno¶ci: 1) Wstrzymania, zawieszenia robót przez Zamawiaj±cego, 2) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególno¶ci: a) uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie/prowadzenie zamówieñ/ robót budowlanych, zgodnie z technologi± ich wykonywania, normami lub innymi przepisami, przeprowadzenie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ciami, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, b) klêski ¿ywio³owe- fakt ten musi mieæ odzwierciedlenie w Dzienniku budowy i musi byæ potwierdzony przez Zamawiaj±cego i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 3) wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót zamiennych na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, udzielenia zamówieñ dodatkowych lub uzupe³niaj±cych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu Umowy, 4) wyst±pienia opó¼nienia w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp. czynno¶ci lub ich zaniechania, do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ 5) odmowy wydania przez w³a¶ciwe organy decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp. z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê 6) niemo¿no¶ci wykonywania robót z powodu braku dostêpno¶ci do miejsc niezbêdnych do ich wykonania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê, 7) dzia³ania si³y wy¿szej , maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonywania robót, 8) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, 9) wyst±pienia zmian spowodowanych nieprzewidzianymi w SIWZ, Obowi±zuj±cych Normach i Prawie Budowlanym Przedmiarze warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególno¶ci: niewypa³y i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, 10) wyst±pienia odmiennych od przyjêtych w normach oraz SIWZ warunków geologicznych, ale istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, 11) wyst±pienia odmiennych (ale istotnych dla realizacji przedmiotu umowy) od przyjêtych w SIWZ warunków terenowych, w szczególno¶ci istnienie niezinwen-taryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, 12) w przypadku zmiany technologii jako¶ci lub parametrów charakterystycznych dla danego elementu, wprowadzanych na wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, 13) w przypadku wyst±pienia robót zamiennych, o których mowa w §XV niniejszej Umowy 14) w przypadku konieczno¶ci wykonania dodatkowych badañ i ekspertyz, analiz itp., 15) niedotrzymanie wstêpnego przyrzeczenia przez w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, przez któr± przebiega planowana inwestycja, co powoduje konieczno¶æ przeprojektowania, 16) w przypadku braku niezbêdnych decyzji administracyjnych (np. zgoda na usuniêcie drzew) umo¿liwiaj±cych realizacjê pe³nych etapów zamówienia w terminie do 15.12.2018 r., rozliczenie prowadzone bêdzie z pominiêciem odcinków niewykonanych z powodu kolizji z drzewami przydro¿nymi. Wynagrodzenie Wykonawcy bêdzie pomniejszone o te odcinki w cenach ofertowych. wydania pozwoleñ na wycinkê drzew przez powiatow± s³u¿bê drogow± w terminie, rozliczenie prowadzonê bêdzie z pominiêciem odcinków niewykonanych zpowodu kolizji z drezwami przydro¿nym. 3. Zmiana postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy jest mo¿liwa poprzez zmianê sposobu wykonania przedmiotu Umowy, zmianê wynagrodzenia Wykonawcy lub poprzez przed³u¿enie Terminu zakoñczenia robót w przypadku: 1) zmiany przedmiotu zamówienia w przypadku wyst±pienia robót zamiennych, o których mowa w §XV niniejszej umowy. 2) konieczno¶ci zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci robót, objêtych przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych, ni¿ wskazane w Przedmiarze, a wynikaj±cych ze stwierdzonych wad tej Dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wykonaniem nienale¿ytym przedmiotu Umowy 3) odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w Przedmiarze warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, wystêpowania niewybuchów lub niewypa³ów, które mog± skutkowaæ w ¶wietle dotychczasowych za³o¿eñ niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu Umowy 4) odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w Przedmiarze warunków Terenu budowy, w szczególno¶ci napotkania nie zinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, 5) konieczno¶æ zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, 6) zaistnienia innych istotnych okoliczno¶ci prawnych lub technicznych, skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± wykonania lub nale¿ytego wykonania Umowy zgodnie z jej postanowieniami, 7) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci zmiany - poprzez zawarcie aneksu do niniejszej umowy, wysoko¶ci wynagrodzenia brutto nale¿nego Wykonawcy z tytu³u realizacji niniejszej umowy w nastêpuj±cych przypadkach i w nastêpuj±cy sposób: a) W przypadku ustawowej zmiany stawki VAT (zwiêkszenia lub zmniejszenia) warto¶ci netto z oferty Wykonawcy pozostan± bez zmian, a kwota wynagrodzenia brutto Wykonawcy, zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów z uwzglêdnieniem stopnia wykonania zamówienia wykonania zamówienia. W takim przypadku Wykonawca sk³ada pisemny wniosek o zmianê umowy o zamówienie publiczne w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy. b) w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê kwota wynagrodzenia Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy, wynikaj±cego ze zwiêkszenia wynagrodzeñ osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie do wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia; c) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne kwota wynagrodzenia Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy, jak± bêdzie on zobowi±zany dodatkowo ponie¶æ w celu uwzglêdnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na rzecz Zamawiaj±cego. d) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w ust. 3 pkt 7) nastêpowaæ bêdzie na wniosek Wykonawcy. Do wniosku o zmianê wynagrodzenia w przypadkach, o których mowa w ust. 3 pkt 7 lit. a)-c) Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce zasadno¶æ z³o¿enia takiego wniosku wraz z wykazaniem ponad wszelk± w±tpliwo¶æ, ¿e zaistnia³a zmiana ma bezpo¶redni wp³yw na koszty wykonywania zamówienia oraz okre¶leniem stopnia w jakim wp³ynie ona na wysoko¶æ wynagrodzenia wraz z dok³adnym wyliczeniem kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy. e) Wykonawca wyst±pi z wnioskiem o zmianê kwoty wynagrodzenia z co najmniej 30 dniowym wyprzedzeniem wobec wnioskowanej daty obowi±zywania nowego wynagrodzenia. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i prawne. f) Zmiana wynagrodzenia wykonawcy mo¿e mieæ miejsce wy³±cznie wtedy, gdy zmiany, o których mowa w ust.3 pkt 7) bêd± mieæ wp³yw na koszt wykonania zamówienia przez wykonawcê. g) Zamawiaj±cy po zaakceptowaniu wniosku o którym mowa w ust.3 pkt 7) niniejszego paragrafu, wyznaczy datê podpisania aneksu h) Zmiana umowy skutkuje zmian± wynagrodzenia jedynie w zakresie p³atno¶ci realizowanych po dacie zawarcia aneksu do umowy 8) wyst±pienia zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy, 9) poprawy parametrów technicznych, jako¶ci, sprawno¶ci, wydajno¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót budowlanych, dostaw, 10) zmiany producenta urz±dzeñ lub wyposa¿enia, w przypadku, gdy zmiana producenta urz±dzeñ i wyposa¿enia bêdzie korzystna dla Zamawiaj±cego oraz spowoduje poprawê parametrów technicznych, jako¶ci, sprawno¶ci, wydajno¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla danego urz±dzenia lub wyposa¿enia, 11) wycofania z produkcji okre¶lonego rodzaju przedmiotu zamówienia, niedostêpno¶ci na rynku Materia³ów lub urz±dzeñ wskazanych w Przedmiarze lub Obowi±zuj±cych Normach i Prawie Budowlanym spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych Materia³ów lub urz±dzeñ, 12) wynikniêcia rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony. 13) zmiany osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacj± przedmiotu Umowy. Zmiana którejkolwiek z osób w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej Umowy, musi byæ uzasadniona przez Wykonawcê na pi¶mie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zaakceptuje tak± zmianê w terminie 7 dni od daty przed³o¿enia propozycji i wy³±cznie wtedy, gdy kwalifikacje i do¶wiadczenie wskazanych osób bêd± takie same lub wy¿sze od kwalifikacji i do¶wiadczenia osób wymaganego postanowieniami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przerwa w wykonywaniu Umowy wynikaj±ca z braku personelu Wykonawcy bêdzie traktowana jako przyczyna zale¿na od Wykonawcy i nie mo¿e stanowiæ podstawy do przed³u¿enia Terminu wykonania robót 14) wyst±pienia oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy. 15) Wyst±pienia konieczno¶ci zmian osób Wykonawcy w przypadku, gdy Zamawiaj±cy uzna, ¿e osoby te nie wykonuj± nale¿ycie swoich obowi±zków. Wykonawca obowi±zany jest dokonaæ zmiany tych osób na inne spe³niaj±ce na dzieñ sk³adania ofert warunki okre¶lone w SIWZ w terminie nie d³u¿szym ni¿ 14 dni od daty z³o¿enia wniosku przez zamawiaj±cego. 16) Wykonawca musi przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu propozycjê zmiany, o której mowa w pkt.15 nie pó¼niej ni¿ 7 dni przed planowanym skierowaniem do kierowania budow±/robotami którejkolwiek osoby. Jakakolwiek przerwa w realizacji przedmiotu umowy wynikaj±ca z braku kierownictwa budowy/robót bêdzie traktowana jako przerwa wynik³a z przyczyn zale¿nych od Wykonawcy i nie mo¿e stanowiæ podstawy do zmiany Terminu zakoñczenia robót. 17) Zaakceptowana przez Zamawiaj±cego zmiana którejkolwiek z osób, o których mowa w pkt.15) winna byæ dokona wpisem do Dziennika budowy. 18) Ograniczenie zakresu robót wynikaj±ce z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego w Przedmiarze, które wynik³y w trakcie realizacji robót i by³y konieczne w celu prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia tym samym zmniejszenia wynagrodzenia, o którym mowa w §9 ust. 1 niniejszej umowy. 19) Z zastrze¿eniem przypadku, w którym Zamawiaj±cy na³o¿y³ obowi±zek osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia na roboty budowlane w SIWZ, Wykonawca mo¿e: a) powierzyæ realizacjê czê¶ci zamówienia Podwykonawcom, mimo nie wskazania w ofercie takiej czê¶ci do powierzenia podwykonawcom; b) wskazaæ inny zakres Podwykonawstwa, ni¿ przedstawiony w Ofercie; c) zrezygnowaæ z Podwykonawstwa, d) wskazaæ innych Podwykonawców ni¿ przedstawieni w Ofercie 20) Zmiany podwykonawcy lub rezygnacji z podwykonawcy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art.22a ust.1 , w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, wówczas Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowanych inny Podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia, który bêdzie podmiotem udostêpniaj±cym zasoby niezbêdne do realizacji zamówienia. W takim przypadku wykonawca jest zobowi±zany zaproponowaæ innego podwykonawcê spe³niaj±cego warunki okre¶lone przez zamawiaj±cego w specyfikacji wraz z za³±czeniem wszystkich wymaganych o¶wiadczeñ i dokumentów okre¶lonych §VI i VII specyfikacji istotnych warunków zamówienia 21) W przypadkach okre¶lonych w art. 144 ust 1 pkt 3) - 6) ustawy Pzp 4. W przedstawionych w ust. 2 pkt.1) -17) przypadkach wyst±pienia opó¼nieñ, strony ustal± nowe Terminy, z tym, ¿e maksymalny okres przesuniêcia Terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu Umowy równy bêdzie okresowi przerwy lub przestoju. Przesuniêcie terminu bêdzie musia³o byæ szczegó³owo uzasadnione przez Wykonawcê i zaakceptowane przez Zamawiaj±cego, z wyj±tkiem zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 2 pkt.1). 5. Je¿eli z jakiejkolwiek przyczyny, która nie uprawnia Wykonawcy do przed³u¿enia terminu wykonania robót lub ich czê¶ci, tempo robót wed³ug Zamawiaj±cego nie pozwoli na terminowe ich zakoñczenie, Zamawiaj±cy mo¿e poleciæ Wykonawcy podjêcie dzia³añ dla przyspieszenia tempa robót. Wszystkie koszty zwi±zane z podjêtymi dzia³aniami obci±¿aj± Wykonawcê. 6. Zamawiaj±cy ma mo¿liwo¶æ przed³u¿enia Terminu realizacji niniejszej umowy z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy. 7. Zamawiaj±cy jest uprawniony do ¿±dania zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy w zwi±zku ze zmianami zawartej przez Zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotycz±cych realizacji projektu. 8. Je¿eli Wykonawca uwa¿a siê za uprawnionego do przed³u¿enia Terminu zakoñczenia robót na podstawie ust.2, zmiany Umowy w zakresie Materia³ów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy na podstawie ust.3 i §XV Umowy lub zmiany Umowy na innej podstawie wskazanej w niniejszej Umowie, zobowi±zany jest do przekazania Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego wniosku dotycz±cego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do ¿±dania takiej zmiany. 9. Wniosek, o którym mowa w ust.8 powinien zostaæ przekazany niezw³ocznie, jednak¿e nie pó¼niej ni¿ w terminie 20 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedzia³ siê, lub powinien dowiedzieæ siê o danym zdarzeniu lub okoliczno¶ciach. 10. Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 8, wszelkich innych dokumentów wymaganych Umow± i informacji uzasadniaj±cych ¿±danie zmiany Umowy, stosowanie do zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê ¿±dania zmiany. 11. Wykonawca zobowi±zany jest do bie¿±cej dokumentacji koniecznej dla uzasadnienia ¿±dania zmiany i przechowywania jej na Terenie budowy lub w innym miejscu wskazanym przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego lub Zamawiaj±cego. 12. Po otrzymaniu wniosku, o którym mowa w ust. 8, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego jest uprawniony, bez dokonywania oceny jego zasadno¶ci, do kontroli dokumentacji, o której mowa w ust.11. i wydania Wykonawcy polecenia prowadzenia dalszej dokumentacji bie¿±cej uzasadniaj±cej ¿±danie zmiany. 13. Wykonawca jest zobowi±zany do okazania do wgl±du Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego dokumentacji, o której mowa w ust.11 i przed³o¿enia na ¿±danie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego jej kopii. 14. W terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 8 wraz z informacjami uzasadniaj±cymi ¿±danie zmiany Umowy, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowi±zany jest do pisemnego ustosunkowania siê do zg³oszonego ¿±dania zmiany Umowy i przekazania go Zamawiaj±cemu wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacji ¿±dania zmiany. 15. W terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania ¿±dania zmiany, zaopiniowanego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, Zamawiaj±cy powiadomi Wykonawcê o akceptacji ¿±dania zmiany Umowy i terminie podpisania aneksu do Umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany. 16. Nie stanowi± zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 Pzp nastêpuj±ce zmiany: 1) danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy, w szczególno¶ci zmiana numeru rachunku bankowego, 2) danych teleadresowych, 3) danych rejestrowych, 4) bêd±ce nastêpstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
11. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, ¿e nie mog± byæ udostêpniane innym uczestnikom postêpowania, musz± byæ oznaczone klauzul± "NIE UDOSTÊPNIAÆ. INFORMACJE STANOWI¡ TAJEMNICÊ PRZEDSIÊBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 ust. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI" i do³±czone do oferty. Zaleca siê, aby by³y trwale, oddzielenie spiête. Zgodnie z wy¿ej cytowanym przepisem przez tajemnicê przedsiêbiorstwa rozumie siê nieujawnione do wiadomo¶ci publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiêbiorstwa lub inne informacje posiadaj±ce warto¶æ gospodarcz±, co do których przedsiêbiorca podj±³ dzia³ania w celu zachowania ich poufno¶ci. Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. 12. Zamawiaj±cy informuje, ¿e w przypadku kiedy wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP, a z³o¿one przez niego wyja¶nienia i/lub dowody stanowiæ bêd± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawcy bêdzie przys³ugiwa³o prawo zastrze¿enia ich jako tajemnica przedsiêbiorstwa. Przedmiotowe zastrze¿enie zamawiaj±cy uzna za skuteczne wy³±cznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrze¿enia, jednocze¶nie wyka¿e, i¿ dane informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa, w szczególno¶ci warunku o których mowa w ust.11 13. W sytuacji, gdy wykonawca zastrze¿e w ofercie informacje, które nie stanowi± tajemnicy przedsiêbiorstwa lub s± jawne na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych lub odrêbnych przepisów, informacje te bêd± podlega³y udostêpnieniu na zasadach takich samych, jak pozosta³e, niezastrze¿one dokumenty.
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-10-30, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Go³ogóra etap I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Czê¶æ 1) Go³ogóra etap I ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych km 0,194 Projekt czasowej organizacji ruchu na czas trwania budowy szt 1,000 ¶cinanie pi³± mechaniczn± drzew oraz karczowanie pni ( frezowanie) wraz z wywozem i utylizacj± (6 drzew) szt 6,000. Do siedziby Rejonu PSD w Dobrym Mie¶cie Oczyszczenie terenu po wykarczowaniu, z drobnych ga³êzi, korzeni i kory z wywiezieniem i utylizacj±. m2 30,000 ROBOTY ZIEMNE Wykonanie koryta g³. 15cm pod utwardzone pobocze z kostki betonowej w gruntach kat I-V z profilowaniem i zagêszczeniem pod³o¿a oraz za³adunkiem, wywozem i utylizacj± urobku - szer. 1,2 m d³. 194,00 mb, m2 232,800 Oczyszczanie poboczy i skarp (w pasach o szeroko¶ci do 1,0 m) z odpadów (¶mieci) wraz z wywozem i utylizacj±. m2 194,000 PODBUDOWY Profilowanie i zagêszczenie pod³o¿a pod warstwy konstrukcji poboczy wykonane mechanicznie w gruncie kat. II-IV - pobocze m2 232,800 Wykonanie warstwy mrozoochronnej z kruszywa naturalnego 0-31,5 mm gr. 10 cm m2 232,800 Podbudowa zasadnicza z kruszywa ³amanego C50/30 stabilizowanego mechanicznie o gr. 10 cm podbudowa pod utwardzone pobocze m2 194,000 NAWIERZCHNIE Zakup i Ustawienie krawê¿ników betonowych 15x30 (wystaj±ce, najazdowe) wraz z wykonaniem ³awy z oporem C8/10 (B10) wraz z wype³nieniem szczeliny pomiêdzy jezdni± i krawê¿nikiem mas± asfaltow± m 194,000 Zakup i Ustawienie krawê¿ników betonowych 8x30 wraz z wykonaniem ³awy z oporem C8/10 (B10) m 194,000 Zakup i Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej o grub 6cm na podsypce cementowo-piaskowej gr 4cm, spoiny wype³noine piaskiem m2 194,000 ODWODNIENIE Wykonanie odwodnienia powierzchniowego z korytek ciekowych na ³awie betonowej gr 15 cm (koryta podwójne) szt. 3,000 NASADZENIA Wykonanie nasadzeñ drzewami tj. lipa drobnolistna, klon zwyczajny, d±b szypu³kowy o wysoko¶ci co najmniej 1,5 m wraz z opalikowaniem 18 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45233000-9, 45233200-1, 45233260-9

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-12-27
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Go³ogóra etap II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Czê¶æ 2) Go³ogóra etap II ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych km 0,198 Projekt czasowej organizacji ruchu na czas trwania budowy szt 1,000 ROBOTY ZIEMNE Wykonanie koryta g³. 15cm pod utwardzone pobocze z kostki betonowej w gruntach kat I-V oraz za³adunkiem, wywozem i utylizacj± urobku - szer. 1,2 m d³. 198 mb m2 237,600 Oczyszczanie poboczy i skarp (w pasach o szeroko¶ci do 1,0 m) z odpadów (¶mieci) wraz z wywozem i utylizacj±. m2 198,000 PODBUDOWY Profilowanie i zagêszczenie pod³o¿a pod warstwy konstrukcji poboczy wykonane mechanicznie w gruncie kat. II-IV - pobocze m2 237,600 Wykonanie warstwy mrozoochronnej z kruszywa naturalnego 0-31,5 mm gr. 10 cm m2 198,000 Podbudowa zasadnicza z kruszywa ³amanego C50/30 stabilizowanego mechanicznie o gr. 10 cm podbudowa pod utwardzone pobocze m2 198,000 NAWIERZCHNIE Zakup i Ustawienie krawê¿ników betonowych 15x30 (wystaj±ce, najazdowe) wraz z wykonaniem ³awy z oporem C8/10 (B10) wraz z wype³nieniem szczeliny pomiêdzy jezdni± i krawê¿nikiem mas± asfaltow± m 198,000 Zakup i Ustawienie krawê¿ników betonowych 8x30 wraz z wykonaniem ³awy z oporem C8/10 (B10) m 198,000 Zakup i Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej o grub 6cm na podsypce cementowo-piaskowej gr 4cm, spoiny wype³nione piaskiem m2 198,000
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45233000-9, 45233200-1, 45233260-9

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2018-12-27
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 3Nazwa: Garzewo etap II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Czê¶æ 3) Garzewo etap II ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych km 0,060 Projekt czasowej organizacji ruchu na czas trwania budowy szt 1,000 Karczowanie pni wraz z wywozem i utylizacj± szt 3,000 Oczyszczenie terenu po wykarczowaniu, z wywiezieniem i utylizacj± m2 10,000 ROBOTY ZIEMNE Wykonanie koryta g³. 15cm pod utwardzone pobocze z kostki betonowej w gruntach kat I-V z profilowaniem i zagêszczeniem pod³o¿a oraz za³adunkiem, wywozem i utylizacj± urobku - szer. 1,2 m d³. 108 mb m2 72,000 Oczyszczanie poboczy i skarp (w pasach o szeroko¶ci do 1,0 m) z odpadów (¶mieci) wraz z wywozem i utylizacj±. m2 60,000 PODBUDOWY Profilowanie i zagêszczenie pod³o¿a pod warstwy konstrukcji poboczy wykonane mechanicznie w gruncie kat. II-IV - pobocze m2 72,000 Wykonanie warstwy mrozoochronnej z piasku gr. 10 cm m2 72,000 Podbudowa zasadnicza z kruszywa ³amanego C50/30 stabilizowanego mechanicznie o gr. 10 cm podbudowa pod utwardzone pobocze m2 60,000 NAWIERZCHNIE Zakup i Ustawienie krawê¿ników betonowych 15x30 (wystaj±ce, najazdowe) wraz z wykonaniem ³awy z oporem C8/10 (B10) wraz z wype³nieniem szczeliny pomiêdzy jezdni± i krawê¿nikiem mas± asfaltow± m 60,000 Zakup i Ustawienie krawê¿ników betonowych 8x30 wraz z wykonaniem ³awy z oporem C8/10 (B10) m 60,000 Zakup i Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej prostok±tnej betonowej szarej o grub 6cm na podsypce cementowo-piaskowej gr 4cm, spoiny wype³nione piaskiem m2 60,000 NASADZENIA Wykonanie nasadzeñ drzewami tj. lipa drobnolistna, klon zwyczajny, d±b szypu³kowy o wysoko¶ci co najmniej 1,5 m wraz z opalikowaniem 5 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45233000-9, 45233200-1, 45233260-9

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-12-27
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.