eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówPrzedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-25

Tarnów: Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie.
Numer ogłoszenia: 63599 - 2014; data zamieszczenia: 25.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ , ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, faks 014 6315460, 6212581.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukasz.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakres 1. Materiały wysokochłonne na blok operacyjny Ilość na 10 miesięcy Poz1 Jednorazowy, wysokochłonny, nie uczulający podkład higieniczny na stół operacyjny wykonany z 2 scalonych powłok: mocnego, nieprzemakalnego 3 warstwowego laminatu i chłonnego rdzenia. Wymiary prześcieradła 100 cm (+/-2cm) x 225cm ( +/- 4cm) Powierzchnia gładka lub pikowana - nie powodującej uszkodzeń skóry pacjenta. Wchłanialność co najmniej 3500ml. Warstwa chłonna o długości minimum 220cm. 1500 szt Poz.2 Mata na podłogę, o dużej wchłanialności (minimum 1,5l) płynów, z możliwością przytwierdzania do podłogi. O wymiarach 81 (+/-1) cm na 121cm (+/-1) . 300 szt Poz.3 Jednorazowa osłona na podłokietnik stołu operacyjnego. O długości 75 szerokości 30 Posiadająca opaski o regulowanej średnicy, pozwalające na utrzymywanie przedramienia pacjenta. 5000 szt zakres 2. Poszewki, gniazda światłowodowe Poz. 1 Jednorazowa hipoalergiczna, niepalna poszewka posiadajaca delikatne paski, które utrzymują odpowiednią pozycję dziecka, kompatybilna z lampą do fototerapii Bilisoft LED w rozmiarach :S- (39 cm x 21 cm), L-(39 cm x 26 cm) 250 szt Poz.2 Jednorazowa, hipoalergiczne, niepalne gniazdo posiadające delikatne paski, które utrzymują odpowiednią pozycję dziecka. Kompatybilne z lampą do fototerapii BiliSoft LED w rozmiarach L-(39 cm x 26 cm), S- (39 cm x 21 cm) 150 szt zakres 3. Czepki do mycia głowy Poz.1 Jednorazowy hipoalergiczny czepek z szamponem do bezwodnego mycia głowy(myjący krew, jodynę, żel po użyciu elektrod oraz inne zanieczyszczenia) nie wymagający zwilżania i spłukiwania 500 szt Zakres 4. Ochraniacze na stopy dla pacjentów Poz.1 Ochraniacze na stopy dla pacjentów włókninowe, niesterylne, antypoślizgowe rozmiar uniwersalny. 1000 kpl Zakres 5. Zestaw obłożeń do operacji brzuszno-kroczowych Poz.1 Zestaw do obłożeń brzuszno - kroczowych trzywarstwowy o minimalnym składzie: Serweta operacyjna zintegrowana z ekranem anestezjologicznym i osłonami na kończyny, z otworem w okolicy jamy brzusznej, z otworem w okolicy krocza o wymiarach minimum 250 cmx 300 cm - 1 szt 1. pokrowiec na stolik mayo nieprzemakalny - 1 szt 2. serweta na stolik narzędziowy o wymiarach min.150 cmx 190 cm - 1 szt 3. ręczniki chłonne min 2 szt 50 szt Zakres 6. Spodenki do kolonoskopii Poz.1 Spodenki /majtki z włókniny, krótkie nie sterylne z otworem do kolonoskopii 1500 szt.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: -

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    szczegółowy opis oferowanych wyrobów medycznych (np. ulotka informacyjna, aktualny katalog zawierający dokładny opis) potwierdzający spełnienie wymagań określonych w SIWZ - dotyczy zakresu 1- 6; certyfikat CE lub deklaracja zgodności dla oferowanych wyrobów medycznych lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych próbki zaoferowanych wyrobów medycznych dotyczy zakresu 1 poz1 -3 - po 2 szt

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osoba upoważnioną na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sadowego. Jeżeli ofertę podpisuje osoba fizyczna celem weryfikacji należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. 2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy PZP,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W trakcie trwania umowy możliwa jest zmiana cen tylko w przypadku zmiany: a) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, jednakże zmiana w tym zakresie obowiązuje dopiero po podpisaniu aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Szpitalu Wojewódzkim im. św. Łukasza w Tarnowie Samodzielnym Publiczny Zakładzie Opieki Zdrowotnej 33-100 Tarnów, ul. Lwowska 178a (pawilon D II piętro) Dział Logistyki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2014 godzina 10:00, miejsce: w Szpitalu Wojewódzkim im. św. Łukasza w Tarnowie Samodzielnym Publiczny Zakładzie Opieki Zdrowotnej 33-100 Tarnów, ul. Lwowska 178a (pawilon D II piętro) Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały wysokochłonne na blok operacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres 1. Materiały wysokochłonne na blok operacyjny Poz1 Jednorazowy, wysokochłonny, nie uczulający podkład higieniczny na stół operacyjny wykonany z 2 scalonych powłok: mocnego, nieprzemakalnego 3 warstwowego laminatu i chłonnego rdzenia. Wymiary prześcieradła 100 cm (+/-2cm) x 225cm ( +/- 4cm) Powierzchnia gładka lub pikowana - nie powodującej uszkodzeń skóry pacjenta. Wchłanialność co najmniej 3500ml. Warstwa chłonna o długości minimum 220cm. Poz.2 Mata na podłogę, o dużej wchłanialności (minimum 1,5l) płynów, z możliwością przytwierdzania do podłogi. O wymiarach 81 (+/-1) cm na 121cm (+/-1) . Poz.3 Jednorazowa osłona na podłokietnik stołu operacyjnego. O długości 75 szerokości 30 Posiadająca opaski o regulowanej średnicy, pozwalające na utrzymywanie przedramienia pacjenta..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Poszewki, gniazda światłowodowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowa hipoalergiczna, niepalna poszewka posiadajaca delikatne paski, które utrzymują odpowiednią pozycję dziecka, kompatybilna z lampą do fototerapii Bilisoft LED w rozmiarach :S- (39 cm x 21 cm), L-(39 cm x 26 cm) 250 szt Poz.2 Jednorazowa, hipoalergiczne, niepalne gniazdo posiadające delikatne paski, które utrzymują odpowiednią pozycję dziecka. Kompatybilne z lampą do fototerapii BiliSoft LED w rozmiarach L-(39 cm x 26 cm), S- (39 cm x 21 cm) 150 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Czepki do mycia głowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowy hipoalergiczny czepek z szamponem do bezwodnego mycia głowy(myjący krew, jodynę, żel po użyciu elektrod oraz inne zanieczyszczenia) nie wymagający zwilżania i spłukiwania 500 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ochraniacze na stopy dla pacjentów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 4. Ochraniacze na stopy dla pacjentów Poz.1 Ochraniacze na stopy dla pacjentów włókninowe, niesterylne, antypoślizgowe rozmiar uniwersalny. 1000 kpl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestaw obłożeń do operacji brzuszno-kroczowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 5. Zestaw obłożeń do operacji brzuszno-kroczowych Poz.1 Zestaw do obłożeń brzuszno - kroczowych trzywarstwowy o minimalnym składzie: Serweta operacyjna zintegrowana z ekranem anestezjologicznym i osłonami na kończyny, z otworem w okolicy jamy brzusznej, z otworem w okolicy krocza o wymiarach minimum 250 cmx 300 cm - 1 szt 1. pokrowiec na stolik mayo nieprzemakalny - 1 szt 2. serweta na stolik narzędziowy o wymiarach min.150 cmx 190 cm - 1 szt 3. ręczniki chłonne min 2 szt 50 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Spodenki do kolonoskopii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 6. Spodenki do kolonoskopii Poz.1 Spodenki /majtki z włókniny, krótkie nie sterylne z otworem do kolonoskopii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.