Ogłoszenie z dnia 2009-01-07
Wałcz: Remont budynku mieszkalno-usługowego ul. Gen.L.Okulickiego 26 w Wałczu
- remont dachu, remont i docieplenie z kolorystyką ścian, przemurowanie główek kominowych, roboty towarzyszące.
Numer ogłoszenia: 6359 - 2009; data zamieszczenia: 07.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Wałczu , ul. gen. L. Okulickiego 20, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2585053, faks 067 2585054.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbswalcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku mieszkalno-usługowego ul. Gen.L.Okulickiego 26 w Wałczu - remont dachu, remont i docieplenie z kolorystyką ścian, przemurowanie główek kominowych, roboty towarzyszące..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: 1. Wymiana pokrycia dachowego budynku głównego na blachodachówkę w kolorze zbliżonym do naturalnej dachówki, Zamontować płotki śniegowe, Ławy kominiarskie, Wyłazy dachowe, Wszystkie obróbki w systemie blachy powlekanej w kolorze blachodachówki, 2. Dach papowy na części niższej papa 2 razy termozgrzewalna plus obróbki z blachy ocynk. 3. Główki kominowe do przemurowania poniżej krokwi dachowej, 4. Wykonać nowy komin ilość i długość przewodów zgodna z opinią kominiarską, 5. Stolarka okienna drewniana do wymiany plus parapety PCV, 6. Stolarkę okienną wymienić na PCV, a drzwiową lokalu użytkowego wymienić na nową z profili aluminiowych, 7. Drzwi drewniane szt.2 zewnętrzne do wymiany na aluminiowe lub drewniane, 8. Wymienić rynny i rury spustowe z blachy powlekanej w kolorze blachodachówki, 9. Elewacja : Skucie tynków i naprawa kat. II, Docieplenie ścian bocznych i podwórzowej płytami styropianowymi EPS 70 gr. 12 cm, elewacja od ulicy nie jest objęta dociepleniem z uwagi na liczne detale architektoniczne, Parapety zewnętrzne z blachy powlekanej kolor, Sprawdzić i udrożnić odpływy spustów wód deszczowych z dachu, wymienić podejścia czyszczaki od ulicy żeliwne od podwórza z PCV, 10. Elewacja od ulicy: Skuć odpadające tynki, wykonać nowe, Odtworzyć elementy architektoniczne, Parapety i obróbki wszystkich gzymsów np. miedzykondygnacyjnych, nadokiennych i głowice pilastrów opierzyć z blachy powlekanej, Na całości ścian płaskich powierzchni wykonać tynk mineralny nakrapiany SN 20, 11. Ganek drewniany do rozbiórki wykonać nowe daszki nad wejściami do budynku 2 szt., 12. Część cokołową należy naprawić i wykonać tynk żywiczny, 13. Wkuć wszystkie przewody, 14. Wykonać nowe przykrywy studzienek doświetlające okna piwnic pełne drewniane obite blachą, 15. Wykonać opaskę betonową przy budynku, 16. Schody wejściowe od podwórza rozebrać i wykonać nowe, 17. Malowanie ścian wykonać farbami elewacyjnymi silikonowymi..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca składający ofertę musi spełniać wymogi art. 22 ust. 1 ustawy tj.: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, należy złożyć: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu tj.: - właściwego naczelnika urzędu skarbowego, - właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć: - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą odpowiedzialne za realizację zadania w poszczególnych branżach (budowlanej - kierownika budowy) posiadających uprawnienia budowlane zgodnie z wymaganiami Prawa budowlanego wraz z kserokopią (poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) dokumentów potwierdzających przygotowanie zawodowe oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa ważne co najmniej na dzień składania oferty wraz z informacją na temat doświadczenia - zał. Nr 3; - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w/w podpunkcie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; - w przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował narzędziami i urządzeniami niezbędnym do wykonania zamówienia innych podmiotów- zgodnie z informacją podana w załączniku nr 2 należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń; - wykaz co najmniej 1 roboty budowlanej wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlano-remontowym stanowiących przedmiot zamówienia o wartości robót co najmniej 100 tys. zł.- z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - zał. nr 5; Uwaga: Wykazanie robót porównywalnych odrębnie w poszczególnych branżach w trzech oddzielnych obiektach o sumarycznej wartości co najmniej 100 tys. zł, będzie traktowana jako jedna robota porównywalna. 4. Potwierdzenie spełnienia pozostałych warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp będzie ocenione na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Ocena spełnienia opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, ocena pozostałych warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z wyżej wymienionych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy i odrzucenie jego oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony druk -OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy - szczegółowy 3. Oświadczenie w trybie art. 44 i art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Zaświadczenie o merytorycznej wiarygodności Wykonawcy (załącznikiem jest kserokopia uprawnień budowlanych i aktualnych zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osób odpowiedzialnych za realizację robót, ważne co najmniej na dzień składania oferty) - załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Oświadczenie dot. zrealizowania zadania zgodnie z przedmiotem zamówienia i wymogami Zamawiającego - załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Doświadczenie zawodowe - wykaz co najmniej 1 roboty budowlanej wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlano-remontowym stanowiących przedmiot zamówienia - z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. - zał. nr 5. Uwaga: Wykazanie robót porównywalnych odrębnie w poszczególnych branżach w trzech oddzielnych obiektach o sumarycznej wartości co najmniej 100 tys. zł, będzie traktowana jako jedna robota porównywalna. 7. W przypadku złożenia oferty zawierającej asortymenty i wyroby budowlane równoważne do zaproponowanych, pod warunkiem, że zaproponowana zmiana nie narusza postanowień zawartych w art. 10 oraz art. 36a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. -Prawo budowlane (Dz. U. nr 207 z 2003 r. poz. 2016 z późn. zm.), należy dołączyć dokumenty potwierdzające równoważność oferty. 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Oświadczenia, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu tj.: - właściwego naczelnika urzędu skarbowego, - właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty, zgodnie z zapisem § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.(Dz. U. Nr 87 poz. 605) - w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. nr 87 poz.605). 11. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w załączniku nr 3 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 12. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń w przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował narzędziami i urządzeniami niezbędnym do wykonania zamówienia innych podmiotów- zgodnie z informacją podana w załączniku nr 2. 13. Wykonawcy, którzy w oparciu o art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do występowania w imieniu całego konsorcjum lub do reprezentowania podmiotów wchodzących w skład konsorcjum i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone ustanowionemu przedstawicielowi podpisane przez wszystkie osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wszystkich uczestników konsorcjum lub notariusza. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez wykonawców. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - każdy członek konsorcjum - składa dokument wymieniony w pkt. 2, 7, 8, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. W/w dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbswalcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z o.o. w Wałczu, ul. Gen.L.Okulickiego 20, 78-600 Wałcz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2009 godzina 14:00, miejsce: Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z o.o. w Wałczu, ul. Gen.L.Okulickiego 20, 78-600 Wałcz - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wałczu.
- Dostawy produktów mleczarskich
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego w Mirosławcu w standardzie pasywnym
- Usługa organizacji wycieczki
- Dostawa amunicji sportowej
- " Termomodernizacja i remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego ul. Kościuszkowców 4 w Wałczu"
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zew. pochylni, montaż platform schodowych dla os. niepełnosprawnych, oznaczenie schodów FON, remont i malowanie pomieszczeń i klatki schodowej w szkole podst. im. Boh. Bukowskich w Buku.
- Modernizacja głównej siedziby Biblioteki przy ul. Długiej
- Rewitalizacja elewacji i remont klatki schodowej kamienicy przy Placu Warszawy 4 w Dusznikach-Zdroju
- Modernizacja dachu XXXIX Liceum Ogólnokształcącego przy ul. B. Zuga 16
- Roboty budowlane w UMWP: 1) Remont połaci dachowej od strony wschodniej budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku", 2) Modernizacja pomieszczeń parteru w budynku przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku
- Dostawa wraz z montażem pompy ciepła do budynku Ośrodka Zdrowia w Ustroniu Morskim w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynku Ośrodka Zdrowia.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.