eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzygotowanie do druku, skład, druk oprawa oraz dostarczenie do Centrali i Oddziałów Regionalnych ARiMR własnych wydawnictw informacyjno-promocyjnych Agencji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-23

Warszawa: Przygotowanie do druku, skład, druk oprawa oraz dostarczenie do Centrali i Oddziałów Regionalnych ARiMR własnych wydawnictw informacyjno-promocyjnych Agencji
Numer ogłoszenia: 63613 - 2010; data zamieszczenia: 23.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5950050; 5950001, faks 022 8602903; 6361677,3185411.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie do druku, skład, druk oprawa oraz dostarczenie do Centrali i Oddziałów Regionalnych ARiMR własnych wydawnictw informacyjno-promocyjnych Agencji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest a) wykonanie (skład, druk, oprawa) na rzecz Zamawiającego Publikacji informacyjno-promocyjnych (broszura/ulotka,/plakat) w następujących ilościach: 1) 6 broszur o sumarycznym nakładzie 62 000 egzemplarzy, zgodnie z danymi i wymaganiami technicznymi określonymi w Załączniku nr 1 do Umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ; 2) 12 ulotek o sumarycznym nakładzie 137 000 egzemplarzy, zgodnie z danymi i wymaganiami technicznymi określonymi w załączniku nr 1 do Umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ; 3) 1 plakatu o nakładzie 3 000 egzemplarzy, zgodnie z danymi i wymaganiami technicznymi określonymi w Załączniku nr 1 do Umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ, 4) 2 książek o nakładzie 2 250 sztuk zgodnie z danymi i wymaganiami technicznymi określonymi w Załączniku nr 1 do Umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ. Publikacje wykonywane będą na podstawie materiałów do Publikacji (m.in. projektów graficznych, treści Publikacji, logo Agencji), przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego na nośnikach elektronicznych lub mailem wraz z każdym zamówieniem. Materiały stanowią własność Zamawiającego i nie mogą być wykorzystywane przez Wykonawcę bez zgody Zamawiającego ani też udostępniane osobom trzecim. b) sukcesywne doręczenie Publikacji do Centrali i Oddziałów Regionalnych Zamawiającego w ilościach i pod adresy wskazane przez Zamawiającego w Załączniku nr 3 do Umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ. Dostarczenie Publikacji (broszura/ulotka/plakat) odbywać się będzie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego, w których Zamawiający określi ilość dostarczanych materiałów (wzór zamówienia stanowi Załącznik nr 2 Umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ). Dostarczone Zamawiającemu Publikacje pakowane będą w pudła kartonowe opatrzone etykietą zawierającą tytuł, ilość egzemplarzy w opakowaniu, lp. ze Specyfikacji Technicznej, rodzaj Publikacji (broszura/ulotka/plakat), w ilości nie większej niż podana w zamówieniach składanych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia do 15% maksymalnego Nakładu Publikacji, określonego w Załączniku nr 1 do Umowy lub Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z wykonania niektórych publikacji. Zamawiający wymaga udzielenia 12 miesięcznej gwarancji na Publikacje informacyjno-promocyjne..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. zrealizowali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizują, usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 (dwa) zamówienia na druk, oprawę i dostarczenie folderów i ulotek o wartości każdego z nich co najmniej na kwotę 75 000,00 zł brutto (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy brutto).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Deparatment Zamówień Publicznych, ul. Żelazna 59, 00 - 848 Warszawa, pok 170, I piętro, Etap III.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2010 godzina 11:30, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Kancelaria - Parter, ul. Żelazna 59, 00 -848 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.