Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-31
Poznań: dostawa autoklawu przelotowego
Numer ogłoszenia: 63621 - 2008; data zamieszczenia: 31.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Rolnicza im. Augusta Cieszkowskiego, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, fax 061 8487043, 8487145.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.au.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa autoklawu przelotowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa autoklawu przelotowego. Szczegółowy opis wymaganych, minimalnych parametrów technicznych Zamawiający zawarł w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.11.10 - Autoklawy Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.11.10 - Autoklawy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ), spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 FORMULARZ OFERTY ZAŁĄCZNIK NR 1 (wzór załączono do SIWZ) Oferta musi być sporządzona według formularza oferty stanowiącego załącznik do niniejszej Specyfikacji 2 ZAŁĄCZNIK NR 2 (wzór załączono do SIWZ) Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 3 AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU ZAŁĄCZNIK NR 3 (sporządza Wykonawca) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4 ZAŚWIADCZENIE, IŻ PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ODPOWIADA NORMOM ZAŁĄCZNIK NR 4 (sporządza Wykonawca) 1)Dokument w postaci oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, że oferowane urządzenie spełnia normy CE i posiada oznakowanie CE, 2) Dokument w postaci oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, że oferowane urządzenie spełnia Europejską Dyrektywą Urządzeń Ciśnieniowych 5 OPIS MIN. PARAMETRÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO I PARAMETRÓW OFEROWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ ZAŁĄCZNIK NR 5 (załączono do SIWZ) W treści dokumentu Zamawiający szczegółowo określił minimalne wymogi techniczne jakie zamawiane urządzenie winno spełniać. Wykonawca w załączniku nr 6 wpisuje parametry sprzętu, który zaoferował oraz podaje jego cenę, typ i producenta 6 ZAŁĄCZNIK NR 6 (załączono do SIWZ) ZESTAWIENIE PARAMETRÓW OCENIANYCH (załączono do SIWZ) Zestawienie parametrów technicznych podlegających punktacji a wchodzących w skład kryterium oceny oferty. 7 WARUNKI GWARANCJI I SERWISU GWARANCYJNEGO ZAŁĄCZNIK NR 7 ( załączono do SIWZ) Wykonawca musi udzielić min. 12 m-cy gwarancji na dostarczone urządzenie, oraz udzielić dodatkowej gwarancji podanej w miesiącach na komorę ciśnieniową i spełnić dodatkowe warunki wynikające z treści Załącznika nr 7 8 WZÓR PROTOKOŁU ODBIORU URZĄDZENIA ZAŁĄCZNIK NR 8 ( załączono do SIWZ) Zawiera istotne dla Zamawiającego warunki odbioru sprzętu, który stanowi podstawę do dokonania odbioru sprzętu . 9 ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY ZAŁĄCZNIK NR 9 ( załączono do SIWZ) określa istotne dla stron postanowienia umowy i stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. parametry techniczne - 25
- 3. długość gwarancji na komorę ciśnieniową - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.au.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poznań, ul. Wojska Polskiego 28, pok. 407 - Biuro Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2008 godzina 09:30, miejsce: Poznań, ul. Wojska Polskiego 28, Collegium Maximum, pok. 304 - Sekretariat Kanclerza.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej Sektorowy program Operacyjny Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw, lata 2004-2006, Priorytet 1 rozwój przedsiębiorczości i wzrost innowacyjności poprzez wzmocnienie instytucji otoczenia biznesu, Działanie 1.4 Wzmocnienie współpracy między sferą badawczo - rozwojową a gospodarką
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.