Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-23
Białystok: Wykonanie kompleksowej modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków. Opracowanie mapy zasadniczej w zakresie treści fakultatywnej
Numer ogłoszenia: 63631 - 2010; data zamieszczenia: 23.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Białostockiego , ul. Borsucza 2, 15-569 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7403951, faks 085 7403982.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbialostocki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowej modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków. Opracowanie mapy zasadniczej w zakresie treści fakultatywnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kompleksowej modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków oraz opracowanie numerycznej mapy zasadniczej dla wymienionych niżej obrębów: Część A: Halickie gm. Zabudów powiat białostocki, woj. Podlaskie - powierzchnia obrębu wynosi 698 ha, liczba działek w obrębie ewidencyjnym - 920, przybliżona liczba budynków -380; Część B: Kuriany gm. Zabudów powiat białostocki, woj. Podlaskie - powierzchnia obrębu wynosi 751 ha, liczba działek w obrębie ewidencyjnym - 1060, przybliżona liczba budynków - 630; Część C: Łapy - część przyłączona z obrębu Płonka Kościelna gm. Łapy powiat białostocki, woj. Podlaskie - powierzchnia obrębu wynosi 20 ha, liczba działek w obrębie ewidencyjnym - 33, przybliżona liczba budynków - 30; Opracowanie mapy zasadniczej w zakresie treści fakultatywnej (zmiana nośnika informacji) dla obrębów: Część D: Klepacze gm. Choroszcz powiat białostocki, woj. Podlaskie - powierzchnia opracowania wynosi 570 ha; Część E: Sobolewo i Henrykowo gm. Supraśl powiat białostocki, woj. Podlaskie - powierzchnia opracowania wynosi 900 ha. Zakres prac - część A, B i C: Dostosowanie danych ewidencyjnych do standardu określonego przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 roku w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38 poz. 454) poprzez: 1) aktualizację obiektów gruntowych, 2) aktualizację użytków gruntowych, 3) założenie ewidencji budynków i lokali, 4) uzupełnienie istniejącej bazy danych ewidencyjnych w oprogramowaniu EWOPIS zbiorami danych ewidencji gruntów, budynków i lokali, 5) opracowanie numerycznej mapy zasadniczej w zakresie treści obligatoryjnej i fakultatywnej w oprogramowaniu EWMAPA, 6) pracowanie operatu ewidencyjnego (geodezyjno-prawnego i opisowo-kartograficznego). Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi, stanowiącymi załączniki nr 1 do SIWZ. Zakres prac - część D i E: Treść fakultatywną do opracowania numerycznej mapy zasadniczej należy pozyskać poprzez digitalizację istniejących sekcji map zasadniczych analogowych. Mapy należy zeskanować z rozdz. min. 300 DPI, a następnie skalibrować modelem kalibracyjnym afinicznym w oparciu o współrzędne osnowy i punktów granicznych. Z kalibracji Wykonawca powinien sporządzić raport. Średni błąd kalibracji nie powinien przekroczyć 0,1 mm w skali mapy. Redakcję mapy zasadniczej przeprowadzić dla skali 1:500, z możliwością automatycznego jej utrzymania przy zmianie skali na 1:1000. Z opracowanych map wykreślić na papierze mapy weryfikacyjne w skali 1:1000. Podstawowym oprogramowaniem do założenia i aktualizacji numerycznej mapy zasadniczej będzie system EwMapa (wersja aktualna na dzień rozpoczęcia pracy). Tworzone w opracowaniu rozwarstwienie powinno być zgodne ze standardowym zestawem warstw dostarczonych wraz z systemem EwMapa. Ewentualne rozszerzenie zestawu warstw, a także szczegóły dotyczące redakcji mapy oraz konfiguracji obiektów należy uzgodnić z PODGiK w Białymstoku. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 4-letnią gwarancję. Informacje dodatkowe: 1. Wysokość opłaty za zgłoszenie pracy geodezyjnej w asortymencie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali zostanie naliczona zgodnie z postanowieniami załącznika Nr 1 tab. III lp.3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19.02.2004 roku w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielanie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego - tj. 3,00 zł za budynek oraz 5,00 zł za działkę, dla której będzie wykonana aktualizacja danych bądź weryfikacja użytków gruntowych. 2. Wysokość opłaty za zgłoszenie pracy geodezyjnej w asortymencie opracowania mapy zasadniczej w zakresie treści fakultatywnej zostanie naliczona zgodnie z postanowieniami załącznika Nr 1 tab. II lp.3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19.02.2004 roku w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielanie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego, z zastosowaniem współczynnika 0.01 wynikającego z pkt. 5. Przybliżony koszt obsługi przedmiotowych prac przez PODGiK w Białymstoku wynosi: Halickie gm. Zabłudów - 5.7 tys. złotych, Kuriany gm. Zabłudów - 7.2 tys. złotych, Łapy - część przyłączona z obrębu Płonka Kościelna - 0.3 tys. złotych, Klepacze gm. Choroszcz - 0.7 tys. złotych, Sobolewo, Henrykowo gm. Supraśl - 1.1 tys. złotych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga zabezpieczenie oferty wadium: wysokość wadium dla całego zamówienia /wszystkich części/ wynosi 4050,00zł. Dla poszczególnych części zamówienia wysokości wadium przedstawiają się następująco: 1. część A - 1 600,00 zł 2. część B - 1 900,00 zł 3. część C - 100,00 zł 4. część D - 200,00 zł 5. część E - 250,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie wiedzy i doświadczenia - Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienie z zakresu modernizacji ewidencji gruntów i budynków z opracowaniem numerycznej mapy zasadniczej (obszar opracowania >300 ha), zaś w przypadku gdy wykonywana praca dotyczyła modernizacji ewidencji gruntów w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali, dodatkowo należy wykazać wykonanie prac w asortymencie rozgraniczenia - 2 prace lub opracowania dokumentacji dla inwestycji drogowych w trybie przepisów spec. Ustawy - 2 opracowania; zarówno rozgraniczenia jaki i opracowania dla inwestycji drogowych winny być zakończone wydaniem prawomocnych decyzji - dotyczy części A, B i C. W odniesieniu do części D i E należy wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca wykonał co najmniej jedno zamówienie z zakresu opracowania numerycznej mapy zasadniczej (obszar opracowania >300 ha).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wyznaczone przez niego osoby (co najmniej dwie) do realizacji powyższego zamówienia posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oryginał wniesienia wadium. 2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia w wysokości 5% ceny ofertowej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Białymstoku ul. Borsucza 2 15-569 Białystok pok. nr 10 - Biuro Obsługi Interesantów lub pok. nr 123.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2010 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Białymstoku ul. Borsucza 2 15-569 Białystok pok. nr 10 - Biuro Obsługi Interesantów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kompleksowej modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków oraz opracowanie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu - Halickie gm. Zabudów powiat białostocki, woj. Podlaskie - powierzchnia obrębu wynosi 698 ha, liczba działek w obrębie ewidencyjnym - 920, przybliżona liczba budynków -380;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kompleksowej modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków oraz opracowanie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu Kuriany gm. Zabudów powiat białostocki, woj. Podlaskie - powierzchnia obrębu wynosi 751 ha, liczba działek w obrębie ewidencyjnym - 1060, przybliżona liczba budynków - 630;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kompleksowej modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków oraz opracowanie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu Łapy - część przyłączona z obrębu Płonka Kościelna gm. Łapy powiat białostocki, woj. Podlaskie - powierzchnia obrębu wynosi 20 ha, liczba działek w obrębie ewidencyjnym - 33, przybliżona liczba budynków - 30;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część D.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie mapy zasadniczej w zakresie treści fakultatywnej (zmiana nośnika informacji) dla obrębu Klepacze gm. Choroszcz powiat białostocki, woj. Podlaskie - powierzchnia opracowania wynosi 570 ha;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część E.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie mapy zasadniczej w zakresie treści fakultatywnej (zmiana nośnika informacji) dla obrębu Sobolewo i Henrykowo gm. Supraśl powiat białostocki, woj. Podlaskie - powierzchnia opracowania wynosi 900 ha..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Prenumerata i dostawa prasy w wersji papierowej i elektronicznej do Urzędu Miejskiego w Białymstoku.
- Dostawa akcesoriów do zabiegów witrektomii
- Dostawa samochodu elektrycznego na potrzeby Wydziału Mechanicznego ZK-DZP.262.104.2024
- Dostawa energii elektrycznej do jednostek Podlaskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Białymstoku
- Dzierżawa systemu do nadzoru analizatorów POCT na 36 miesięcy
- Dostawa ZESTAWU MEBLI do Biura Transferu Technologii Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych przebudowy Stadionu Miejskiego w Miastku
- Wykonanie map prawnych podziałowych w ramach zadania inwestycyjnego: "Dokumentacja projektowa rozbudowy DP nr 4240W w msc. Annopol, gm. Strachówka"
- Budowa drogi dla rowerów, drogi dla pieszych i rowerów oraz chodnika od miejscowości Małuszów przez Krzyżowice do Żernik Małych w formule zaprojektuj i wybuduj-drugie postępowanie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2519L na odc. od drogi powiatowej nr 2522L do drogi wojewódzkiej nr 743"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3900P na odcinku Nacław - Gryżyna o ścieżkę rowerową oraz przebudowa drogi powiatowej nr 3900P wraz z kładką rowerową i oświetleniem w m. Nielęgowo
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.