Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-26
Ruda Śląska: Przetarg nieograniczony nr 21/PN/13 na świadczenie usług w zakresie przeglądów aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 63633 - 2013; data zamieszczenia: 26.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. , ul. W. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 248 24 52, faks 32 779 59 12.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpitalruda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr 21/PN/13 na świadczenie usług w zakresie przeglądów aparatury medycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów aparatury medycznej Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Obowiązek serwisowania aparatury medycznej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 Nr 107, poz. 679 z późn.zm.). 3. Przedmiotowa usługa obejmuje: - wykonanie: kwartalnych/półrocznych/rocznych czynności konserwacyjno - przeglądowych z uwzględnieniem kontroli zużycia części mechanicznych, wymiany części zużywalnych czy materiałów eksploatacyjnych ( m.in. żarówka, bateria, bezpiecznik), - nadzór techniczny nad powierzonym sprzętem, - wystawienie raportu serwisowego i wpis do dokumentacji eksploatacji sprzętu ( paszportu technicznego) wykonanych czynności, - legalizację w przypadku urządzeń, które podlegają legalizacji, - kalibrację jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek,, - sprawdzenie instalacji (bezpieczeństwa mechanicznego, sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego z uwzględnieniem skuteczności zerowania lub uziemienia), - ustawienie ( regulację) wymaganych przez producenta parametrów - w ramach ceny sporządzenie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do naprawy, - zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów i terminy ich wykonania powinny być zgodne z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami prawa, - w miarę potrzeby w ramach przeglądów mogą być prowadzone w ramach ceny instruktaże dla użytkownika, 4. Ponadto przeglądy techniczne obejmują sprawdzenie prawidłowości działania poszczególnych podzespołów danego aparatu lub urządzenia medycznego i stwierdzenie jego sprawności, co warunkuje dopuszczeniem do dalszego użytkowania. 5. Zakres czynności i czasookres przeglądów technicznych urządzenia medycznego lub aparatu medycznego określa producent w dokumentacji techniczno ruchowej urządzenia. 6. Propozycja harmonogramu przeglądów zostanie przedstawiona przez Wykonawcę na piśmie w ciągu 4 tygodni od dnia zawarcia umowy serwisowej, po przedyskutowaniu z Zamawiającym najbardziej dogodnych terminów. Każdy termin określony w harmonogramie winien być ostatecznie potwierdzony przez obie strony najpóźniej na tydzień przed wyznaczonym terminem. 7. Termin wykonania przeglądu (rozumiany jako data) musi być każdorazowo uzgodniony z komórką organizacyjną Szpitala z uwagi na zapewnienie ciągłości jego pracy. 8. Zakończenie usługi przeglądu powinno nastąpić w terminie do 14 dni roboczych od dnia ustalonego w harmonogramie. 9. W przypadku wyłączenia aparatu/ urządzenia z użytkowania do Wykonawcy należy obowiązek umieszczenia na niesprawnym aparacie/ urządzeniu czytelnej informacji: urządzenie niesprawne- nie używać lub urządzenie przeznaczone do naprawy- nie używać. 10. W cenie za przegląd techniczny Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z tą usługą, w tym dojazd lub koszt transportu (koszt przesyłki) aparatury. 11. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta (instrukcje, standardy, norma) aparatury, sprzętu, obowiązującymi normami i odnośnymi przepisami oraz z zachowaniem przepisów BHP i P. POŻ. . Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca wykona przy użyciu własnej aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi i materiałów w siedzibie Zamawiającego. W przypadku konieczności wykonania usługi serwisowej w siedzibie Wykonawcy, ewentualny transport aparatów i sprzętu ma być wkalkulowany w cenę usługi i Zamawiający nie ponosi kosztów wysyłki. 12. Wynikłe w czasie przeglądu naprawy (przekraczające zakres przeglądu technicznego) związane z koniecznością wymiany jakiejkolwiek części lub podzespołu (jeśli nie zostały ujęte w harmonogramie przeglądu) mogą być dokonane wyłącznie odrębnym zleceniem zgodnie z zapisem raportu serwisowego. Konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych na nowe Wykonawca będzie uzgadniał z Sekcją Aparatury Medycznej z podaniem przewidywanych kosztów. Wykonanie ich nastąpi po akceptacji kosztów przez osoby reprezentujące Zamawiającego, Głównego Księgowego z uwzględnieniem kosztów roboczogodziny i dojazdu podanych w ofercie. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości urządzeń podlegających przeglądom technicznym, w ramach przeprowadzonych postępowań kasacyjnych. 14. Wykonawca zapewnia stałość cen przez cały okres obowiązywania umowy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.12.00-4, 50.42.10.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 70.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniony według formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Za usługi odpowiadające swym rodzajem i wartością Zamawiający uzna co najmniej trzy usługi w zakresie przeglądów aparatury medycznej. Każda usługa co najmniej 6500,00 zł brutto. Warunek będzie oceniony według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania potencjału technicznego do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniony według formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami:co najmniej jednym pracownikiem - który odbył szkolenie autoryzowane przez producenta urządzenia uprawniające do przeglądów, konserwacji oraz napraw aparatury medycznej wyszczególnionej w załączniku nr 1. Warunek będzie oceniony według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej do wykonania zamówienia, jeżeli posiada aktualną, opłaconą polisę ubezpieczenia OC za szkody wyrządzone w związku z udzielaniem świadczeń, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Warunek będzie oceniony według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale, nie dopuszcza się możliwości złożenia tego dokumentu w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Jeżeli Wykonawca, wskazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; c) charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia. 2. Formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1 do SIWZ. 3.Oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg załącznika nr 2 do SIWZ.4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. UWAGA: Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji (załączniki nr 1-5 oraz 7-9 do SIWZ). UWAGA: W przypadku przedstawienia przez wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków, dokumentów, w których występuje waluta inna niż polska, w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 5. W przypadku, gdy Wykonawcą składającym ofertę jest osoba fizyczna należy złożyć oświadczenie w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy wg załącznika nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku: a)nie wykorzystania wartości umowy w zakresie poszczególnych pakietów określonych w § 7 ust. 1 w terminie określonym w § 3 ust. 1, Wykonawca przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy. b)gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy: - zmiana stawki podatku VAT, w stopniu odpowiadającym tej zmianie, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto oraz maksymalna wartość zamówienia (pakietu) pozostaje bez zmian, - zmiany adresowe Stron, - zmiana przepisów obowiązujących w dniu zawarcia umowy, - siła wyższa, - inne nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wymaganej na piśmie pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalruda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 41-703 Ruda Śląska 3, ul. W. Lipa 2, Dział Zamówień Publicznych i Logistyki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2013 godzina 09:30, miejsce: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 41-703 Ruda Śląska 3, ul. W. Lipa 2, Dział Zamówień Publicznych i Logistyki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitory I (EMTEL). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitory III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitory IV (IGEL). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitory VII (Datex Ohmeda). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitory VIII (Mindray). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pulsoksymetry II (NOVAMETRIX). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pulsoksymetry IV (KANG WONG-DO). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompy infuzyjne I (ASCOR). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompy infuzyjne III (Dutchmed). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompy infuzyjne V (Polmed). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompy infuzyjne VI (Kwapisz). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompy infuzyjne VII (różne). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylatory IV (Temed). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty EKG II (ITAMED). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty EKG III (Hellige-Remed). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty EKG IV (Edan Instruments). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Holtery EKG II (Medea). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Holtery EKG III (Walmed). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet 19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Holtery RR III (Missei). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiostymulatory. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet 21.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Diatermie I (Famed). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet 22.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Diatermie III (ERBE). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet 23.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampy do naświetlań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet 24.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Respiratory II (Dutchmed). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet 25.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parowniki gazów anestetycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet 26.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjki II (różne). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet 27.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowiska do resuscytacji i pielęgnacji noworodka UNIMED. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet 28.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inkubatory ATOM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet 29.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inkubatory/Stanowiska AMEDA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pakiet 30.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inkubatory DATEX OHMEDA GE. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Pakiet 31.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spirometry I (Pneumoneb). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Pakiet 32.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spirometry II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Pakiet 33.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty do elektroterapii I (ZEM MARP ELECTRONIC). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Pakiet 34.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do elektroterapii i terapii ultradźwiękami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Pakiet 35.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USG ALOKA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Pakiet 36.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USG Okulistyczne MDT. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Pakiet 37.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USG ECHOSON. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Pakiet 38.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USG ENPOL. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Pakiet 39.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USG DIGITAL COLOR. Szczegółowy opis przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: Pakiet 40.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiotokografy II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: Pakiet 41.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ANALIZATORY LABORATORYJNE. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: Pakiet 42.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat RTG MECALL. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.12.00-4, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: Pakiet 43.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat RTG SIEMENS. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.12.00-4, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 44 NAZWA: Pakiet 44.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw Artroskopowy I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 45 NAZWA: Pakiet 45.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw Artroskopowy II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 46 NAZWA: Pakiet 46.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rektoskop. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 47 NAZWA: Pakiet 47.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: POL-EKO APARATURA LABORATORYJNA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 48 NAZWA: Pakiet 48.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MIKROSKOPY LABORATORYJNE. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 49 NAZWA: Pakiet 49.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolposkop. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 50 NAZWA: Pakiet 50.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikroskop Operacyjny Okulistyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 51 NAZWA: Pakiet 51.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt okulistyczny (fakoemulsyfikator). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 52 NAZWA: Pakiet 52.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt okulistyczny (autorefraktometr). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 53 NAZWA: Pakiet 53.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt okulistyczny (lampy szczelinowe, tonometry). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 54 NAZWA: Pakiet 54.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt okulistyczny (mikroskop, tomograf). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 55 NAZWA: Pakiet 55.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt okulistyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 56 NAZWA: Pakiet 56.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat EEG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 57 NAZWA: Pakiet 57.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt ortopedyczny (wiertarki, piły). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 58 NAZWA: Pakiet 58.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżnie do prób wysiłkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 59 NAZWA: Pakiet 59.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt laryngologiczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 60 NAZWA: Pakiet 60.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampy do fototerapii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 61 NAZWA: Pakiet 61.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do monitorowania okołoporodowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 62 NAZWA: Pakiet 62.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laser operacyjny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załaczniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 63 NAZWA: Pakiet 63.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty do suchego rozmrażania osocza i preparatów krwiopochodnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 64 NAZWA: Pakiet 64.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty do krioterapii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 65 NAZWA: Pakiet 65.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Loża laminarna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 66 NAZWA: Pakiet 66.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do urodiagnostyki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 67 NAZWA: Pakiet 67.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dermatomy elektryczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 68 NAZWA: Pakiet 68.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolumny sufitowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 69 NAZWA: Pakiet 69.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stoły operacyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 70 NAZWA: Pakiet 70.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Diatermie II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Kompleksowa obsługa prawna Zamawiającego
- Świadczenie usług w zakresie dzierżawy, okresowej wymiany, czyszczenia mat wejściowych dekontaminacyjnych w Szpitalu Miejskim w Rudzie Śląskiej Sp. z o. o.
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych ( artykułów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr9 im. Wesołej Rodzinki w Rudzie Śląskiej
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych dla stołówki Szkoły Podstawowej nr 8 w Rudzie Śląskiej
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych typu papier toaletowy, ręczniki jednorazowe dla jednostek organizacyjnych Fundacji ,,Unia Bracka"
- Realizacja talonów dla osób korzystających z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełna autoryzowana obsługa serwisowa i utrzymania w ruchu: Aparat rtg mobilny uDR 370i - szt.1 oraz Aparat rtg mobilny uDR 380i - szt. 2 wraz z wyposażeniem w Zakładzie Radiologii w WSZ w Elblągu.
- Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego firmy Drager z podziałem na 2 pakiety, znajdujących się w DCOPiH, we Wrocławiu - wg. 2 lokalizacji.
- Wykonywanie przeglądów technicznych i konserwacji, co 12 miesięcy w okresie 24 miesięcy urządzeń medycznych z podziałem na 13 pakietów znajdujących się w DCOPiH , wg. 4 lokalizacji.
- Okresowy przegląd systemu kriogenicznego magnesu nadprzewodzącego wraz z wymianą części zużywalnych
- Świadczenie usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Szczecinie przez 12 miesięcy
- Obsługa serwisowa w zakresie przeglądów i konserwacji urządzeń firmy Drager
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.