eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz GdańskiBUDOWĘ ULIC W ROTMANCE WRAZ Z BUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ, SIECI WODOCIĄGOWEJ I OŚWIETLENIA DROGOWEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-11

Ogłoszenie nr 63673 - 2017 z dnia 2017-04-11 r.

Pruszcz Gdański: BUDOWĘ ULIC W ROTMANCE WRAZ Z BUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ, SIECI WODOCIĄGOWEJ I OŚWIETLENIA DROGOWEGO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 28448-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 34098-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pruszcz Gdański, krajowy numer identyfikacyjny 53713100000, ul. ul. Wojska Polskiego  30, 83000   Pruszcz Gdański, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, faks 0-58 682 27 14, e-mail zamowienia@pruszczgdanski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pruszczgdanski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

BUDOWĘ ULIC W ROTMANCE WRAZ Z BUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ, SIECI WODOCIĄGOWEJ I OŚWIETLENIA DROGOWEGO

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Sportowej (na odc. 0+000 do 0+165), Kościelnej (na odc. 0+570 do 0+674) oraz Leśny Zaułek (na odc. 0+000 do 0+053,47) w Rotmance wraz budową kanalizacji deszczowej i budową oświetlenia drogowego oraz budowa ulicy Tulipanowej (2) (na odc. 0+000 do 0+135) wraz z budową kanalizacji deszczowej, oświetlenia drogowego i sieci wodociągowej. 2. Zakres rzeczowy: 1) Tulipanowa (2) Branża drogowa: ciąg pieszo - jezdny szerokości 5,0m ze zjazdami na posesje z kostki betonowej gr. 8 cm Branża sanitarna: kolektor deszczowy z rur litych PVC do kanalizacji klasy 8kN/m2 (zgodne z normą PN-EN 1401) o średnicy O 200 mm do O 500 mm, studnie rewizyjne O 1200 z kręgów żelbetowych z osadnikiem, wpusty uliczne żelbetowe O 500 mm, sieć wodociągowa z rur PE100 SDR 17 DN90. Branża energetyczna: oświetlenie LED 38 W z linią kablową na słupach wysokości 6 m z wysięgnikiem 0,5 m w ilości 5 szt., regulacja wysokościowa złącza kablowego. 2) Sportowa Branża drogowa: Jezdnia 5,0 m o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm z jednostronnym chodnikiem o szerokości 2 m i zjazdami na posesje o nawierzchni z kostki betonowej. Branża sanitarna: kolektor deszczowy z rur litych PVC do kanalizacji klasy 8kN/m2 (zgodne z normą PN-EN 1401) o średnicach od O 200 mm do O 400 mm, studnie rewizyjne O 1200 z kręgów żelbetowych z osadnikiem, wpusty uliczne żelbetowe O 500 mm z osadnikiem. Branża energetyczna: oświetlenie LED 38 W z linią kablową na słupach wysokości 6 m z wysięgnikiem 0,5 m w ilości 7 szt. 3) Leśny Zaułek Branża drogowa: ciąg pieszo - jezdny szerokości 5,0m ze zjazdami na posesje z kostki betonowej gr. 8 cm. Branża sanitarna: kolektor deszczowy z rur litych PVC do kanalizacji klasy 8kN/m2 (zgodne z normą PN-EN 1401) o średnicy O 200 mm, studnie rewizyjne O 1200 z kręgów żelbetowych z osadnikiem, wpusty uliczne żelbetowe O 500 mm. Branża energetyczna: oświetlenie LED 38 W z linią kablową na słupach wysokości 6 m z wysięgnikiem 0,5 m w ilości 2 szt. 4) Kościelna Branża drogowa: Jezdnia kategorii ruchu KR2 o szerokości 5,0-6,0 m o nawierzchni z betonu asfaltowego z zatoką postojową z betonowych płyt ażurowych i zjazdami na posesje o nawierzchni z kostki betonowej. Branża sanitarna: kolektor deszczowy z rur litych PVC do kanalizacji klasy 8kN/m2 (zgodne z normą PN-EN 1401) o średnicach od O 200 mm do O 400 mm, studnie rewizyjne O 1200 z kręgów żelbetowych z osadnikiem, wpusty uliczne żelbetowe O 500 mm z osadnikiem, osadnik pojemności 1,3 m3, separator 10/100, prefabrykowany wylot żelbetowy O 400 mm. Branża energetyczna: oświetlenie LED 38W z linią kablową na słupach wysokości 6 m z wysięgnikiem 0,5 m w ilości 4 szt. Uwaga! Dokumentacja techniczna załączona do postępowania obejmuje szerszy zakres prac, niż zakres objęty niniejszym postępowaniem. Zakres drogowy obejmuje: całą ulicę Tulipanową (2), ul. Kościelną na odcinku 0+570 do 0+674, ulicę Sportową na odcinku 0+000 do 0+165 oraz ulicę Leśny Zaułek na całej długości. Zakres kanalizacji deszczowej obejmuje odcinki: studnie D1.2-D.19 wraz z osadnikiem i separatorem 1.1, studnie D1.3-D1.14, D1.9-D1.16, studnie D2.11-D2.40 - D2.45. Zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony na złączniku nr 8 do SIWZ, a szczegółowy zakres branży elektrycznej oraz obliczenia doboru opraw w załącznikach nr 9 do SIWZ Usunięcie kolizji z siecią gazową zostało wykonane w poprzednim etapie robót i nie jest przedmiotem zamówienia. Należy zwrócić uwagę na różne typy konstrukcji jezdni i chodników na poszczególnych odcinkach (szczegóły w projekcie wykonawczym branży drogowej). 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ i załączoną dokumentacją techniczną, na którą składają się : projekt budowlany, projekt wykonawczy, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. 4. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem /minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe/ Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych obejmujących: prace ziemne ręczne, prace ziemne mechaniczne, wykonanie podbudów, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej, ustawianie studni betonowych, wykonanie rurociągów, zagęszczanie podłoża, układanie kabli, ustawianie słupów, ustawianie krawężników i obrzeży betonowych z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Zgodnie z treścią art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy - przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. W projekcie umowy - załącznik do SIWZ zawarte zostały zasady dotyczące: a) sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań. 6. Mając na względzie fakt, iż roboty budowlane w zakresie opisanego przedmiotu zamówienia nie wymagają konieczności dostosowania ich wykonania dla osób niepełnosprawnych (brak szczegółowych przepisów prawa regulujących te kwestie) nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust 5 ustawy Pzp. 7. Kod CPV 45233140-2 Roboty drogowe, 45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej, 45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45232410-9, 45316110-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT779362.67
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Ogólnobudowlana ARAT Krzysztof Makurat,  ,  Staniszewo 26,  83-328,  Sianowo,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 827000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 827000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1159000
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.