Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-31
Gdańsk: Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości obiektów oraz terenów przyległych do obiektów jednostek organizacyjnych ZUS Oddział w Gdańsku.
Numer ogłoszenia: 63675 - 2008; data zamieszczenia: 31.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3078200, fax 058 3018459.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości obiektów oraz terenów przyległych do obiektów jednostek organizacyjnych ZUS Oddział w Gdańsku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości obiektów oraz terenów przyległych do obiektów jednostek organizacyjnych ZUS Oddział w Gdańsku, odpowiednio: 1) część I - Inspektorat ZUS w Wejherowie, sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach i terenu przyległego do budynków (stary budynek, nowy budynek, budynek gospodarczy) Inspektoratu ZUS w Wejherowie, ul. Sobieskiego 294 oraz Punktu Informacyjnego ZUS w Rumi, ul. Sobieskiego 16, 2) część II - Budynek ZUS przy ul. Marynarki Polskiej 146, sprzątanie i utrzymanie czystości w budynku i na terenie przyległym do budynku przy ul. Marynarki Polskiej 146 w Gdańsku. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: 1) część I - Inspektorat ZUS w Wejherowie, 2) część II - Budynek ZUS przy ul. Marynarki Polskiej 146, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na dowolną ilość części. Termin wykonania zamówienia - usługę należy realizować, odpowiednio dla danej części: część I - Inspektorat ZUS w Wejherowie - od 05.05.2008 roku do 30.04.2010 roku, część II - Budynek ZUS przy ul. Marynarki Polskiej 146 - od 06.05.2008 roku do 30.04.2010 roku. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 133.000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium - odpowiednio dla danej części zamówienia: 1) część I - Inspektorat ZUS w Wejherowie: 1.500,00 złotych, 2) część II - Budynek ZUS przy ul. Marynarki Polskiej 146: 1.400,00 złotych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący: 1. Złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i wykaże wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej usługi sprzątania i utrzymania czystości minimum jednego obiektu, spełniającej łącznie poniższe warunki, odpowiednio: dla części I zamówienia: 1) świadczenie usługi przez okres minimum 6 miesięcy (licząc do terminu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), 2) powierzchnia wewnętrzna obiektu objętego usługą minimum 3.000 m², 3) świadczenie usługi w obiektach typu: urzędy, budynki biurowe i socjalne, szkoły, szpitale, urzędy skarbowe, muzea, banki, obiekty handlowe itp. Z wyłączeniem magazynów, hal, wiat, parkingów, itp. dla części II zamówienia: 1) świadczenie usługi przez okres minimum 6 miesięcy (licząc do terminu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), 2) powierzchnia wewnętrzna obiektu objętego usługą minimum 2.500 m², 3) świadczenie usługi w obiektach typu: urzędy, budynki biurowe i socjalne, szkoły, szpitale, urzędy skarbowe, muzea, banki, obiekty handlowe itp. Z wyłączeniem magazynów, hal, wiat, parkingów, itp. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści wypełnionego wykazu wykonanych lub wykonywanych usług sprzątania i utrzymania czystości, odpowiednio dla każdej części zamówienia. 4. Zabezpieczy złożoną ofertę wnosząc wadium, odpowiednio dla każdej części zamówienia, w sposób i na warunkach określonych w pkt. 29 części I SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: patrz wyżej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, 80-748 Gdańsk, ul. Chmielna 27/33, pokój nr 25, tel. 058 307 82 59..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Gdańsk, ul. Chmielna 27/33, pokój nr 25.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający informuje, że nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Numer postępowania nadany przez Zamawiającego: 10 00 00/370/9/2008/OZ
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Inspektorat ZUS w Wejherowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach i terenu przyległego do budynków (stary budynek, nowy budynek, budynek gospodarczy) Inspektoratu ZUS w Wejherowie, ul. Sobieskiego 294 oraz Punktu Informacyjnego ZUS w Rumi, ul. Sobieskiego 16,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.75.00.00-1, 77.31.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budynek ZUS przy ul. Marynarki Polskiej 146.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzątanie i utrzymanie czystości w budynku i na terenie przyległym do budynku przy ul. Marynarki Polskiej 146 w Gdańsku..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.75.00.00-1, 77.31.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa odczynników do aktywacji bazofilów metodą cytometrii przepływowej oraz odczynników do testów DHR metodą cytometrii przepływowej dla UCK
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej
- Sporządzenie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa oświetlenia ulic w różnych dzielnicach Miasta Gdańska w ramach programu "Jaśniejszy Gdańsk" EDYCJA 2025 Etap I.
- Remont nawierzchni i konstrukcji oraz remont instalacji elektrycznej mola w Gdańsku Brzeźnie
- Dostawa pokarmów granulowanych do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego
- Dostawy mikrokuwet, krwi kontrolnej, akcesoriów do czyszczenia i konserwacji analizatorów do pomiaru poziomu hemoglobiny posiadanych przez Zamawiającego.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja i utrzymanie Parku Zdrojowego i Parku Leśnego w Polanicy - Zdroju w latach 2025 - 2026
- "Zagospodarowanie nabrzeża rzeki Ner w Poddębicach, szansą na zwiększenie atrakcyjności turystycznej i rekreacyjnej Gminy Poddębice" - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Kompleksowa obsługa budynku przy al. Jana Pawła II 180 w Krakowie
- Utrzymanie zieleni w pasie drogowym dróg powiatowych
- "Utrzymanie terenów zieleni miejskiej, zieleni w pasach drogowych oraz wykonanie nowych nasadzeń w roku 2025"
- "Zielona kolejka cz.I" Część 1 - Roboty budowlane branży drogowej, elektrycznej i architektonicznej Część 2 - Zieleń zorganizowana
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.