eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańKompleksowa konserwacja i pełna rewaloryzacja elewacji zabytkowego budynku Urzędu Miasta Poznania (dawnego Kolegium Jezuickiego) przy Placu Kolegiackim 17 - etap III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-20

Poznań: Kompleksowa konserwacja i pełna rewaloryzacja elewacji zabytkowego budynku Urzędu Miasta Poznania (dawnego Kolegium Jezuickiego) przy Placu Kolegiackim 17 - etap III
Numer ogłoszenia: 63681 - 2012; data zamieszczenia: 20.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań , Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa konserwacja i pełna rewaloryzacja elewacji zabytkowego budynku Urzędu Miasta Poznania (dawnego Kolegium Jezuickiego) przy Placu Kolegiackim 17 - etap III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa konserwacja i pełna rewaloryzacja elewacji zabytkowego budynku Urzędu Miasta Poznania (dawnego Kolegium Jezuickiego) przy Placu Kolegiackim 17 - etap III (trzeci), tj. elewacji wschodniej od strony ul. Za Bramką oraz cokołu elewacji budynku Straży Miejskiej od strony ul. Gołębiej, zgodnie z zakresem prac remontowo konserwatorskich, stanowiącym integralną część umowy. (załącznik nr 1 do umowy) oraz zgodnie z załącznikiem graficznym (załącznik nr 3 do umowy). - część niska oraz wysoka wraz z cokołem oraz dokończenie prac przy cokole od strony ul. Za Bramką a także wykonanie renowacji cokołu budynku. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej konserwacji i pełnej rewaloryzacji tynków oraz detali architektonicznych wystroju elewacji zabytkowego budynku Urzędu Miasta Poznania (dawnego Kolegium Jezuickiego) przy Placu Kolegiackim 17 - etap III, tj. drugiej części elewacji od strony ul. za Bramką oraz cokołu budynku Straży Miejskiej od strony ul. Gołębiej do muru kościoła farnego w Poznaniu, zgodnie z zakresem prac remontowo konserwatorskich, stanowiącym integralną część umowy. (załącznik nr 1 do umowy) oraz zgodnie z załącznikiem graficznym (załącznik nr 3 do umowy) - część niska i wysoka wraz z cokołem oraz z dokończeniem wykonanych w ubiegłym roku prac przy cokole od strony ul. za Bramką a także wykonanie elewacji cokołu budynku Straży Miejskiej od strony ul. Gołębiej do muru kościoła farnego w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do umowy: Zakres prac remontowo konserwatorskich przy elewacjach budynku UMP (dawne Kolegium jezuickie) Plac Kolegiacki 17 w Poznaniu. Wykonawca jest zobowiązany na podstawie załącznika nr 1 do umowy, do sporządzenia szczegółowego programu prac konserwatorskich. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji za wykonany zakres prac..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.00.00 - Usługi świadczone przez muzea i w zakresie ochrony obiektów i budynków zabytkowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli, Wykonawca wykaże, że dysponuje: a) minimum dwiema osobami, posiadającymi dyplom ukończenia wyższych studiów magisterskich na kierunku: konserwacja i restauracja dzieł sztuki o specjalności: konserwacja i restauracja rzeźby kamiennej i elementów architektonicznych, która odbyła po uzyskaniu dyplomu co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy konserwacji tych zabytków (§ 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 27 lipca 2011r.w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych - Dz.U. z dnia 11.08.2011r.); mającymi doświadczenie w realizacji co najmniej 3 prac polegających na konserwacji elewacji wraz z detalem architektonicznym przy obiektach zabytkowych. b) przynajmniej jeden dyplomowany konserwator dzieł sztuki z specjalizacją j/w. pełniący stały nadzór podczas realizacji prac, posiadającą dyplom ukończenia wyższych studiów na kierunku: konserwacja i restauracja dzieł sztuki o specjalności: konserwacja i restauracja rzeźby kamiennej i elementów architektonicznych, która odbyła po uzyskaniu dyplomu co najmniej 12 miesięczną praktykę w konserwacji tych zabytków. (Rozporządzenie Ministra Kultury z dn. 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robot budowlanych, badań konserwatorskich, architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych Dz. U. z dnia 11.08.2011r.); mającym doświadczenie w realizacji co najmniej 3 prac polegających na konserwacji elewacji wraz z detalem architektonicznym przy obiektach zabytkowych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego są: 1) Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii-dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę; 3) Szczegółowa kalkulacja prac konserwatorskich dla każdej pozycji zakresu prac - załącznik nr 2 do umowy 4) Podpisany przez Wykonawcę szczegółowy program prac konserwatorskich, zawierający wszystkie elementy Zakresu prac, będącego załącznikiem nr 1 do wzoru umowy. Dodatkowo: Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ oraz wpiąć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w nieprzejrzyste folie. Niedopełnienie zafoliowania skutkuje jawnością całej oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Program konserwatorski - 60

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Poznania Plac Kolegiacki 17 61-841 Poznań pok. 446.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.