Ogłoszenie z dnia 2005-11-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Opole: dostawa specjalistycznej aparatury badawczo-pomiarowej dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Opolu przy ul. Nysy Łużyckiej 42 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Opolu, do kontaktów: Barbara Jankowska, Nysy Łużyckiej 42, 45-035 Opole, tel. +48 077 4539906, fax +48 077 4530069, e-mail: opole@pios.gov.pl, www.opole.pios.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa specjalistycznej aparatury badawczo-pomiarowej dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Opolu przy ul. Nysy Łużyckiej 42. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Lp./ Nazwa dostawy/ Jedn. miary/ ilość 1/ Zakup i instalacja spektrofotometru UV -VIS./ szt./ 1 2/ Zakup i instalacja zestawu do oczyszczania wody./ szt./ 1 3/ Zakup przenośnego analizatora gazów odlotowych( emisja): SO2, NOx, CO2, CO ( detekcja IR),O2 (metoda elektrochemiczna)/ szt./ 1 4/ Zakup i instalacja autoklawu/ szt./ 1 5/ Doposażenie chromatografu cieczowego HPLC LaChrom (Merck) w detektor fluorescencyjny/ szt./ 1 6/ Doposażenie do Spectr AA-200 VARIAN w dodatkowe lampy pierwiastkowe (As, Se, Tl, Cu, Ni, Cr, Al, Cd, Pb, Hg) / szt./ 10 7/ Doposażenie do Spectr AA-200 VARIAN w zestaw do generacji wodorków./ szt./ 1 8/ Doposażenie do systemu GC-MS Saturn 2000 VARIAN w detektor ECD/ szt./ 1 9/ Doposażenie do systemu GC-MS Saturn 2000 VARIAN w detektor płomieniowo-jonizacyjny FID/ szt./ 1 10/ Doposażenie do systemu GC-MS Saturn 2000 VARIAN w detektor azotowo-fosforowy NPD/ szt./ 1 11/ Zakup zestawu dwutorowego miernika do pomiarów poziomu dźwięku z oprzyrządowaniem: - 2 mikrofony i 2 przedwzmacniacze - kalibrator - 2 statywy - okablowanie - akumulator pracujący min. 24 godziny - opakowanie/ szt./ 1 12/ Zakup jednotorowego miernika do pomiarów poziomu dźwięku z oprzyrządowaniem: - 1 mikrofon - statyw - akumulator pracujący min. 24 godziny - 2 szt - okablowanie - opakowanie/ szt./ 1 13/ Przenośna stacja meteorologiczna/ szt./ 1 14/ Przenośny komputer typu "Laptop" wraz z oprogramowaniem, w tym umożliwiającym obróbkę i obliczenia zarejestrowanych wyników pomiarów hałasu i meteo./ szt./ 1 15/ GPS + lornetka z dalmierzem/ szt./ 1. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Opolu przy ul. Nysy Łużyckiej 42. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.00.00.00 - Maszyny, urządzenia, sprzęt, aparatura i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 16.00.00.00 - Maszyny rolnicze Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i części zamienne Kod CPV wg słownika 2008: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.03.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: I część - 820,00 PLN, II część - 738,00 PLN, III część - 984,00 PLN, IV część - 984,00 PLN, V część - 656,00 PLN, VI część - 328,00 PLN, VII część-410,00 PLN, VIII część-410,00 PLN, IX część - 246,00 PLN, X część - 410,00 PLN, XI część - 336,00 PLN, XII część - 205,00 PLN, XIII część - 25,00 PLN, XIV część-66,00 PLN, XV część - 25,00 PLN, Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824, z 2004r. Nr 145, poz. 1537, Nr 281, poz.2785, z 2005 Nr 132, poz. 1110) lub (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z poźn. zmianami) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy w NBP O/Okręgowy Opole Nr 22101014010012671391200000. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Środki Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie (dotacja). 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe: - określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Odpis lub zaświadczenie nic może być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia oferty, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: WAT MF-3210-85/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 10.01.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 1. Odbiór osobisty w siedzibie WIOŚ - 2,44 brutto 2. Wysyłka za zaliczeniem pocztowym - 10,98 brutto. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.01.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.01.2006, godzina 12:30, Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Opolu przy ul. Nysy Łużyckiej 42, pokój 221.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 18.11.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.33.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zakup i instalacja spektrofotometru UV-VIS. 3) Zakres lub wartość: dostawa jednorazowa 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.24.12.33. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zakup i instalacja zestawu do oczyszczania wody. 3) Zakres lub wartość: dostawa jednorazowa 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.33.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zakup przenośnego analizatora gazów odlotowych( emisja): SO2, NOx, CO2, CO ( detekcja IR),O2 (metoda elektrochemiczna). 3) Zakres lub wartość: dostawa jednorazowa 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zakup i instalacja autoklawu. 3) Zakres lub wartość: dostawa jednorazowa 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Doposażenie chromatografu cieczowego HPLC LaChrom (Merck) w detektor fluorescencyjny. 3) Zakres lub wartość: dostawa jednorazowa 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Doposażenie do Spectr AA-200 VARIAN w dodatkowe lampy pierwiastkowe (As, Se, Tl, Cu, Ni, Cr, Al, Cd, Pb, Hg). 3) Zakres lub wartość: dostawa jednorazowa 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Doposażenie do Spectr AA-200 VARIAN w zestaw do generacji wodorków. 3) Zakres lub wartość: dostawa jednorazowa 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Doposażenie do systemu GC-MS Saturn 2000 VARIAN w detektor ECD. 3) Zakres lub wartość: dostawa jednorazowa 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Doposażenie do systemu GC-MS Saturn 2000 VARIAN w detektor płomieniowo-jonizacyjny FID. 3) Zakres lub wartość: dostawa jednorazowa 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Doposażenie do systemu GC-MS Saturn 2000 VARIAN w detektor azotowo-fosforowy NPD. 3) Zakres lub wartość: dostawa jednorazowa 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.34.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zakup zestawu dwutorowego miernika do pomiarów poziomu dźwięku z oprzyrządowaniem: - 2 mikrofony i 2 przedwzmacniacze - kalibrator - 2 statywy - okablowanie - akumulator pracujący min. 24 godziny - opakowanie. 3) Zakres lub wartość: dostawa jednorazowa 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.34.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zakup jednotorowego miernika do pomiarów poziomu dźwięku z oprzyrządowaniem: - 1 mikrofon - statyw - akumulator pracujący min. 24 godziny - 2 szt - okablowanie - opakowanie. 3) Zakres lub wartość: dostawa jednorazowa 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 13 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.21.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przenośna stacja meteorologiczna. 3) Zakres lub wartość: dostawa jednorazowa 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 14 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przenośny komputer typu "Laptop" wraz z oprogramowaniem, w tym umożliwiającym obróbkę i obliczenia zarejestrowanych wyników pomiarów hałasu i meteo. 3) Zakres lub wartość: dostawa jednorazowa 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 15 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.21.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: GPS + lornetka z dalmierzem. 3) Zakres lub wartość: dostawa jednorazowa 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla mieszkańców Bursy oraz dla uczestników kursów Branżowego Centrum Umiejętności w roku szkolnym 2025/2026 prowadzonych przez Zespół Placówek Oświatowych w Opolu.
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- "Organizacja 12 warsztatów rękodzielniczych o charakterze integracyjnym"
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Dostawa diatermii elektrochirurgicznej z argonem dla SP ZOZ OCO w Opolu.
- D/35/2025 Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP 2/2025 DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY
- Dostawa maszyn do ZSCKR w Sędziejowicach
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z napędem 4 x 4
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z napędem 4 x 4
- Dostawa leków, środków medycznych, materiałów opatrunkowych i innych wyrobów medycznych dla Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ
- "DOSTAWA MATERIAŁÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI WARSZTATÓW DLA SENIORÓW W RAMACH PROJEKTU "WZMOCNIENIE PROCESU SPRAWIEDLIWEJ TRANSFORMACJI W GMINIE KRZANOWICE" CZĘŚĆ 1 - MATERIAŁY NA WARSZTATY KOSMETY.
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.