eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZakup i dostawa sprzętu dydaktycznego do pracowni w Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie w ramach projektu pn.Modernizacja sieci kształcenia zawodowego poprzez doposażenie i unowocześnienie bazy dydaktycznej Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-05

Kraków: Zakup i dostawa sprzętu dydaktycznego do pracowni w Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie w ramach projektu pn.: Modernizacja sieci kształcenia zawodowego poprzez doposażenie i unowocześnienie bazy dydaktycznej Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie
Numer ogłoszenia: 63721 - 2015; data zamieszczenia: 05.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Praktycznego , ul. Krupnicza 42a, 31-123 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4223218, 0604 845344, faks 012 4223218.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckp.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu dydaktycznego do pracowni w Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie w ramach projektu pn.: Modernizacja sieci kształcenia zawodowego poprzez doposażenie i unowocześnienie bazy dydaktycznej Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu dydaktycznego do pracowni Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie w ramach projektu pn.: Modernizacja sieci kształcenia zawodowego poprzez doposażenie i unowocześnienie bazy dydaktycznej Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie. Zamówienie będzie realizowane w następujących częściach: Część 1 - Zadanie 1 - Zakup i dostawa sprzętu dydaktycznego do pracowni mechatroniki: 1. Zestaw dydaktyczny - stanowisko rozdzielania obrabianych przedmiotów z wyposażeniem - 1 kpl; 2. Zestaw dydaktyczny - stanowisko kontroli obrabianych przedmiotów z wyposażeniem - 1 kpl; 3. Zestaw dydaktyczny - stanowisko składania obrabianych przedmiotów z wyposażeniem - 1 kpl; 4. Zestaw dydaktyczny - stanowisko prasa do montażu obrabianych przedmiotów z wyposażeniem - 1 kpl; 5. Zestaw dydaktyczny - stanowisko sortowania obrabianych przedmiotów z wyposażeniem - 1 kpl; 6. Oprogramowanie dydaktyczne do stanowisk modułowego systemu produkcyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 SIWZ. Część 2 - Zadanie 2 - Zakup i dostawa sprzętu dydaktycznego do pracowni odnawialnych źródeł energii - pracownia montażu: 1. Zestaw solarny z absorberem aluminiowo-miedzianym - kompletny; 2. Zestaw solarny z absorberem aluminiowym - kompletny; 3. Kolektor próżniowy - 1 sztuka; 4. Powietrzna pompa ciepła - 1 sztuka; 5. Pompa ręczna do napełniania instalacji - 1 sztuka; 6. Sterowniki - 16 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 SIWZ. Część 3 - Zadanie 3 - Zakup i dostawa sprzętu do pracowni odnawialnych źródeł energii - laboratorium: 1. Zestaw dydaktyczny - Fotowoltaika; 2. Zestaw dydaktyczny - Fotowoltaika 20 W; 3. Zestaw dydaktyczny - Energia wiatru; 4. Zestaw dydaktyczny - Kolektor słoneczny; 5. Zestaw dydaktyczny - Pompa ciepła; 6. Zestaw dydaktyczny - Pompa ciepła powietrze-woda z klimakonwektorem i zasobnikiem z wężownicą; 7. Zestaw dydaktyczny - Kondensacyjny kocioł na pelety z wyposażeniem; 8. Zestaw dydaktyczny - Ogniwo paliwowe; 9. Zestaw dydaktyczny - Ogniwo paliwowe (rozbudowany); 10. Zestaw dydaktyczny - Czysta energia; 11. Zestaw dydaktyczny - Biopaliwa; 12. Zestaw dydaktyczny - Magazynowanie energii; 13. Plansze dydaktyczne z OŹE; 14. Komputer przenośny - laptop (8 szt.); 15. Stół elektrotechniczny z konsolą zasilającą (6 szt.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 3 SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 38.80.00.00-3, 31.70.00.00-3, 48.19.00.00-6, 09.33.11.00-9, 44.62.20.00-6, 44.62.21.00-7, 39.16.21.10-9, 44.62.12.20-7, 42.51.11.00-2, 42.51.11.10-5, 44.41.10.00-4, 38.00.00.00-5, 39.18.10.00-4, 30.21.31.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawy obejmującej: a) Dla zadania 1 - dostawę sprzętu dydaktycznego odzwierciedlającego przemysłową linię produkcyjną występującą w zakładach przemysłowych z funkcją rozdzielania, kontroli, składania, montażu i sortowania przedmiotów obrabianych na łączną kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł netto; b) Dla zadania 2 - dostawę zestawów solarnych zawierających pompę ciepła do ogrzewania ciepłej wody użytkowej na łączną kwotę nie mniejszą niż 12 000 zł netto; c) Dla zadania 3 - dostawę sprzętu dydaktycznego z zakresu odnawialnych źródeł energii, w tym kondensacyjnego kotła na pelety z modułem buforowego zbiornika na wodę, modułem rozbioru wody użytkowej i modułu klimakonwektora wraz z obudową dydaktyczną na łączną kwotę nie mniejszą niż 190 000 zł netto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na ofertę składają się także następujące dokumenty i oświadczenia: a). Formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym (odpowiednio dla części 1, 2, 3 zamówienia) - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4, 4a, 4b, 4c do SIWZ. b). Oświadczenie potwierdzające, iż Wykonawca samodzielnie wykona zamówienie lub wskazujące części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Gwarancja - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmian w zakresie terminu realizacji - w przypadku wystąpienia sytuacji określonej w § 3 ust. 2 umowy - załącznik Nr 10 do SIWZ, 2) zmian w zakresie podwyższenia parametrów oferowanych urządzeń, jeżeli są konieczne dla dalszej realizacji zamówienia lub są korzystne dla Zamawiającego i nie powodują zwiększenia wynagrodzenia. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiana danych związanych z obsługa administracyjno-organizacyjna Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckp.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kształcenia Praktycznego, 31-123 Kraków, ul. Krupnicza 42a, sekretariat pokój 110, I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Centrum Kształcenia Praktycznego, 31-123 Kraków, ul. Krupnicza 42a, sekretariat pokój 110, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Działanie 1.1 - Poprawa jakości usług edukacyjnych Schemat B - Rozwój infrastruktury kształcenia ustawicznego oraz kształcenia zawodowego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Zakup i dostawa sprzętu dydaktycznego do pracowni mechatroniki w ramach projektu pn.: Modernizacja sieci kształcenia zawodowego poprzez doposażenie i unowocześnienie bazy dydaktycznej Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu dydaktycznego do pracowni mechatroniki: 1. Zestaw dydaktyczny - stanowisko rozdzielania obrabianych przedmiotów z wyposażeniem - 1 kpl, - wyposażone w stację dystrybucji, której zadaniem będzie rozdzielenie elementów przeznaczonych do magazynowania oraz przeniesienia rozdzielonych elementów do następnego modułu znajdującego się w linii dydaktycznego systemu produkcji. Główne zespoły stacji to magazyn opadowy (magazyn z siłownikiem dwustronnego działania) oraz zespół siłownika obrotowego. Działanie modułu ma polegać na: - rozdzieleniu elementów zgromadzonych w magazynie, - podaniu elementu do miejsca pobrania, - pobraniu elementu przez podajnik podciśnieniowy, - podaniu elementu do następnej stacji. 2. Zestaw dydaktyczny - stanowisko kontroli obrabianych przedmiotów z wyposażeniem - 1 kpl, - zadaniem stanowiska kontroli będzie rozpoznanie różnych właściwości założonych przedmiotów obrabianych za pomocą czujnika optycznego i pojemnościowego. Poprzez układ czujników i dokonaniu pomiaru przedmioty w zależności od wykonania - wykonane prawidłowo będą kierowane do kolejnego stanowiska znajdującego się w linii dydaktycznego systemu produkcyjnego, natomiast - wykonane nieprawidłowo będą odrzucane. 3. Zestaw dydaktyczny - stanowisko składania obrabianych przedmiotów z wyposażeniem - 1 kpl, - stanowisko do składania przedmiotów obrabianych ma rozpoznać, poprzez czujniki fotoelektryczne, właściwe przedmioty, następnie przedmiot będzie transportowany na taśmie do pneumatycznego rozdzielacza i rozpoznawany przez drugi czujnik fotoelektryczny. Moduł za pomocą chwytaka podciśnieniowego pobiera wkład przedmiotu obrabianego i kładzie go na obudowę, a następnie kompletny przedmiot obrabiany zostaje przesłany na kolejne stanowisko znajdujące się w linii dydaktycznego systemu produkcyjnego; 4. Zestaw dydaktyczny - stanowisko prasa do montażu obrabianych przedmiotów z wyposażeniem - 1 kpl, - stanowisko do montażu przedmiotów obrabianych poprzez dociskanie wstępnie dopasowanych dwóch elementów tzw. - funkcja prasy. Po wykonaniu tych czynności następnie gotowy przedmiot obrabiany będzie transportowany na pozycję przekazania za pomocą manipulatora obrotowo-liniowego na kolejno stanowisko znajdujące się w linii dydaktycznego systemu produkcyjnego; 5. Zestaw dydaktyczny - stanowisko sortowania obrabianych przedmiotów z wyposażeniem - 1 kpl, - stacja sortowania - rozdziela wcześniej zmontowane zespoły w zależności od koloru korpusu (podstawy) i kieruje je na co najmniej trzy zsuwnie, będzie ostatnią stacją w ciągu automatycznej linii produkcyjnej. Powinna również spełniać funkcję jako stacja przygotowawcza do paletyzacji; 6. Oprogramowanie dydaktyczne do stanowisk modułowego systemu produkcyjnego, a w tym: - program STEP 7 Trainer Package lub równoważny - licencja na 12 stanowisk, - program przeznaczony do nauki teorii i praktyki z wielu dziedzin z zakresu mechatroniki, - program przeznaczony do symulacji pracy poszczególnych stanowisk oraz zamawianych wybranych zestawów stanowisk odzwierciedlających dydaktyczną linię produkcyjną. Szczegółowy opis (wszystkich pozycji) przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1, dołączony do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 38.80.00.00-3, 31.70.00.00-3, 48.19.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Zakup i dostawa sprzętu dydaktycznego do pracowni odnawialnych źródeł energii - pracownia montażu w ramach projektu pn.: Modernizacja sieci kształcenia zawodowego poprzez doposażenie i unowocześnienie bazy dydaktycznej Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład dostawy wchodzą następujące zestawy dydaktyczne: 1. Zestaw solarny z absorberem aluminiowo-miedzianym - kompletny; - kolektor słoneczny 2 szt, zestaw przyłączeniowy, otulina w osłonie, profil maskujący, zespół pompowo-sterowniczy, podgrzewacz CWU z pompą ciepła min 2,3 kW, zespół naczynia przeponowego, zestaw przłączeniowy podgrzewacza, akcesoria do montażu; 2. Zestaw solarny z absorberem aluminiowym - kompletny; - kolektor słoneczny 2 szt., zestaw przyłączeniowy kolektora, otulina w osłonie, profil maskujący, zespół pompowo-sterowniczy, podgrzewacz CWU, zespół naczynia przeponowego, zestaw przyłączeniowy podgrzewacza, rura elastyczna ze stali nierdzewnej DN 16, nakrętka do rury elastycznej 3-4 cala, uchwyty do rury elastycznej DN 15-20, akcesoria do montażu; 3. Kolektor próżniowy - 1 sztuka; - kolektor próżniowy z elementami do montażu - zestaw przyłączeniowy, uchwyt uniwersalny, konstrukcja uniwersalna; 4. Powietrzna pompa ciepła - 1 sztuka; - moc grzewcza minimum 2,5 kW, współczynnik efektywności w warunkach optymalnych COPA7/W35 co najmniej 3,8, typ sprężarki - rotacyjna, czynnik chłodniczy - R134a, 1200; 5. Pompa ręczna do napełniania instalacji - 1 sztuka; - pojemność zbiornika max. 3 dm3; 6. Sterowniki - 16 sztuk. - panel użytkownika w obudowie, klawiatura z wyświetlaczem LCD, zdalne sterowanie, zakres stosowania: - sterowanie pracą kolektorów słonecznych - 8 sztuk, - sterowanie pompami ciepła - 8 sztuk. Szczegółowy opis (wszystkich pozycji) przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2, dołączony do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.33.11.00-9, 44.62.20.00-6, 44.62.21.00-7, 42.51.11.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Zakup i dostawa sprzętu dydaktycznego do pracowni odnawialnych źródeł energii - laboratorium w ramach projektu pn.: Modernizacja sieci kształcenia zawodowego poprzez doposażenie i unowocześnienie bazy dydaktycznej Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie dostawy wchodzą następujące zestawy dydaktyczne: 1. Zestaw dydaktyczny - Fotowoltaika - 1 kpl - umożliwiający budowę kompletnego systemu fotowoltaicznego w skali laboratoryjnej i przeprowadzanie szczegółowych analiz jego poszczególnych elementów; 2. Zestaw dydaktyczny - Fotowoltaika 20 W - 1 kpl - pozwalający na poznanie zasady działania ogniwa fotowoltaicznego i umożliwiający przeprowadzenie wskazanych ćwiczeń dydaktycznych z dwoma modułami o mocy co najmniej 20 W; 3. Zestaw dydaktyczny - Energia wiatru - 1 kpl - laboratoryjny umożliwiający możliwość przeprowadzania praktycznych ćwiczeń/eksperymentów z dziedziny energii wiatru wraz z elementami fizyki oraz poznania zasad funkcjonowania różnych rodzajów turbin wiatrowych; 4. Zestaw dydaktyczny - Kolektor słoneczny - 1 kpl - laboratoryjny służący do demonstracji zasady, właściwości i technicznego wykorzystania przekształcenia energii słonecznej w cieplną. Powinien zawierać wszystkie urządzenia potrzebne do przeprowadzania ćwiczeń/doświadczeń z zakresu absorpcji, przepływu i promieniowania cieplnego oraz do budowy kompletnego kolektora słonecznego z obiegiem termo-syfonowym, pompowym i wymiennikiem ciepła. Podstawową częścią zestawu powinien być kolektor słoneczny, służący do przekształcania energii promieniowania słonecznego w ciepło, przy zastosowaniu wody jako nośnika energii; 5. Zestaw dydaktyczny - Pompa ciepła - 1 kpl - funkcjonalny model uniwersalnej i odwracalnej pompy ciepła, która może pracować w trybie woda - woda, powietrze - woda, woda - powietrze i powietrze - powietrze. Realizacja wymienionych trybów pracy pompy możliwa powinna być dzięki zastosowaniu przenośnych modułów symulujących dolne i górne źródło ciepła. System ma służyć do demonstracji zasady działania i budowy pompy ciepła. Poprzez zastosowanie zaworu czterodrogowego, system ma zapewnić możliwość odwrócenia obiegu chłodniczego i realizację funkcji chłodziarki. Ze względu na ćwiczenia z zakresu eksploatacji urządzeń i systemów energetyki odnawialnej zestaw ma być tak skonstruowany, aby stan pracy urządzenia można monitorować przy pomocy wskaźnika zaworu czterodrogowego, licznika energii, wskaźników temperatury i manometrów oraz wzierników czynnika ziębniczego; 6. Zestaw dydaktyczny - Pompa ciepła powietrze-woda z klimakonwektorem i zasobnikiem z wężownicą - 1 kpl - rozbudowany laboratoryjny model pompy ciepła powietrze - woda wraz odbiornikami typu klimakonwektor oraz zasobnik z wężownicą, przeznaczony do demonstracji zasady działania i budowy pompy ciepła oraz wykonania wielu ciekawych eksperymentów badających właściwości pompy ciepła. Zestaw powinien składać się z trzech niezależnych mobilnych modułów: - moduł pompy ciepła powietrze/woda, - moduł wymiennika gruntowego (zasobnik wody z wężownicą), - moduł wymiennika powietrznego (klimakonwektor wentylatorowy). System powinien być wyposażony w aparaturę pomiarową tj.: pulpit sterowniczy, elektroniczne wskaźniki temperatury, manometry, rozdzielnicę elektryczną z osprzętem, licznik energii elektrycznej oraz w regulator temperatury umożliwiający zmianę parametrów pracy systemu. Elementy konstrukcyjne powinny być wykonane ze stali nierdzewnej - każdy moduł na odrębnej konstrukcji z kołami jezdnymi z hamulcem; 7. Zestaw dydaktyczny - Kondensacyjny kocioł na pelety z wyposażeniem - 1 kpl - kondensacyjny kocioł na pelet drzewny zasilany w paliwo poprzez automatyczny podajnik ze zintegrowanego zbiornika na pelet. Zestaw wyposażony w domową sieć wody użytkowej oraz sieć grzewczą wysokotemperaturową lub opcjonalnie niskotemperaturową. Kocioł wyposażony i oprzyrządowany zgodnie ze specyfikacją zamieszczoną w tabeli wraz z kompletem instrukcji obsługi, dokumentacją techniczną i materiałami dydaktycznymi w języku polskim, zawierającymi opis wykonania co najmniej 3 ćwiczeń/eksperymentów. Ze względów dydaktycznych zestaw powinien się składać z 4-ch niezależnych modułów, każdy umieszczony na osobnej ramie aluminiowej z kółkami z hamulcem. Są to: - moduł kotła na biomasę, - moduł buforowego zbiornika na wodę wraz z urządzeniami do rozbioru wody, - moduł rozbioru wody z zaworem trójdrogowym, - moduł klimakonwektora. 8. Zestaw dydaktyczny - Ogniwo paliwowe - 1 kpl - przeznaczony do prowadzania zajęć dydaktycznych i szkoleń z zakresu ogniw paliwowych oraz pozyskiwania energii słonecznej. Zestaw powinien być wykonany z części składowych systemu w układzie modularnym z czytelnymi wyświetlaczami nadającymi się do wykonywania prezentacji i ćwiczeń/ eksperymentów dla większych grup uczniowskich. 9. Zestaw dydaktyczny - Ogniwo paliwowe (rozbudowany) - 1 kpl - system dydaktyczny umożliwiający demonstrację zasad działania różnych technologii związanych z wytwarzaniem energii elektrycznej przy pomocy ogniw paliwowych. Zestaw należy wyposażyć w ogniwo słoneczne, elektrolizer i różne rodzaje ogniw paliwowych (ogniwo paliwowe PEM, etanolowe zasilane etanolem oraz ogniwo z tlenkiem stałym - SOFC), celem zbudowania i przeprowadzenia analizy pracy solarno-wodorowego układu generacji energii elektrycznej. System ma umożliwić badanie i analizę pracy poszczególnych jego elementów (m.in. zasada funkcjonowania, charakterystyka i wydajność elektrolizera oraz ogniwa paliwowego), także z możliwością wykorzystania go na zajęciach z fizyki i chemii; 10. Zestaw dydaktyczny - Czysta energia - 1 kpl - profesjonalnie wyposażony zestaw służący do eksperymentowania z energią słoneczną, wiatrową i ogniwami paliwowymi (technologia wodorowa), jednocześnie pozwalający zbudować w warunkach laboratoryjnych autonomiczny system energetyczny zasilany wyłącznie z odnawialnych źródeł energii. Ażeby spełnił kryteria innowacyjności i jednocześnie posiadał duże walory dydaktyczne musi być wyposażony w oprogramowanie umożliwiające symulacje różnych wariantów zasilania, obciążenia oraz komputerową obróbkę wyników doświadczeń; 11. Zestaw dydaktyczny - Biopaliwa - 1 kpl - prezentujący proces wytwarzania biopaliwa i możliwości jego zastosowania. Zestaw powinien umożliwiać dydaktyczne poznanie kompletnego procesu wytwarzania biopaliwa. Początkowa faza przeprowadzanego ćwiczenia służyć ma do zapoznania się z procesem fermentacji alkoholowej substancji biologicznych. Następnie przy pomocy specjalnie do tego celu stworzonej chłodnicy uczeń/słuchacz ma poznać proces destylacji. Ostatnim etapem ćwiczenia powinno być wykorzystanie wytworzonego biopaliwa do produkcji użytecznych form energii - np. poprzez zastosowanie etanolowego ogniwa paliwowego do wytworzenia energii elektrycznej. System ma umożliwić nie tylko prezentację procesu wytwarzania bioetanolu, ale także biodiesla poprzez transestryfikację tłuszczów; 12. Zestaw dydaktyczny - Magazynowanie energii - 1 kpl - umożliwiający zapoznanie się różnymi technologiami gromadzenia energii takimi jak: różne rodzaje akumulatorów i ogniwa paliwowe przy pomocy którego mogą być analizowane charakterystyki różnych typów akumulatorów. Zastosowanie tego zestawu w dydaktyce ma umożliwić uczniom/słuchaczom rozszerzenie wiedzy na temat różnych dziedzin zastosowania akumulatorów oraz właściwości akumulatorów ołowiowych, NiMH, Lithium-Polymer (LiPo), jak również ogniwa paliwowego PEM; 13. Zestaw - Plansze dydaktyczne z OŹE, format A1 - 1 kpl (26 szt) - obejmujący co najmniej 26 tablic dydaktycznych (w dwóch częściach po 13 sztuk), w formacie A1, ilustrujących zagadnienia z dziedziny odnawialnych źródeł energii - energia słoneczna, energia wiatru, pompy ciepła, energia biomasy; 14. Komputer przenośny - laptop - (8 szt.) - główne parametry: przekątna ekranu 15,6 cala, aplikacje 64 bit, osiągający wynik minimum 2470 punktów w teście PasMark CPU Benchmark, pamięć - minimum 4 GB, dysk twardy - co najmniej 500 GB, grafika zintegrowana. 15. Stół elektrotechniczny z konsolą zasilającą (6 szt.) - stelaż/konstrukcja stołu metalowa malowana proszkowo farbą epoksydową. Blat laminat HPL z dodatkiem żywicy fenolowej o grubości co najmniej 25 mm z okleiną PCV 2 mm. Wymiary stołu: 2000x900x750mm (dł. x szer. x wys.). W poprzek blatu zabudowana konsola/nadstawka wyposażona w: - wyłącznik różnicowo-prądowy, - zabezpieczenie przeciążeniowe oraz przeciwzwarciowe, - 4 gniazda elektryczne 230 V, (PE, N, L1), - przycisk bezpieczeństwa umieszczony na środku konsoli, - przyciski załącz/wyłącz, - panel górny umieszczony w osi symetrii stołu (dwustronny), - zasilanie sieciowe przewód z wtyczką 1-fazową 16A, - lampa sygnalizacyjna oznaczająca załączenie urządzenia. Szczegółowy opis (wszystkich pozycji) przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 3, dołączony do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9, 44.62.12.20-7, 42.51.11.00-2, 42.51.11.10-5, 44.41.10.00-4, 38.00.00.00-5, 39.18.10.00-4, 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.