Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-01
Warszawa: Przedmioty umundurowania użytkowane w Państwowej Straży Pożarnej
Numer ogłoszenia: 63724 - 2012; data zamieszczenia: 01.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Służby Pożarniczej , ul. Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5617624, faks 022 8330724.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgsp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmioty umundurowania użytkowane w Państwowej Straży Pożarnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie o wartości poniżej kwoty 200 000,00 euro. Zakres prtzedmiotowy umundurowania, który zostałobjęty przedmiotem zamówienia: część I: Mundury część II: Krawaty część III: Rękawiczki część IV: Sznury galowe oficera część V: Koszule część VI: Półbuty wyjściowe część VII: Półbuty służbowe część VIII: Paski do spodni część IX: Berety część X: Swetry część XI: Kurtki ? z podpinką część XII: Dystynkcje i emblematy część XIII: Znaki pożarnicze (ogniki) część XIV: Czapki zimowe służbowe część XV: Skarpety letnie i skarpety zimowe część XVI: Pokrowce na mundur Przedmioty umundurowania wykonane muszą być zgodnie z Wymaganiami Technicznymi, określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. KGPSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Dopuszcza się udzielenie zamówień uzupełniających Wykonawcy zamówienia podstawowego w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy Prawo zamówień publicznych, ilościowo i rodzajowo w granicach tej samej grupy CPV nie przekraczających 20% wartości zamówienia podstawowego według cen uzgodnionych z Wykonawcą.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.31.70.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1). Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. III.3.1) zamawiający żąda od wykonawców w trybie art. 44 Pzp, załączenia do oferty a) oświadczenia, którego treść stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, 2). Dla spełniania w/w warunków wykonawcy mogą korzystać z zasobów innych podmiotów na warunkach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp odpowiednio to udowadniając. 3). Zamawiający dokonując oceny spełniania warunków przez wykonawców na podstawie otrzymanych dokumentów/oświadczeń, wykorzystuje odpowiednio procedurę uzupełniania i wyjaśnień określoną w art. 26 ust. 3 i 4 Pzp. Ostateczna ocena sprowadza się do stwierdzenia spełnia - nie spełnia. 4). Nie wykazanie przez wykonawców spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlega wykluczeniu wykonawcy w trybie art. 24 ust.2 pkt. 4 Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1). Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. III.3.2) zamawiający żąda od wykonawców w trybie art. 44 Pzp, załączenia do oferty a) oświadczenia, którego treść stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, 2). Dla spełniania w/w warunków wykonawcy mogą korzystać z zasobów innych podmiotów na warunkach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp odpowiednio to udowadniając. 3). Zamawiający dokonując oceny spełniania warunków przez wykonawców na podstawie otrzymanych dokumentów/oświadczeń, wykorzystuje odpowiednio procedurę uzupełniania i wyjaśnień określoną w art. 26 ust. 3 i 4 Pzp. Ostateczna ocena sprowadza się do stwierdzenia spełnia - nie spełnia. 4). Nie wykazanie przez wykonawców spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlega wykluczeniu wykonawcy w trybie art. 24 ust.2 pkt. 4 Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1). Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. III.3.3) zamawiający żąda od wykonawców w trybie art. 44 Pzp, załączenia do oferty a) oświadczenia, którego treść stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, 2). Dla spełniania w/w warunków wykonawcy mogą korzystać z zasobów innych podmiotów na warunkach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp odpowiednio to udowadniając. 3). Zamawiający dokonując oceny spełniania warunków przez wykonawców na podstawie otrzymanych dokumentów/oświadczeń, wykorzystuje odpowiednio procedurę uzupełniania i wyjaśnień określoną w art. 26 ust. 3 i 4 Pzp. Ostateczna ocena sprowadza się do stwierdzenia spełnia - nie spełnia. 4). Nie wykazanie przez wykonawców spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlega wykluczeniu wykonawcy w trybie art. 24 ust.2 pkt. 4 Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1). Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. III.3.4) zamawiający żąda od wykonawców w trybie art. 44 Pzp, załączenia do oferty a) oświadczenia, którego treść stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, 2). Dla spełniania w/w warunków wykonawcy mogą korzystać z zasobów innych podmiotów na warunkach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp odpowiednio to udowadniając. 3). Zamawiający dokonując oceny spełniania warunków przez wykonawców na podstawie otrzymanych dokumentów/oświadczeń, wykorzystuje odpowiednio procedurę uzupełniania i wyjaśnień określoną w art. 26 ust. 3 i 4 Pzp. Ostateczna ocena sprowadza się do stwierdzenia spełnia - nie spełnia. 4). Nie wykazanie przez wykonawców spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlega wykluczeniu wykonawcy w trybie art. 24 ust.2 pkt. 4 Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1). Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. III.3.5) zamawiający żąda od wykonawców w trybie art. 44 Pzp, załączenia do oferty a) oświadczenia, którego treść stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, 2). Dla spełniania w/w warunków wykonawcy mogą korzystać z zasobów innych podmiotów na warunkach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp odpowiednio to udowadniając. 3). Zamawiający dokonując oceny spełniania warunków przez wykonawców na podstawie otrzymanych dokumentów/oświadczeń, wykorzystuje odpowiednio procedurę uzupełniania i wyjaśnień określoną w art. 26 ust. 3 i 4 Pzp. Ostateczna ocena sprowadza się do stwierdzenia spełnia - nie spełnia. 4). Nie wykazanie przez wykonawców spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlega wykluczeniu wykonawcy w trybie art. 24 ust.2 pkt. 4 Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące oferowanych wyrobów, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgsp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Warszawa ul. Słowackiego 52/54 - pokój 323 (Dział Zamówień Publicznych).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie SGSP w Warszawie ul. Słowackiego 52/54 KANCELARIA OGÓLNA pok. 102 - wejście od ul. Siemiradzkiego 2 (obiekt 02). Godziny pracy Kancelarii od poniedziałku do.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mundury.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy zakres dot. mundurów wymieniony jest w SIWZ Rozdział II Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia - część I. Mundury wykonane muszą być zgodnie z Wymaganiami Technicznymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. KGPSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.), numer Karty Technicznej zgodny z wymaganiami. 2. Hafty muszą być wykonane ręcznie złotym bajorkiem. 3. Warunki dotyczące pobrania miar przez krawca zostaną uszczegółowione w umowie. Terminy wykonania zamówienia zostały podzielone na etapy: 1. do 10.04.2012 r. 2. do 09.09.2012 r. 3. Po złożeniu zamówienia - 7 dni roboczych wg. rozmiarów podanych przez Zamawiającego, nie później niż do 15.11.2012 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Krawaty 200 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Wykonanie zgodne z Wymaganiami Technicznymi dla krawata, Numer Karty Wymagań Technicznych KT - 31, określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. KGPSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rękawiczki letnie 120 par i zimowe 100 par.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Wykonanie zgodne z Wymaganiami Technicznymi dla rękawiczek letnich i zimowych, Numer Karty Wymagań Technicznych KT - 34, określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. KGPSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.). Termin dostawy: Rękawiczki letnie: 98 par - do 10.04.2012 r. 22 pary - do 15.09.2012 r. Rękawiczki zimowe: do 15.09.2012 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sznur galowy oficera 65 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zgodne z Wymaganiami Technicznymi dla sznura galowego, Numer Karty Wymagań Technicznych KT - 29, określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. KGPSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Koszule (łącznie 1000 szt.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zgodne z Wymaganiami Technicznymi określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. KGPSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.). Terminy dostawy i szczegółowy asortyment określono szczegółowo w SIWZ Rozdział II Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia część V..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Półbuty wyjściowe męskie 80 par..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zgodne z Wymaganiami Technicznymi dla półbutów wyjściowych, Numer Karty Wymagań Technicznych KT - 26, określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. KGPSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Półbuty służbowe męskie 120 par..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zgodne z Wymaganiami Technicznymi dla półbutów wyjściowych, Numer Karty Wymagań Technicznych KT - 25, określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. KGPSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Paski do spodni 95 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zgodne z Wymaganiami Technicznymi dla pasków do spodni, Numer Karty Wymagań Technicznych KT - 33, określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. KGPSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Berety 100 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zgodne z Wymaganiami Technicznymi dla beretów, Numer Karty Wymagań Technicznych KT - 2, określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. KGPSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Swetry 105 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zgodne z Wymaganiami Technicznymi dla swetrów, Numer Karty Wymagań Technicznych KT - 18, określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. KGPSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Kurtki 3/4 z podpinką 95 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Wykonanie zgodne z Wymaganiami Technicznymi dla kurtek ? , Numer Karty Wymagań Technicznych KT - 19, określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. KGPSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dystynkcje i emblematy. Pochewki - 50 szt. Nazwa miejscowości - 50 szt. Dystynkcje na rzep - 1000 szt. Dystynkcje na beret - 300 szt. Identyfikator imienny - 30 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zgodne z Wymaganiami Technicznymi, Numer Karty Wymagań Technicznych KT - 30, określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. KGPSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Znaki pożarnicze (ogniki 600 szt.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zgodne z Wymaganiami Technicznymi, Numer Karty Wymagań Technicznych KT - 35, określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. KGPSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.) 300 szt. - do 10.04.2012 r. 300 szt. - max. do 30.08.2012r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Czapki zimowe służbowe 95 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Wykonanie zgodne z Wymaganiami Technicznymi dla czapek służbowych zimowych, Numer Karty Wymagań Technicznych KT - 3, określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. KGPSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Skarpety letnie 900 par i skarpety zimowe 800 par.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skarpety letnie: bawełna min. 60%-70%, poliamid 38%-28% elastil-2% zastosowany materiał musi być w gat. I, Dostawa do: 100 par - do 10.04.2012r. 800 par - 13.07.2012 r. Skarpety zimowe: wełna min. 60%, acryl min. 30%, poliamid min. 10% zastosowany materiał musi być w gat. I, dostawa do 13.07.2012 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.31.70.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pokrowiec na mundur 20 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Wykonanie zgodne z Wymaganiami Technicznymi dla pokrowca na mundur, Numer Karty Wymagań Technicznych KT - 40, określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. KGPSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ochrona mienia w siedzibie Zamawiającego przy ul. Trakt Lubelski 353 i 355 wraz z terenem przyległym; monitorowanie 8 sygnałów alarmowych w obiektach ZGN,
- Dostawa kontrastu dla Rezonansu Magnetycznego.
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- Zakup i dostawę urządzeń medycznych: defibrylatory i tonometr aplanacyjny na potrzeby Szpitala im. prof. W. Orłowskiego CMKP.
- Opracowanie dokumentacji projektowej do złożenia oferty w konkursie PKP PLK S.A. dla budowy tunelu w ciągu DW 632 na terenie m. Michałów-Reginów pod torami LK 10 - nr postępowania 274/24
- Najem wraz z niezbędnymi licencjami oraz wdrożeniem dwóch urządzeń sieciowych zabezpieczających działanie infrastruktury teleinformatycznej Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sortów mundurowych i odzieży bhp oraz oznak służbowych dla poszczególnych stanowisk dla pracowników Parku Narodowego "Ujście Warty"
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz sortów BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Cisna
- Dostawa elementów umundurowania dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- Dostawa ubrań specjalnych, umundurowania oraz środków ochrony indywidualnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku
- Dostawa odzieży stanowiącej elementy munduru leśnika pracownikom Nadleśnictwa Rajgród do końca roku 2025
więcej: Skarpety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.