Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-24
Warszawa: Wykonanie usługi audytorskiej w zakresie przeglądu i oceny jakości funkcji audytu wewnętrznego w Narodowym Banku Polskim
Numer ogłoszenia: 63736 - 2014; data zamieszczenia: 24.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski - Departament Zamówień Publicznych , ul. Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 653 28 20, faks 22 653 25 40.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi audytorskiej w zakresie przeglądu i oceny jakości funkcji audytu wewnętrznego w Narodowym Banku Polskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi audytorskiej w zakresie przeglądu i oceny jakości funkcji audytu wewnętrznego w Narodowym Banku Polskim /dalej NBP/. USŁUGA AUDYTORSKA obejmuje: I. BADANIE audytorskie, zwane dalej badaniem, polegające na przeprowadzeniu przeglądu działalności i dokonaniu oceny jakości audytu wewnętrznego w NBP, II. sporządzenie RAPORTU z badania, zawierającego wyniki badania, w tym dokonane oceny, opinie i rekomendacje. Ad.I -BADANIEM objęte zostaną wszystkie aspekty prac audytowych i doradczych realizowanych przez Departament Audytu Wewnętrznego NBP /dalej DAW/, co ma zapewnić dokonanie wieloaspektowej oceny działalności audytu wewnętrznego w zakresie jego zgodności z zasadami określonymi w Definicji audytu wewnętrznego, Międzynarodowych Standardach Praktyki Zawodowej Audytu Wewnętrznego, Kodeksie Etyki -opracowanych przez Instytut Audytorów Wewnętrznych /The Institute of Internal Auditors -IIA/. Ocena powinna w szczególności zawierać: 1. ogólną ocenę zgodności audytu wewnętrznego NBP z Definicją Audytu Wewnętrznego IIA, Kodeksem Etyki IIA oraz Międzynarodowymi Standardami Praktyki Zawodowej Audytu Wewnętrznego IIA /w ostatniej wersji/; ocena dokonana będzie stosownie do zasad i zakresu określonych w Podręczniku oceny jakości IIA /Quality Assessment Manual -w aktualnej wersji/, w szczególności w Tool 19 Standards Conformance Evaluation Summary; ocena powinna mieć odniesienie do zgodności działań DAW ze Standardami Atrybutów IIA /standardy 1000, 1100, 1200, 1300/ oraz ze Standardami Działania IIA /standardy 2000, 2100, 2200, 2300, 2400, 2500 i 2600/; 2.ocenę zgodności działalności audytu wewnętrznego NBP z wewnętrznymi regulacjami NBP w tym zakresie, w szczególności z uchwałą Zarządu w sprawie kontroli wewnętrznej i audytu wewnętrznego w NBP oraz Podręcznikiem audytu wewnętrznego DAW; 3.ocenę zgodności zrealizowanych przez DAW audytów na podstawie wybranej do zbadania próby z 2013 roku, z zastrzeżeniem punktu 4; 4.ocenę zgodności zrealizowanych przez DAW audytów zleconych przez Komitet ds. Audytu Wewnętrznego Europejskiego Systemu Banków Centralnych /Internal Auditors Committee -IAC/ z zasadami określonymi w Podręczniku Audytu IAC - na podstawie wybranej do zbadania próby z lat 2012-2013; 5.ocenę funkcjonowania i efektywności działań audytu wewnętrznego w zakresie: 5.1. integracji z procesem governance, zarządzaniem ryzykiem i procesami kontroli wewnętrznej, 5.2. przysparzania Zamawiającemu wartości dodanej oraz spełnienia oczekiwań formułowanych wobec audytu wewnętrznego przez kierownictwo Zamawiającego; 6.ocenę kompetencji i umiejętności audytu wewnętrznego, uwzględniającą: 6.1. połączenie wiedzy i doświadczenia oraz różnorodność specjalizacji zawodowych pracowników, w tym koncentrowanie się na usprawnianiu procesów, 6.2. ocenę narzędzi i metod stosowanych przez audyt wewnętrzny; 7.ocenę, czy audyt wewnętrzny funkcjonuje na poziomie best practice, łącznie z odniesieniem /porównaniem/ do działalności audytu wewnętrznego w innych organizacjach i instytucjach finansowych, o porównywalnej z Zamawiającym skali działalności; 8.identyfikację ewentualnych możliwości usprawnień działalności audytu wewnętrznego. Ad.II -RAPORT z przeglądu i oceny funkcji audytu wewnętrznego powinien w szczególności zawierać: 1.Rozdział określający cel, zakres, datę badania i oceny, numery i tytuły zadań audytowych przyjętych do badania, z wyodrębnieniem audytów zrealizowanych na zlecenie IAC. W rozdziale tym powinny być również omówione wszelkie inne istotne aspekty, jeśli byłoby to zasadne dla zrozumienia podstaw dokonanej oceny, zaplanowania przeprowadzonego badania i zastosowanych metod działania, 2.Akapit, zawierający ogólną opinię na temat zgodności działalności audytu wewnętrznego w zakresie formy i treści z dokumentami IIA oraz IAC, o których mowa wyżej. W opinii tej należy wyodrębnić i ocenić stwierdzone przypadki ewentualnego braku zgodności lub częściowej zgodności działań audytu wewnętrznego z tymi dokumentami, 3.Główne ustalenia, zalecenia i rekomendacje, 4.Wypełniony formularz Tool 19 Standards Conformance Evaluation Summary - Podręcznika oceny jakości IIA, rozszerzony o dodatkową pozycję, zawierającą ogólną opinię dotyczącą zgodności działalności audytu wewnętrznego (w zakresie zadań audytowych wspólnych, koordynowanych przez IAC) z Podręcznikiem Audytu IAC. Formularz Tool 19 może być rozszerzony, jeśli będzie taka potrzeba, o aneks z komentarzami, dotyczącymi poszczególnych aspektów działalności audytu wewnętrznego i przyjętych dla nich ocen GZ/CZ/NZ. Raport ma również zawierać podsumowanie obejmujące elementy wymienione w punktach 1-4. Zawarte w raporcie oceny zgodności działań DAW z wymienionymi wyżej Standardami IIA, Kodeksem Etyki IIA i Podręcznikiem Audytu IAC zostaną sporządzone w następującym ogólnym układzie: generalnie zgodny GZ/częściowo zgodny CZ/niezgodny NZ -niezależnie od innych opinii, ocen szczegółowych i rekomendacji, wynikających z przeprowadzonego badania. Raport w wersji wstępnej -podlegający uzgodnieniom z Zamawiającym -zostanie sporządzony przez Wykonawcę w języku polskim, a raport w wersji ostatecznej -w języku polskim oraz w języku angielskim, po dwa egzemplarze w każdej z wymienionych wersji językowych -w formie papierowej (trwale oprawione) oraz elektronicznej -na nośniku CD/DVD.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.00.00 - Usługi księgowe i audytorskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, co najmniej jednej usługi audytorskiej przeprowadzonej w banku /*, polegającej na badaniu i ocenie jakości audytu wewnętrznego oraz jego zgodności z Międzynarodowymi Standardami Zawodowej Praktyki Audytu Wewnętrznego IIA /**, przy czym: /* przez bank rozumie się osobę prawną, określoną w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. (Prawo bankowe) oraz Banki Centralne Europejskiego Systemu Banków Centralnych, /** wskazane Standardy zostały wydane przez Instytut Audytorów Wewnętrznych (The Insitute of Internal Auditors - IIA)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponuje zespołem osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj: 3.4.1. osobą, która będzie pełniła funkcję Audytora kierującego zespołem audytorów, posiadającą -zdobyte w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu -co najmniej 2-letnie doświadczenie, polegające na kierowaniu komórką audytu wewnętrznego lub działalnością konsultingową na szczeblu menedżerskim w audycie lub w pokrewnej do audytu dziedzinie, a także doświadczenie w wykonywaniu zewnętrznych badań i oceny jakości audytu wewnętrznego, polegające na uczestniczeniu, w wymienionym okresie 3 lat, w co najmniej jednym takim badaniu przeprowadzonym w banku oraz kwalifikacje do wykonywania zawodu audytora zewnętrznego - potwierdzone certyfikatem Certified Internal Auditor (CIA), oraz 3.4.2. co najmniej dwiema innymi osobami, z których każda posiada -zdobyte w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu -co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie wykonywania audytu wewnętrznego lub w działalności konsultingowej w audycie lub w pokrewnej do audytu dziedzinie oraz kwalifikacje do wykonywania zawodu audytora wewnętrznego - potwierdzone certyfikatem Certified Internal Auditor (CIA), oraz 3.4.3. co najmniej jedną osobą (spoza lub spośród osób, spełniających wymagania wymienione w ppkt 3.4.1. i 3.4.2.), która wykonywała zewnętrzne badanie audytorskie, polegające na ocenie jakości audytu wewnętrznego w Banku Centralnym ESBC, oraz 3.4.4. co najmniej jedną osobą (spoza lub spośród osób, spełniających wymagania wymienione w ppkt 3.4.1. - 3.4.3.), posiadającą kwalifikacje do prowadzenia oceny jakości audytu wewnętrznego -potwierdzone certyfikatem Certification in Control Self-Assessment (CCSA)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 1.Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu nie przekroczy 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2.Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku przy wyborze Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, Zamawiający będzie kierował się: 1) LICZBĄ NALEŻYCIE WYKONANYCH USŁUG, spełniających warunki, o których mowa w sekcji III.3.2 Ogłoszenia o zamówieniu, w sposób następujący: - za każdą wykazaną usługę dodatkową, Wykonawca otrzyma 10 pkt., a w przypadku, gdy będzie to usługa wykonana w Banku Centralnym ESBC - 20 pkt. Punktacji podlegać będą nie więcej niż 3 dodatkowe usługi, 2) ILOŚCIĄ OSÓB, spełniających warunki, o których mowa w sekcji III.3.4 Ogłoszenia o zamówieniu, w sposób następujący: - za każdą wykazaną dodatkową osobę (z wyłączeniem osoby określonej w punkcie 3.4.1.), która spełnia warunek określony w punkcie 3.4.2. tej sekcji, Wykonawca otrzyma 10 pkt. Punktacji podlegać będą nie więcej niż 3 dodatkowo wykazane osoby, -za każdą wykazaną dodatkową osobę, która spełnia warunek określony w punkcie 3.4.3. tej sekcji, Wykonawca otrzyma 10 pkt. Punktacji podlegać będą nie więcej niż 3 dodatkowo wykazane osoby. 3. W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców otrzyma tę samą liczbę punktów, o kolejności decydować będzie liczba wszystkich usług zawartych w Wykazie wykonanych usług, które spełniają warunki określone w sekcji III.3.2 Ogłoszenia o zamówieniu. Wykonawca, który wykonał najwięcej takich usług otrzyma najwyższą lokatę, a Wykonawcy, którzy wykonali mniejszą ilość usług - uzyskają odpowiednio kolejne, niższe lokaty
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień umowy oraz warunki tych zmian zostaną określone w projekcie umowy, który będzie stanowił załącznik do SIWZ w drugim etapie postępowania
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl -Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i wzory załączników
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zostanie przesłana wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2014 godzina 11:00, miejsce: Narodowy Bank Polski - Biuro Podawcze, 00-919 Warszawa, ul.Świętokrzyska 11/21.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: A. Informacje ogólne 1. W postępowaniu oświadczenia, wnioski (za wyjątkiem wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), zawiadomienia oraz informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują w języku polskim, w formie pisemnej, bądź za pomocą faksu lub e-mailem, z zastrzeżeniem postanowień ust. 2 i 3. 2. Dokumenty niezbędne dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w sekcji III.4 Ogłoszenia o zamówieniu, składane przez Wykonawcę na skutek wezwania Zamawiającego, na podstawie art. 26 ust. 3 Ustawy, zostaną złożone w formie pisemnej. Zamawiający uzna te dokumenty i oświadczenia za złożone w wyznaczonym terminie, jeżeli ich treść w formie pisemnej dotrze do Zamawiającego przed upływem wyznaczonego terminu. 3. Zamawiający żąda, aby wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zwany dalej Wnioskiem został złożony w formie pisemnej. 4. Informacja o złożeniu Wniosku może być przekazana telefonicznie przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek uważa się za złożony w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania Wniosków został wysłany w formie pisemnej i Zamawiający otrzymał go nie później niż w terminie 7 dni od dnia upływu terminu składania wniosków. 5. Zamawiający na swojej stronie internetowej www.nbp.pl. opublikował niniejsze Ogłoszenie o zamówieniu oraz formularz Wniosku wraz z wzorami załączników. 6. Zamawiający udostępni Wykonawcy formularz Wniosku i wzory załączników w wersji edytowalnej, po otrzymaniu wniosku (prośby) przesłanego elektronicznie na adres: elzbieta.pieniazek@nbp.pl lub faksem na numer określony w sekcji I.1). B. Opis sposobu przygotowania Wniosku 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zostanie sporządzony w języku polskim, zgodnie z treścią formularza udostępnionego na stronie internetowej Zamawiającego. 2. Wraz z Wnioskiem Wykonawca złoży dokument rejestrowy i sporządzone w języku polskim: 2.1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.2 oświadczenia i dokumenty, wymienione w sekcji III.4 Ogłoszenia o zamówieniu, 2.3 pełnomocnictwo do podpisywania Wniosku i jego załączników, o ile prawo do podpisywania Wniosku nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z Wnioskiem. Pełnomocnictwo do podpisania Wniosku zostanie złożone w oryginale lub w kopii potwierdzonej notarialnie lub przez osobę udzielającą pełnomocnictwa. 2.4 pełnomocnictwo, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył w formie oryginału formularz Wniosku i oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1. 4. Pozostałe oświadczenia i dokumenty wymienione w Ogłoszeniu można złożyć w formie oryginału lub kopii. Kopie mają być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/y/ upoważnione do reprezentowania wykonawcy, z wyłączeniem postanowień dotyczących poświadczania za zgodność z oryginałem kopii pełnomocnictw. W przypadku wykonawców wspólne ubiegających się o zamówienie oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których polega wykonawca na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentacji wykonawcy lub osoby upoważnione do reprezentacji tych podmiotów. Poświadczenie za zgodność z oryginałem należy sporządzić w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. podpis wraz pieczątką imienną lub czytelnie imię i nazwisko). 5. Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 6. Dopuszcza się używanie we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeniach oraz innych dokumentach, określeń obcojęzycznych w zakresie określonym w art. 11 ustawy z dnia 7.10.1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 1999 r. Nr 90, poz. 999, z późn. zm.) oraz nazw własnych w języku angielskim. 7. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście Wniosku mają być parafowane własnoręcznie przez osobę/y podpisujące wniosek. 8. Wniosek wraz z jego załącznikami - oświadczeniami i dokumentami wymienionymi w sekcji III.4 Ogłoszenia o zamówieniu, jak również pełnomocnictwem, należy złożyć w miejscu: Narodowy Bank Polski, 00-919 Warszawa, ul. Świętokrzyska 11/21, bezpośrednio w Biurze Podawczym Kancelarii NBP (wejście do obiektu od strony ul. Świętokrzyskiej). Czas urzędowania Biura Podawczego Kancelarii NBP: w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8:00-16:00. Dokumenty należy złożyć w zamkniętym opakowaniu (kopercie), w sposób zabezpieczający nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta (opakowanie) zawierające wniosek ma posiadać następujące oznaczenie: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu pn. usługa audytorska - numer sprawy DZP-WPP-EP-243-002/DAW/14. Na kopercie opakowaniu należy podać: nazwę i adres siedziby Wykonawcy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.