Ogłoszenie z dnia 2005-11-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Wrocław: sukcesywna dostawa żerdzi energetycznych żelbetowych, żerdzi energetycznych strunobetonowych wirowanych, belek oraz płyt ustojowych dla EnergiaPro Koncern Energetyczny S.A Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: EnergiaPro Koncern Energetyczny SA, do kontaktów: Maciej Zimny, e-mail: maciej.zimny@energiapro.pl, tel. +48 071 7695014, ul. Legnicka 51-53, 54-203 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 7695000, fax +48 71 7695067, e-mail: artur.sierszula@energiapro.pl, www.energiapro.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa żerdzi energetycznych żelbetowych, żerdzi energetycznych strunobetonowych wirowanych, belek oraz płyt ustojowych dla EnergiaPro Koncern Energetyczny S.A. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów wskazanych w pkt. II.1.5. na potrzeby EnergiaPro Koncern Energetyczny S.A. zgodnie z SIWZ. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miejsce wskazane w zamówieniach wystawionych przez zamawiającego, na terenie działania zamawiającego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.42.50 - Słupy betonowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.21.22.25 - Słupy Oryginalny kod CPV: 28.81.42.00 - Produkty betonowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.42.00 - Produkty betonowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Tak jak w pkt. II.1.6. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium 70 000 zł dla zadania A, 30 000 zł dla zadania B. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy 2% ceny całkowitej podanej w ofercie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) 5. wykonali w okresie ostatnich trzech lat dostawy żerdzi energetycznych o wartości nie mniejszej niż: a) 1 100 000 PLN dla zadania A, z jednoczesnym potwierdzeniem, iż dostawy te zostały wykonane należycie, b) 500 000 PLN dla zadania B, z jednoczesnym potwierdzeniem, iż dostawy te zostały wykonane należycie. 6. w ofercie zaoferowali udział towarów pochodzących z państ członkowskich Unii Europejskiej lub państw, z którymi Unia Europejska zawarta umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców, w wysokości przekraczającej 50%. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, źe Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz (osobno dla każdego zadania) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 2.1.4) Inne informacje: Wykonawcy ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia winni dostarczyć: pełnomocnictwo lub inny dokument z którego wynika że wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowili pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego o ile taka sytuacja występuje. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GZ/39/PN/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 18.01.2006, cena - 21 PLN. Warunki i sposób płatności: Materiały przetargowe w canie 21 zł można odebrać w Biurze Zamówień, EnergiaPro Koncern Energetyczny SA, ul Legnicka 51-53, 54-203 Wrocław, pok. nr 13, tel. 071 7695014 w godz. od 8:00 do 14;00 lub otrzymać pocztą na pisemny wniosek wykonawcy. Warunkiem niezbędnym do wydania materiałów przetargowych jest okazanie dowodu wpłaty. Wpłaty dokonać można w Kasie Głównej EnergiaPro Koncern Energetyczny SA Oddział we Wrocławiu, przy pl. Powstańców Śl. 20, czynnej w godz. 10:30 do 14:00 lub przelewem na konto: Bank Zachodni WBK S.A. I Oddział w jeleniej Górze nr konta 78 1090 1926 0000 0001 0233 4603. Na dowodzie wpłaty należy bezwzględnie podać sygnaturę przetargu - (GZ/39/PN/2005). 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 18.01.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 18.01.2006, godzina 10:15, w siedzibie EnergiaPro Koncern Energetyczny S.A. we Wrocławiu przy ul. Legnickiej 51-53, VI piętro, sala nr 22.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 22.11.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.42.50. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Żerdzie energetyczne strunobetonowe wirowane, żerdzie energetyczne strunobetonowe wirowane mocne, i BSW. 3) Zakres lub wartość: tak jak w pkt. 2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.42.50, 28.81.42.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: żerdzie eneregtyczne żelbetowe, belki ustojowe, płyty ustojowe. 3) Zakres lub wartość: tak jak w pkt. 2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 4 KM PSP we Wrocławiu"
- Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, ziół i jaj na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu.
- Remont dróg wojewódzkich na terenie powiatu Polkowickiego, głogowskiego i lubińskiego.
- Sukcesywna dostawa probówek do pobierania i przechowywania materiału biologicznego - krwi
- Usługa w zakresie produkcji nagrania i montażu i emisji dwóch odcinków audycji telewizyjnej, stanowiących część serii poświęconej żywieniu - rozwój polskiego sektora mleczarskiego
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na prowadzeniu zabiegów pielęgnacyjnych zieleni po przeprowadzonej rekultywacji, należących do Gminy Wrocław
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Dolina Krynki Sp. z o.o.
- Sprzedaż i dostawa betonowej kostki brukowej i innych elementów betonowych
- Zakup i dostawa materiałów budowlanych
- Dostawa materiałów na przepusty drogowe w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa nowego odcinka drogi powiatowej Jasło ul. Żniwna - Wolica"
- sukcesywna dostawa żerdzi energetycznych żelbetonowych, żerdzi energetycznych strunobetonowych wirowanych, belek oraz płyt ustrojowych dla EnergiaPro Koncern Energetyczny SA.
więcej: Produkty betonowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.