eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bogatynia 3 › zamówienie publiczne ZP27/05 na dostawy sprzętu ochrony indywidualnej bhp, odzieży roboczej i ochronej oraz obuwia roboczego i ochronnego



Ogłoszenie z dnia 2005-11-30

POZYCJA 63750

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Bogatynia 3: zamówienie publiczne ZP27/05 na dostawy sprzętu ochrony indywidualnej bhp, odzieży roboczej i ochronej oraz obuwia roboczego i ochronnego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: BOT Kopalnia Węgla Brunatnego Turów Spółka Akcyjna, do kontaktów: Anetta Czajkowska - w sprawach formalnych, 59-916 Bogatynia 3, tel. 00 48 75 7735893, fax 00 48 75 7735598, e-mail: a.czajkowska@kwbturow.bot.pl, www.kwbturow.bot.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: BOT Kopalnia Węgla Brunatnego Turów S.A., Ewa Kloczkowska - w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia, 59-916 Bogatynia 3, tel. 00 48 75 7735597, e-mail: e.kloczkowska@kwbturow.bot.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: BOT Kopalnia Węgla Brunatnego Turów S.A. Biuro Pełnocnika ds. Zamówień Publicznych, Anetta Czajkowska, 59-916 Bogatynia 3, tel. 00 48 75 7735893, fax 00 48 75 7735598, e-mail: a.czajkowska@kwbturow.bot.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: BOT Kopalnia Węgla Brunatnego Turów S.A. Biuro Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych, 59-916 Bogatynia 3.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zamówienie publiczne ZP27/05 na dostawy sprzętu ochrony indywidualnej bhp, odzieży roboczej i ochronej oraz obuwia roboczego i ochronnego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawy sprzętu ochrony indywidualnej bhp, odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: BOT Kopalnia Węgla Brunatnego Turów S.A. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki Kod CPV wg słownika 2008: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki Oryginalny kod CPV: 17.22.57.00 - Pasy bezpieczeństwa Kod CPV wg słownika 2008: 39.52.57.00 - Pasy ratunkowe Oryginalny kod CPV: 19.31.22.00 - Buty gumowe Kod CPV wg słownika 2008: 18.81.22.00 - Buty gumowe Oryginalny kod CPV: 19.33.00.00 - Obuwie ochronne Kod CPV wg słownika 2008: 18.83.00.00 - Obuwie ochronne Oryginalny kod CPV: 19.33.10.00 - Obuwie z metalowymi ochraniaczami na palce Kod CPV wg słownika 2008: 18.83.10.00 - Obuwie z metalowymi ochraniaczami na palce Oryginalny kod CPV: 25.24.51.00 - Hełmy ochronne Kod CPV wg słownika 2008: 18.44.41.11 - Hełmy ochronne Oryginalny kod CPV: 25.24.91.00 - Rękawice z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.40.00 - Rękawice 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: część 1 zamówienia - dostawy sprzętu ochrony indywidualnej bhp o łącznej szacowanej wartości netto 695.000,00 zł; część 2 zamówienia - dostawy odzieży roboczej i ochronnej o łącznej szacowanej wartości netto 2.350.000,00 zł; część 3 zamówienia - dostawy obuwia roboczego i ochronnego o łącznej szacowanej wartości netto 735.000,00 zł. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: część 1: 14.000,00 zł, część 2: 47.000,00 zł, część 3: 15.000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w w szczególności w okresie od 30.12.2002 r. do 30.12.2005 r., zrealizowali dostawy: a) w przypadku ubiegania się o część 1 zamówienia: sprzętu ochrony indywidualnej bhp na kwotę co najmniej 695.000,00 zł netto; b) w przypadku ubiegania się o część 2 zamówienia: odzieży roboczej i/lub ochronnej na kwotę co najmniej 2.350.000,00 zł netto; c) w przypadku ubiegania się o część 3 zamówienia: obuwia roboczego i/lub ochronnego na kwotę co najmniej 735.000,00 zł netto; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) wniosek o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4÷8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, 7) w przypadku ubiegania się o: a) część 1 zamówienia: wykaz dostaw sprzętu ochrony indywidualnej bhp zrealizowanych w okresie od 30.12.2002 r. do 30.12.2005 r. z podaniem ich wartości (zł), dat wykonania (dzień, miesiąc, rok) i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; b) część 2 zamówienia: wykaz dostaw odzieży roboczej i/lub ochronnej zrealizowanych w okresie od 30.12.2002 r. do 30.12.2005 r. z podaniem ich wartości (zł), dat wykonania (dzień, miesiąc, rok) i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, c) część 3 zamówienia: wykaz dostaw obuwia roboczego i/lub ochronnego zrealizowanych w okresie od 30.12.2002 r. do 30.12.2005 r. z podaniem ich wartości (zł), dat wykonania (dzień, miesiąc, rok) i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wniosek i oświadczenie o których mowa w p. 1 i 2 składają wspólnie, dokumenty o których mowa w p. 3÷6 składa każdy z wykonawców, natomiast pozostałe dokumenty składa przynajmniej jeden z wykonawców. Wykonawcy ubiegający się wspólnie składają również dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w p. 3, 5 i 6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego dokumentu (takich dokumentów) oraz dokumentu, o którym mowa w p. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Forma wymaganych dokumentów Dokumenty, o których mowa w p. 3÷7 składa się w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, natomiast wszelkie inne wymagane dokumenty składa się w formie oryginału. Dokumenty w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP27/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 30.12.2005 godzina 14:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 1. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły: "spełnia" bądź "nie spełnia". Wykonawcy, którzy nie spełniają któregokolwiek z warunków albo nie przedłożą wymaganych dokumentów zostaną wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający, spośród wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu, zaprosi do negocjacji po 5 wykonawców w każdej części zamówienia. 3. Jeżeli liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w powyższym p. 2, zamawiający dokona zsumowania wartości dostaw wskazanych w wykazie, o którym mowa w p. III.2.1.1.7 - potwierdzonych dokumentami, że zostały zrealizowane należycie - i zaprosi do negocjacji po 5 wykonawców w każdej części zamówienia, którzy zrealizowali dostawy o największej wartości. 4. Przy realizacji dostaw zamawiający będzie wymagał m. in.: certyfikatów oceny typu WE, świadectw kontroli jakości tkanin oraz certyfikatów CNBOP w Józefowie lub certyfikatów równoważnych innej jednostki notyfikującej ochrony p. pożarowe. 5. Podstawa prawna zastosowania trybu negocjacji z ogłoszeniem: art. 127 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Data wysłania ogłoszenia: 22.11.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.22.57.00, 25.24.51.00, 25.24.91.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawy sprzętu ochrony indywidualnej bhp. 3) Zakres lub wartość: 695 000,00 zł 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawy odzieży roboczej i ochronnej. 3) Zakres lub wartość: 2 350 000,00 zł 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.33.00.00, 19.31.22.00, 19.33.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawy obuwia roboczego i ochronnego. 3) Zakres lub wartość: 735 000,00 zł 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.