Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-21
Mochowo: Dostawa gruzu betonowego, pospółki przesiewanej oraz pospółki na remont dróg gminnych na terenie gminy Mochowo
Numer ogłoszenia: 63758 - 2016; data zamieszczenia: 21.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mochowo , 09-214 Mochowo, woj. mazowieckie, tel. 024 2763333, faks 024 2763178.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gruzu betonowego, pospółki przesiewanej oraz pospółki na remont dróg gminnych na terenie gminy Mochowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem na każdorazowe wezwanie 1. gruzu betonowego frakcji 0-31,5 w ilości 800 ton - dostawa samochodami samowyładowawczymi o ładowności ok. 20 ton z napędem na 2 osie ze względu na trudne warunki terenowe umożliwiającymi rozładunek przez Dostawcę w małych ilościach z jednoczesnym rozgarnięciem wywożonego materiału; 2. pospółki przesiewanej ziarna powyżej 0,2 nie mniej niż 25 % w ilości 1500 ton - dostawa samochodami samowyładowawczymi o ładowności ok. 20 ton umożliwiającymi rozładunek przez Dostawcę w małych ilościach z jednoczesnym rozgarnięciem równiarką; 3. pospółki w ilości 600 ton - dostawa samochodami samowyładowawczymi o ładowności ok. 20 ton umożliwiającymi rozładunek przez Dostawcę w małych ilościach, na wskazanych przez Zamawiającego odcinkach dróg. Dostarczone kruszywo powinno posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości. Powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych (odpady metalowe, plastikowe, drewniane), gliny. W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa takich zanieczyszczeń Zamawiający żądać będzie usunięcia tych zanieczyszczeń. Przedmiot zamówienia będzie dowożony na drogi gminne z przeznaczeniem na ich remont. Wykonawca każdorazowo dokona uzgodnienia terminu, lokalizacji i miejsca dostawy - transportu bezpośrednio na miejsce, bez możliwości tymczasowego składowania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji przedmiotu zamówienia.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00 - Kruszywo .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy prowadzą zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalność gospodarczą, w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, zgodnie z pkt IV SIWZ, dokona oceny spełniania wymaganych warunków w systemie spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, jego ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, złożonego zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, zgodnie z pkt IV SIWZ, dokona oceny spełniania wymaganych warunków w systemie spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować samochodami samowyładowawczymi ładowności ok. 20 ton umożliwiającymi rozładunek w małych ilościach, jego ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, złożonego zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, zgodnie z pkt IV SIWZ, dokona oceny spełniania wymaganych warunków w systemie spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, jego ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, złożonego zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, zgodnie z pkt IV SIWZ, dokona oceny spełniania wymaganych warunków w systemie spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, jego ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, złożonego zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, zgodnie z pkt IV SIWZ, dokona oceny spełniania wymaganych warunków w systemie spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kompletna oferta musi zawierać: 1. Wypełniony formularz oferty zgodnie z zał. nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Dokumenty wymienione w punkcie IV niniejszej specyfikacji. 3. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej. 4. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonych w ofercie dokumentów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin płatności faktury - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie zmian w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, nienaruszających art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, a szczególności: 1. zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy, w tym zmiana terminu realizacji umowy, 2. zmiana stawki podatku VAT, 3. zmiany terminu, gdy wpłynęły uzasadnione protesty osób prawnych i fizycznych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mochowo.bipgmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mochowie, 09 - 214 Mochowo, Mochowo 20, pok. nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2016 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy w Mochowie, 09 - 214 Mochowo, Mochowo 20, pok. nr 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup oraz dostawa kruszyw na potrzeby Gminy Rypin
- Dostawa materiałów budowlanych przeznaczonych do remontów dróg gminnych - kruszywo
- Dostawa materiału na remont dróg
- Dostawa kruszywa do remontu dróg gminnych
- Dostawa materiałów kamiennych do utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - 7 Zadań
- Zakup wraz z dostawą kruszywa drogowego z przeznaczeniem na remont cząstkowy dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni tłuczniowej na terenie Gminy Sędziszów Małopolski w 2025 r.
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.