Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-15
Warszawa: dostawa materiałów eksploatacyjnych, kosmetyków oraz żarówek samochodowych
Numer ogłoszenia: 63774 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5644 , ul. Dymińska 13, 01-783 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 687 75 50, faks 22 687 85 09.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów eksploatacyjnych, kosmetyków oraz żarówek samochodowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych, kosmetyków samochodowych oraz żarówek samochodowych. - Szampon myjąco-woskujący o parametrach nie gorszych niż K2 Perfect EXPRESS PLUS op. 1L - Litr. 350 - Szampon samochodowy do myjek ręcznych i automatycznych o właściwościach nie gorszych niż SUNNYCAR PROFESSIONAL Auto Shampoo opakowanie 5L- Litr.350 - Płyn do spryskiwaczy zapachowy letni op. 5 L - Litr.2000 Płyn do spryskiwaczy zimowy zapachowy o temp. -22oC op. 5L - Litr. 2400 Płyn do mycia szyb op. 0,5L- Op.500 Preparat przeciw parowaniu szyb o parametrach nie gorszych niż K2 FOX opak. 200ml- Op.100 Preparat do czyszczenia elementów plastikowych i deski rozdzielczej typu PLAK -spray op. 600ml - Op.250 Odmrażacz do szyb w pojemniku pod ciśnieniem z rozpylaczem o parametrach nie gorszych niż Mors Autoland op. 600ml - Op.240 Odmrażacz do szyb z rozpylaczem (atomizer) o parametrach nie gorszych niż K2 Alaska op. 700ml- Op.100 Odmrażacz do zamków - spray op 50 ml- Op.100 Zapach zawieszka - typu choinka zapachowa- Szt.250 Zapach typu -DEO SMILE lub podobny do K2 CARAT- Szt.200 Odświeżacz powietrza głośnik z wkładem Zapach samochodowy- Szt. 200 Środek czyszczący do mycia elementów silnika - spray op. 500ml - Op. 100 Wosk na mokro do karoserii w atomizerze o parametrach nie gorszych niż preparat typu SPIDWAX K2 op. 700ML- Op150 Preparat do czyszczenia aluminium typu FORLEGA op 750ml- Op.50 Silikon do konserwacji uszczelek samochodowych- Op. 100 Preparat typu - WD-40 op 200ml- Szt. 150 Odrdzewiacz penetrujący w sprey op 200ml lub 400 m l- Szt.100 Gąbka do mycia samochodów ciężarowych (duża)- Szt. 150 Gąbka pokryta syntetyczną irchą ok. 12x8 x 4- Szt.100 Gąbka pokryta naturalną irchą - ok. 12x8 x 4 -Szt.100 Płyny do mycia opon i felg typu K2 FELIX op. 700ml - Op.50 Środek antykorozyjny Elektrosol - Szt. 100 Szczotka do zmiatania ręczna tzw. Zmiotka- Szt. 120 Szczotka do mycia sam. (duże włosie) - Szt.50 Szczotka zmiotka ze skrobakiem do szyb nakładanym- Szt.80 Szczotka do mycia sam. z uchwytem teleskopowym (dł. 1,8m do 2,8m ) z podłączeniem wody- Szt.50 Skrobaczka do szyb do sam. osobowych mała - Szt.50 Ściągaczka do wody TOP DRY -Szt.100 Opaska kablowa zaciskająca do wiązek kablowych z PCV 3,6x140 op. 100 szt. Białe- Szt.1700 Opaska kablowa zaciskająca do wiązek kablowych z PCV 2,6x200 op. 100 szt. Białe- Szt.1600 Opaska kablowa zaciskająca do wiązek kablowych z PCV 3,6x370 op. 100 szt. Białe-Szt.1900 Żarówka dwuśw. 12V 21/5W kulka BAY15D-Szt. 50 Żarówka 12V 21W kulka Ba15s-Szt.20 Żarówka 12V 21W pomarańczowa Ba15s - Szt.20 Żarówka jednośw. 12V 5W Ba15s - Szt.30 Żarówka 12V 5W do tablicy rejestracyjnej (całoszklana) W5W W2,1 - Szt.40 Żarówka 12V 55W H7 Px26d - Szt.150.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.15.00 - Samochodowe środki czyszczące 31.53.11.00 - Żarówki oświetleniowe .
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienie wyżej wymienionych warunków będzie realizowana metodą spełnia- nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienie wyżej wymienionych warunków będzie realizowana metodą spełnia- nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienie wyżej wymienionych warunków będzie realizowana metodą spełnia- nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienie wyżej wymienionych warunków będzie realizowana metodą spełnia- nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienie wyżej wymienionych warunków będzie realizowana metodą spełnia- nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Wykaz oferowanego przedmiotu zamówienia - bez cen.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku podpisywania oferty (dokumentów, oświadczeń itd.) przez ustanowionego pełnomocnika stosowne pełnomocnictwo dla zachowania ważności złożonej oferty winno być dołączone do oferty. Z treści złożonej oferty powinno wynikać wprost, iż osoba podpisującą ofertę (dokumenty) jest do tego prawnie umocowana.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: https://licytacje.uzp.gov.pl/
IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.przetargi.jw5644.pl
IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Informacje o obowiązkowej rejestracji na platformie licytacyjnej. Dotyczy wykonawców nie zarejestrowanych na platformie licytacyjnej. Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie osoby zarejestrowane w systemie. Obowiązek rejestracji obejmuje zarówno zamawiających, jak i wykonawców przy czym: wykonawca, aby umożliwić zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie przed wysłaniem wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji, a wraz z ww. wnioskiem winien przekazać zamawiającemu informację o swoim loginie. Wszelkie informacje podawane w toku rejestracji można w każdej chwili zmienić, korzystając ze znajdującej się po lewej stronie ekranu zakładki ustawienia konta. System nie pozwala na zarejestrowanie się jednocześnie zarówno jako zamawiający, jak i wykonawca, w ramach jednego konta. W przypadku konieczności zmiany statusu podmiotu zarejestrowanego, prosimy o dokonanie ponownej rejestracji z odmiennie zaznaczonym polem rola. Pragniemy zwrócić Państwa uwagę na fakt, że oznaczenie wpisane w polu LOGIN musi być unikatowe. W przypadku wpisania przez Państwa LOGINU już wcześniej zarejestrowanego w systemie, zostaniecie Państwo poinformowani o tym fakcie i poproszeni o wprowadzenie innego oznaczenia. Wszystkie pozostałe pola, w tym hasło i e-mail mogą powtarzać się w systemie. Po wpisaniu wszystkich danych należy nacisnąć przycisk zarejestruj. Spowoduje to wygenerowanie wiadomości e-mail, która zostanie przesłana na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail. W celu zakończenia procesu rejestracji, należy nacisnąć na podany w wiadomości link aktywacyjny. Licytacja będzie prowadzona na bazie platformy UZP pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl.
IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: W trakcie licytacji Wykonawca podaje cenę brutto (z VAT) za wykonanie całego zamówienia. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty i składniki wraz z narzutami, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie zapewnia zwolnienia Wykonawcy z żadnych podatków, opłat, ani nie będzie zwracał żadnych kar należnych z jakiegokolwiek tytułu, cen transportu, czynności, usług, świadczeń, opłat, ceł, podatków itp., których nie przewidziano w warunkach licytacji. Ryzyko konieczności wykonania wszelkich prac towarzyszących, mogących pojawić się w trakcie realizacji zamówienia, ryzyko związane ze zmianami kursów walut, ceł itp., obciąża Wykonawcę i należy uwzględnić je w ofercie..
IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja jednoetapowa czas trwania: 15 minut
IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 25.02.2013 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego JW5644, ul. Dymińska 13, 01-783 Warszawa (budynek nr 78 pokój nr 8 - kancelaria jawna).
IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Zamawiający przewiduje otwarcie licytacji elektronicznej w dniu 05.03.2013 o godzinie 10:00 Zamawiający ustala czas trwania licytacji na 15 minut Ostateczny termin otwarcia licytacji Zamawiający poda w zaproszeniu.
IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
Zamawiający zamyka licytację, gdy w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta. Licytacja zostanie automatycznie zamknięta po upływie czasu przewidzianego dla niej.
IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):
zamawiający nie wymaga wniesienia
IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):
Tytułem realizacji niniejszej umowy po realizacji dostawy przedmiotu zamówienia WYKONAWCY przysługuje wynagrodzenie w kwocie złotych brutto, (słownie złotych brutto). Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 przekazywane będzie na rachunek bankowy WYKONAWCY na podstawie faktury VAT wystawionej po dostarczeniu przedmiotu zamówienia oraz przyjęciu go bez uwag przez przedstawiciela ZAMAWIAJĄCEGO, w terminie do 21 dni od daty otrzymania przez ZAMAWIAJĄCEGO faktury VAT. Zamawiający zapłaci za towar fizycznie dostarczony. WYKONAWCA zobowiązuje się do zapłaty kary umownej w wysokości 10 % kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1, w razie opóźnienia w wykonaniu umowy, powstałej na skutek okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, bądź jej niewykonania przez Wykonawcę w całości jak i w części oraz niezachowania przez Wykonawcę terminu o którym mowa w § 3 ust. 1. Przekroczenie przez Wykonawcę terminu, o którym mowa w § 3 ust. 2 o 5 dni powoduje rozwiązanie umowy w trybie natychmiastowym i uprawnia Zamawiającego do domagania się (poza karami umownymi) odszkodowania na zasadach ogólnych Kodeksu Cywilnego. Kwota kar umownych będzie w szczególności potrącona z kwoty faktury należnej WYKONAWCY, zgodnie z art. 498, 499 Kodeksu Cywilnego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.