Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-17
Gdańsk: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego modernizacji instalacji c.o. i instalacji wentylacji wraz z inwentaryzacją budowlaną budynków Wydziału Farmacji w Gdańsku przy ul. Hallera 107 i Międzywydziałowego Instytutu Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni ul. Powst. Styczniowego 9b.
Numer ogłoszenia: 63785 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna , ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 349-12-44, faks (058) 301-61-15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amg.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego modernizacji instalacji c.o. i instalacji wentylacji wraz z inwentaryzacją budowlaną budynków Wydziału Farmacji w Gdańsku przy ul. Hallera 107 i Międzywydziałowego Instytutu Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni ul. Powst. Styczniowego 9b..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia jest opracowanie projektu budowlano-wykonawczego modernizacji instalacji c.o. i instalacji wentylacji wraz z inwentaryzacją budowlaną budynków Wydziału Farmacji w Gdańsku przy ul. Hallera 107 i Międzywydziałowego Instytutu Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni ul. Powst. Styczniowego 9b . Zamówienie zostało podzielone na trzy części zwane dalej zadaniami. Zadanie nr 1 (Część 1) - MIMMiT obejmuje opracowanie : Projektu budowlano-wykonawczego modernizacji instalacji centralnego ogrzewania dla wszystkich budynków, Projektu budowlano-wykonawczego modernizacji wentylacji mechanicznej wraz instalacjami towarzyszącymi dla budynku głównego, Inwentaryzacji budowlanej wszystkich budynków. Zadanie nr 2 (Część 2 ) - Wydział Farmacji budynek główny i audytoryjny obejmuje opracowanie : Projektu budowlano-wykonawczego modernizacji instalacji centralnego ogrzewania , Projektu budowlano-wykonawczego modernizacji wentylacji mechanicznej wraz instalacjami towarzyszącymi , Inwentaryzacji budowlanej. Zadanie nr 3 (Część 3 ) - Wydział Farmacji budynek laboratoryjny obejmuje opracowanie: Projektu budowlano-wykonawczy modernizacji instalacji centralnego ogrzewania , Projektu budowlano-wykonawczy modernizacji wentylacji mechanicznej wraz instalacjami towarzyszącymi , Inwentaryzacji budowlanek. 2. Pełnienie nadzory autorskiego w trakcie wykonywania robót na podstawie opracowanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej. 3.Szczegółowy zakres prac projektowych oraz wykaz budynków do inwentaryzacji budowlanej został określony w załączniku nr 4 i 5 do SIWZ. 4. Wytyczne do modernizacji instalacji centralnego ogrzewania oraz wentylacji zawarte są w audytach energetycznych, których fragmenty zawierające opis przyjętych rozwiązań modernizacyjnych stanowią załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Zaleca się przeprowadzenie wizji w terenie, w celu ustalenia pełnego zakresu prac związanych z realizacją zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.: a. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, 1 zamówienie polegające na wykonaniu projektu instalacji centralnego ogrzewania budynków o kubaturze minimum 10000 m3, b. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie 2 zamówienia polegające na wykonaniu : - jednego projektu instalacji wentylacji w budynkach o kubaturze minimum 10000 m3 w których występowały instalacje: wentylacji ogólnej nawiewno-wywiewnej, odciągów miejscowych i instalacje odzysku ciepła w tym co najmniej jedna z udziałem czynnika pośredniego, - jednego projektu wentylacji (klimatyzacji) laboratorium dla potrzeb niżej wymienionych grup (ochrona zdrowia, szkolnictwo wyższe, przemysł) w którym występują minimum dwie z niżej wymienionych technik wentylacyjnych: -regulowanie automatycznie i monitorowanie układów ciśnień między pomieszczeniami, -stosowanie wyporowej techniki napływu powietrza, -stosowanie III stopnia filtracji wraz monitoringiem, -utrzymywanie i monitorowanie zadanych temperatur i wilgotności -stosowanie okapów wyciągowych. 3) dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, 4)dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j.: a. co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń z minimum 5 letnim doświadczeniem w projektowaniu w specjalności architektonicznej, b.co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń z minimum 5 letnim doświadczeniem w projektowaniu w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych . lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby osoby, od których wymagane są uprawnienia legitymowały się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 5)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 pzp) 2. Ocena spełnienia w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdz. IV SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki Wykonawca spełnił. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z w.w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp [zawarte jest w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ]; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień wyszczególnionych w rozdz. III ust. 1 pkt 2 a) i b) SIWZ z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie [wg załącznika nr 2 do SIWZ]; 4)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o których mowa powyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował [wg załącznika nr 3]. Z wykazu musi jednoznacznie wynikać, iż wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami wymaganymi w rozdz. III ust. 1 pkt 4 a) i b) SIWZ. 5)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, t.j.: uprawnienia do projektowania wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej Izby Samorządu Zawodowego, potwierdzającymi przynależność do Izby. 6)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładów Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W.w dokumenty uważa się za aktualne, jeżeli zostały wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z nich składa oddzielnie dokument wymieniony w rozdz. IV pkt 1 ppkt 2) i 6) SIWZ natomiast dokumenty opisane w rozdz. IV pkt 1 ppkt 1), 3), 4), 5) SIWZ mogą złożyć wspólne. 3. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i Wykonawcy. 4.Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 5.W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 6.Brak jakiegokolwiek z wymaganych oświadczeń lub dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. niepoświadczone za zgodność z oryginałem kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 pzp..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.amg.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Inwestycyjno-Remontowy Akademii Medycznej w Gdańsku, pawilon nr 4, pok. nr 22, ul. M.Skłodowskiej-Curie 3 a, 80-210 Gdańsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Dział Inwestycyjno-Remontowy Akademii Medycznej w Gdańsku, pawilon nr 4, pok. nr 22, ul. M.Skłodowskiej-Curie 3 a, 80-210 Gdańsk.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie : Projektu budowlano-wykonawczego modernizacji instalacji centralnego ogrzewania dla wszystkich budynków, Projektu budowlano-wykonawczego modernizacji wentylacji mechanicznej wraz instalacjami towarzyszącymi dla budynku głównego, Inwentaryzacji budowlanej wszystkich budynków MIMMiT w Gdyni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 (Część 1) - MIMMiT obejmuje opracowanie : Projektu budowlano-wykonawczego modernizacji instalacji centralnego ogrzewania dla wszystkich budynków, Projektu budowlano-wykonawczego modernizacji wentylacji mechanicznej wraz instalacjami towarzyszącymi dla budynku głównego, Inwentaryzacji budowlanej wszystkich budynków..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie : Projektu budowlano-wykonawczego modernizacji instalacji centralnego ogrzewania , Projektu budowlano-wykonawczego modernizacji wentylacji mechanicznej wraz instalacjami towarzyszącymi , Inwentaryzacji budowlanej Wydziału Farmacji budynek główny i audytoryjny ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 (Część 2 ) - Wydział Farmacji budynek główny i audytoryjny obejmuje opracowanie : Projektu budowlano-wykonawczego modernizacji instalacji centralnego ogrzewania , Projektu budowlano-wykonawczego modernizacji wentylacji mechanicznej wraz instalacjami towarzyszącymi , Inwentaryzacji budowlanej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie: Projektu budowlano-wykonawczy modernizacji instalacji centralnego ogrzewania , Projektu budowlano-wykonawczy modernizacji wentylacji mechanicznej wraz instalacjami towarzyszącymi , Inwentaryzacji budowlanej Wydziału Farmacji budynek laboratoryjny..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 (Część 3 ) - Wydział Farmacji budynek laboratoryjny obejmuje opracowanie: Projektu budowlano-wykonawczy modernizacji instalacji centralnego ogrzewania , Projektu budowlano-wykonawczy modernizacji wentylacji mechanicznej wraz instalacjami towarzyszącymi , Inwentaryzacji budowlanej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
- Dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej i monitoringu elektronicznego w 2025 roku w budynkach Skarbu Państwa
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.