eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinWykonywanie usług ochroniarskich na terenie Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego znak sprawy LPNT/PN/01/2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-20

Lublin: Wykonywanie usług ochroniarskich na terenie Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego znak sprawy LPNT/PN/01/2012
Numer ogłoszenia: 63807 - 2012; data zamieszczenia: 20.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35121 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubelski Park Naukowo-Technologiczny Spółka Akcyjna, ul. Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 534 61 00, faks 81 531 85 48.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług ochroniarskich na terenie Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego znak sprawy LPNT/PN/01/2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektów Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego segmentów III-V przy ul. Dobrzańskiego w Lublinie wraz z przyległymi parkingami, terenami zielonymi i drogą, oraz znajdującego się tam mienia w pełnym zakresie, a także zimowe utrzymanie dojścia do tych obiektów wykonywana przy zachowaniu co najmniej następujących minimalnych wymagań: a) Mienie chronione będzie przez jednego pracownika ochrony (dozorcę) całodobowo, przy czym czas pracy osób wykonujących powierzone zadania ochrony będzie zgodny ze wszystkimi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. b) Pracownicy ochrony będą wyposażeni w estetyczne mundury i identyfikatory. c) Pracownicy ochrony będą wyposażeni w system antynapadowy, który w przypadku realnego zagrożenia pozwoli im na natychmiastowe wezwanie grup interwencyjnych. d) Zadania ochrony będą wykonywane w sposób pozwalający na właściwe zabezpieczenie chronionego obiektu, oraz w godzinach otwarcia obiektu, tj. od 7:00 do 19:00, na skuteczne kierowanie ruchem osób przychodzących do obiektu. e) W ramach zimowego utrzymania dojścia do obiektu Wykonawca zobowiązany jest w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków meteorologicznych zapewnić odśnieżanie, posypywanie piachem i solą wszystkich pieszych traktów komunikacyjnych wokół obiektu, w szczególności na bieżąco usuwać gołoledź, odśnieżać, posypywać piachem i solą wszystkie alejki łączące parkingi wokół obiektu i ulicę Dobrzańskiego ze wszystkimi drzwiami wejściowymi do obiektu. f) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wewnętrzny system kontroli pracy pracowników ochrony i stanu zabezpieczeń na obiekcie w szczególności poprzez wykorzystanie sprawdzających obiekt kilkukrotnie w ciągu doby (zarówno w dzień jak i w porze nocnej) załóg interwencyjnych lub przy zastosowaniu innego równoważnego rozwiązania. Niezależnie od zobowiązań określonych w zdaniu pierwszym Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania systemu kontroli obchodów, z którego raporty będą systematycznie przekazywane Zamawiającemu. g) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za szkody powstałe w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków przez pracownika ochrony, jak również za straty powstałe na skutek włamań lub kradzieży, bądź zniszczenia mienia przez nieznanych sprawców podczas pełnienia ochrony przez swoich pracowników. h) Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres trwania umowy ubezpieczać na własny koszt firmę oraz pracowników ochrony od odpowiedzialności cywilnej za szkody powstałe w trakcie ochrony. i) Zamawiającemu przysługiwało będzie prawo bieżącej kontroli sposobu wykonania usługi, oraz prawo żądania od Wykonawcy zmiany pracownika ochrony na innego pracownika ochrony w przypadku, gdy pracownik ochrony nie będzie spełniał oczekiwań Zamawiającego w zakresie sposobu wykonywania przez niego czynności w ramach realizacji zamówienia. j) Pracowników ochrony Wykonawcy będą zobowiązani na zasadach wynikających z umowy do dokonywania sprawdzenia wchodzących i wychodzących z obiektu osób oraz wnoszonych i wynoszonych rzeczy. k) Wykonawca w zakresie w jakim pozwalają na to przepisy prawa będzie reprezentował na zasadzie pełnomocnictwa Zamawiającego przy podejmowaniu czynności zmierzających do ustalenia sprawcy ewentualnych przestępstw lub wykroczeń, w wyniku których powstała szkoda, w szczególności będzie brał udział w czynnościach organów ścigania i firm ubezpieczeniowych. l) Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w ścisłej tajemnicy wszystkich informacji, powziętych w trakcie wykonywania usługi ochrony, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa chronionego obiektu i zapewni aby zobowiązanie takie powzięli również pracownicy wykonujący czynności ochrony na obiekcie. 3.2. Wykonawca w szczególności uwzględni także obowiązki wynikające z -Regulaminu Dozorowania- stanowiącego załącznik istotnych postanowień umowy - załącznik nr 5 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.30.00 - Usługi strażnicze 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru 79.71.50.00 - Usługi patrolowe 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Multiservice sp. z o.o., ul. Artyleryjska 3H, 10-165 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122640,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 111195,94

  • Oferta z najniższą ceną: 108043,20 / Oferta z najwyższą ceną: 182728,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.