Ogłoszenie z dnia 2019-12-20
Ogłoszenie nr 638109-N-2019 z dnia 2019-12-20 r.
Zakład Karny w Kwidzynie: sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Karny w Kwidzynie, krajowy numer identyfikacyjny
64902500000000, ul.
ul. Lotnicza
1
,
82-500
Kwidzyn, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
5 527 922 945, e-mail
zk_kwidzyn@sw.gov.pl, faks
.
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl, www.zp.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - zakład karny
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.zp.sw.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty należy złożyć w formie pisemnej
Adres:
Zakład Karny w Kwidzynie ul. Lotnicza 1 82-500 Kwidzyn - sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych
Numer referencyjny:
2232/07/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I - cukier 1. Cukier biały w opakowaniach do 25 kg - w ilości do 8 500 kg Kod CPV 15831200 - 4 cukier biały Minimalny termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy wynosi 3 miesiące. Część II - dżem i marmolada 1. Marmolada, opakowanie 3 kg- 20 kg, w ilości do 4 000 kg 2. Dżem wieloowocowy o konsystencji stałej, w opakowaniach od 3 do 20 kg - w ilości do 4 000 kg Kod CPV: 15332230 - 5 marmolada, 15332290 - 3 dżemy Minimalny termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy wynosi 6 miesięcy. Część III - woda mineralna 1. Woda mineralna, niegazowana, butelki plastikowe 1,5 l - w ilości do 2 000 l Kod CPV 15981000 - 8 wody mineralne Minimalny termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy wynosi 6 miesięcy. Część IV - olej roślinny 1. Olej roślinny, opakowanie do 3l, w ilości do 2 000 l Kod CPV 15411100-3 olej roślinny Minimalny termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy wynosi 3 miesiące. Część V - artykuły strączkowe 1. Groch łuskany, połówki w opakowaniach do 50 kg - w ilości do 2 000 kg 2. Fasola Jaś w opakowaniach do 50 kg - w ilości do 4 000 kg 3. Ciecierzyca (cieciorka), pakowana w worki do 5 kg - w ilości do 50 kg Kod CPV 03212200 - 2 warzywa strączkowe suszone, łuskane Minimalny termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy wynosi 6 miesięcy. Część VI - warzywa i owoce przetworzone 1. Papryka konserwowa po odcieku, waga po odcieku do 3 kg - w ilości do 300 kg 2. Pieczarki krojone w zalewie solnej, po odcieku, waga po odcieku do 2 kg - w ilości do 200 kg 3. Leczo pieczarkowe, opakowanie do 5 kg- w ilości do 2 200 kg 4. Groszek konserwowy po odcieku, waga po odcieku 0,220 kg - 0,240 kg - w ilości do 500 kg 5. Kukurydza konserwowa po odcieku, waga po odcieku 0,220 kg - 0,240 kg - w ilości do 500 kg 6. Fasolka czerwona konserwowa po odcieku, waga po odcieku 0,220 kg - 0,240 kg- w ilości do 500kg 7. Sałatka szwedzka po odcieku, waga po odcieku do 3 kg - w ilości do 600 kg 8. Koncentrat pomidorowy 30% w opakowaniach do 5 kg - w ilości do 3 000 kg 9 Kompot niesłodzony w opakowaniu do 1L - w ilości do 500L Kod CPV: 15331000-7 warzywa przetworzone, 15331460-9 warzywa puszkowane, 15331500-2 warzywa konserwowane w occie, 15331427-6 skoncentrowany przecier pomidorowy, 15331135-2 grzyby przetworzone Minimalny termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy wynosi 6 miesięcy. Część VII - produkty z przemiału ziarna 1. Kasza manna - opakowanie do 50 kg, w ilości do 1 800 kg 2. Płatki owsiane - opakowanie do 50 kg, w ilości do 1 200 kg 3. Mąka pszenna, typ 500-550, w opakowaniach 1 kg - w ilości do 3 000 kg 4. Mąka ziemniaczana (skrobia ziemniaczana) - opakowanie do 1 kg, w ilości do 500 kg Kod CPV: 15620000-0 skrobia i produkty skrobiowe, 15613300-1 produkty zbożowe, 15613380-5 płatki owsiane 15612100 - 2 mąka pszenna Minimalny termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy wynosi 3 miesiące. Część VIII - kasza jęczmienna 1. Kasza jęczmienna, średnia - opakowanie do 50 kg, w ilości do 8000 kg Kod CPV: 15613300-1 produkty zbożowe Minimalny termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy wynosi 3 miesiące. Część IX - makaron 1. Makaron, bezjajeczny, gruby typu świderki, rurki w opakowaniach do 50 kg - w ilości do 6 000 kg Kod CPV 15851100 - 9 makaron niegotowany Minimalny termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy wynosi 3 miesiące. Część X - ryż 1. Ryż długoziarnisty w opakowaniach do 30 kg - w ilości do 6 000 kg Kod CPV 15614100 - 6 ryż długoziarnisty Minimalny termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy wynosi 3 miesiące. Część XI - artykuły żywnościowe 1. Ketchup pikantny w opakowaniach do 1 kg, w ilości do 600 kg 2. Majonez w opakowaniach do 1 kg, w ilości do 100 kg 3. Ocet w opakowaniach do 1 l, w ilości do 400 l 4. Musztarda w opakowaniach do 1 kg, w ilości do 1000 kg 5. Kotlet sojowy w opakowaniach do 4 kg - w ilości do 20 kg 6. Kostka sojowa w opakowaniach do 4 kg - w ilości do 20 kg 7. Granulat sojowy w opakowaniach do 15 kg - w ilości do 300 kg 8. Jaja w proszku całe w opakowaniach do 10 kg - w ilości do 40 kg Kod CPV: 15871230-5 ketchup, 15871273-8 majonez, 15871110-8 ocet, 15871250-1 musztarda, 15800000 - 6 różne produkty spożywcze Minimalny termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy wynosi 3 miesiące. Część XII - przyprawy 1.Pieprz czarny, mielony, opakowanie do 5 kg - w ilości do 100 kg 2.Papryka ostra, mielona, opakowanie do 5 kg - w ilości do 100 kg 3. Ziele angielskie, opakowanie do 2 kg - w ilości do 50 kg 4. Liść laurowy, opakowanie do 2 kg - w ilości do 50 kg 5. Majeranek, opakowanie do 1 kg - w ilości do 100 kg 6. Sól warzona, opakowanie do 50 kg - w ilości do 3 000 kg 7. Czosnek mielony, opakowanie do 5 kg - w ilości do 100 kg 8. Przyprawa do zup płynna, opakowanie 1 kg - w ilości do 300 kg 9. Kawa zbożowa, opakowanie do 75 kg - w ilości do 800 kg 10. Herbata granulowana, opakowanie do 50 kg - w ilości do 800 kg 11. Kwasek cytrynowy, opakowanie do 5 kg - w ilości do 50 kg 12. Kisiel bez cukru, opakowanie do 5 kg - w ilości do 60 kg Kody CPV:15872100-2 pieprz, 15870000-7 przyprawy i przyprawy korzenne, 15872400-5 sól, 15861000-1 kawa, 15863200-7 herbata czarna, 15800000-6 różne produkty spożywcze, Minimalny termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy wynosi 3 miesiące. Część XIII - zupy i sosy 1. Barszcz biały w opakowaniach do 10 kg - w ilości do 200 kg 2. Barszcz czerwony w opakowaniach do 10 kg - w ilości do 500 kg 3. Zupa żurek w opakowaniach do10 kg - w ilości do 200 kg 4. Żurek zakwas, opakowanie do1 l - w ilości do 300 l 5. Zupa kalafiorowa w opakowaniach do 10 kg - w ilości do 200 kg 6. Zupa pieczarkowa w opakowaniach do10 kg - w ilości do 200 kg 7. Zupa cebulowa w opakowaniach do 10 kg - w ilości do 200 kg 8. Zupa szparagowa w opakowaniach do 10 kg - w ilości do 200 kg 9. Zupa grzybowa w opakowaniach do 10 kg - w ilości do 200 kg 10. Zupa selerowa w opakowaniach do 10 kg - w ilości do 200 kg 11. Zupa gulaszowa w opakowaniach do 10 kg - w ilości do 200 kg 12.Zupa porowa w opakowaniach do 10 kg - w ilości do 200 kg 13. Bulion jarzynowy w proszku, opakowanie do 10 kg - w ilości do 400 kg 14.Sos myśliwski w opakowaniach do 10 kg - w ilości do 150 kg 15. Sos węgierski w opakowaniach do10 kg - w ilości do 150 kg 16. Sos cygański w opakowaniach do10 kg - w ilości do 150 kg 17. Sos pieczeniowy w opakowaniach do10 kg - w ilości do 300 kg 18. Sos boloński w opakowaniach do 10 kg - w ilości do 300 kg 19. Sos pieczarkowy w opakowaniach do 10 kg - w ilości do 150 kg 20. Sos biały w opakowaniach do 10 kg - w ilości do 400 kg 21. Sos meksykański w opakowaniach do 10 kg - w ilości do 200 kg Kod CPV 15891400 - 4 zupy, 15871260 - 4 sosy, 15891500-5 buliony Minimalny termin przydatności do spożycia liczony od dnia dostawy wynosi 3 miesiące.
II.5) Główny kod CPV: 15831200-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
15332230-5 |
15332290-3 |
15981000-8 |
15411100-3 |
03212200-2 |
15331000-7 |
15620000-0 |
15613300-1 |
15851100-9 |
15614100-6 |
15800000-6 |
15870000-7 |
15891400-4 |
15871260-4 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-12-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Za spełniających powyższe warunki zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy - stanowiące załącznik nr 3 do siwz.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Za spełniających powyższe warunki zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy - stanowiące załącznik nr 3 do siwz.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Za spełniających powyższe warunki zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy - stanowiące załącznik nr 3 do siwz.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W przypadku zmiany stawki podatku od towaru i usług (VAT) w stosunku do obowiązującej w dniu zawarcia umowy, dopuszcza się zmianę cen jednostkowych brutto produktów do wysokości wynikającej ze zmienionej stawki VAT. Cena netto nie ulega zmianie. 2. Umowa może być zmieniona w stosunku do treści złożonej oferty - z zastrzeżeniem §3 - w następujących przypadkach: - w przypadku zmiany osób reprezentujących strony w przypadku zmian organizacyjnych; - w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących, która wymusza zmianę treści umowy; - w przypadku zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a są one korzystne dla zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-30, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> oferta powinna być sporządzona w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | cukier |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15831200-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | dżem i marmolada |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15332230-5, 15332290-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | woda mineralna |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15981000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | olej roślinny |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15411100-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | artykuły strączkowe |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03212200-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | warzywa i owoce przetworzone |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15331000-7, 15331460-9, 15331500-2, 15331427-6, 15331135-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | produkty z przemiału ziarna |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15620000-0, 15613300-1, 15613380-5, 15612100-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | kasza jęczmienna |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15613300-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | makaron |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15851100-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 10 | Nazwa: | ryż |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15614100-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 11 | Nazwa: | artykuły żywnościowe |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15871230-5, 15871273-8, 15871110-8, 15871250-1, 15800000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 12 | Nazwa: | przyprawy |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15872100-2, 15870000-7, 15872400-5, 15861000-1, 15863200-7, 15800000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 13 | Nazwa: | zupy i sosy |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15891400-4, 15871260-4, 15891500-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Świadczenie usług schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym świadczeniobiorcom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie
- Dostawa wyposażenia sal lekcyjnych w ramach Projektu: pn. "Każdy uczeń jest inny - edukacja włączająca w Mieście Kwidzyn"
- Świadczenie usług opiekuńczych dla świadczeniobiorców MOPS w Kwidzynie w miejscu ich zamieszkania
- Ochrona fizyczna osób i mienia Biblioteki Miejsko-Powiatowej w Kwidzynie przy ul. Kościuszki 54 (dawny budynek dworca PKP)
- "Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla świadczeniobiorców Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie"
- Świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Kwidzynie.
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Pułtusku w podziale na 8 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.