Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-23
Zielona Góra: KOSZENIE TRAWNIKÓW, PRZYCINANIE ŻYWOPŁOTÓW NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ ZGKIM W ZIELONEJ GÓRZE
Numer ogłoszenia: 63826 - 2015; data zamieszczenia: 23.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 322-91-86, faks 68 322-91-84.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOSZENIE TRAWNIKÓW, PRZYCINANIE ŻYWOPŁOTÓW NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ ZGKIM W ZIELONEJ GÓRZE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest koszenie trawy oraz przycięcie żywopłotów na terenach komunalnych administrowanych przez ABM-1 oraz ABM-2 w Zielonej Górze, zgodnie z wykazami terenów zawartych w części III siwz. Ze względu na rozdrobnienie terenu objętego zamówieniem oraz konieczność prowadzenia koszenia lub przycinania żywopłotu jednocześnie na znacznym obszarze Zamawiający podzielił je na 2 zadania. Zadanie 1 : obejmuje trzykrotne koszenie trawników o powierzchni 176732 m2 oraz jednokrotne przycięcie żywopłotów o łącznej powierzchni 15353 m2 na obszarze administrowanym przez ABM-1 w Zielonej Górze. Zadanie 2: obejmuje trzykrotne koszenie trawników o powierzchni 189838 m2 oraz jednokrotne przycięcie żywopłotów o łącznej powierzchni 23022,50 m2 na obszarze administrowanym przez ABM-2 w Zielonej Górze. Koszenie trawników : polega na skoszeniu trawy, zgrabieniu w pryzmy, załadunek na środek transportu oraz wywiezienie na składowisko. Skoszona i spryzmowana trawa nie może leżeć dłużej niż dwa dni, a w szczególności pryzmy skoszonej trawy muszą zostać sprzątnięte przed dniami ustawowo wolnymi od pracy, tj. niedziele i święta. Przycinanie żywopłotów : polega na przycinaniu żywopłotu wraz z jego kształtowaniem, to znaczy że należy ograniczyć jego wysokość i szerokość. W przypadku form przestrzennych np. kule, stożki równomierne ograniczenie całej powierzchni, z zachowaniem dotychczasowego kształtu. Sprzątnięcie terenu przez zebranie, bądź zgrabienie przyciętych gałązek, ułożenie w stosy, załadunek na środek transportu oraz wywiezienie na składowisko. Do obowiązków WYKONAWCY należy: -Wykonywanie prac objętych usługą z zachowaniem niezbędnych warunków bezpieczeństwa: -Wszelkie odpady pochodzące z koszenia trawników, cięcia żywopłotów, będą wywożone do Działu Zagospodarowania Odpadów ZGKiM w Zielonej Górze ul. Wrocławska 73 lub Wykonawca tj. posiadacz odpadów - zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r ( Dz. U. z dnia 08 stycznia 2013r Nr 0 poz. 21) - może przekazać określone rodzaje odpadów w celu wykorzystania osobie fizycznej lub jednostce organizacyjnej, nie będącej przedsiębiorcami, na ich własne potrzeby. Rozporządzenie z dnia 19 grudnia 2008r. ( Dz. U. z 2008r Nr 235 poz. 1614) określa listę odpadów, które posiadacz odpadów może przekazać osobom fizycznym lub jednostkom organizacyjnym nie będącym przedsiębiorcami oraz dopuszczalnych metod ich odzysku, np. odpady ulegające biodegradacji. W przypadku przekazania odpadów ulegających biodegradacji osobie fizycznej lub jednostce organizacyjnej nie będącej przedsiębiorcą Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu stosowne oświadczenie przyjmującego odpady - ze wskazaniem, że odpady te będą wykorzystywane na własne potrzeby, np. w ramach gospodarstwa domowego, w tym na terenie swojej nieruchomości lub w zakresie swojego działania. -Koszt transportu i przyjęcia odpadów do Działu Zagospodarowania Odpadów ponosi Wykonawca -Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania przez 1 rok dokumentów stwierdzających przyjęcie na wysypisko odpadów, o których mowa w pkt. 1 lub stosownych oświadczeń i okazywanie ich na żądanie Zamawiającego. -Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia zanieczyszczeń powstałych w trakcie realizacji koszenia lub cięcia żywopłotów z przylegających chodników, dróg, placów. -Wykonywanie zadań w terminach narzuconych przez Zamawiającego -Ścisła współpraca z inspektorem Zamawiającego -Posiadanie polisy wyłączającej odpowiedzialność Zamawiającego za szkody powstałe w wyniku realizacji zamówienia. -Współpraca z przedstawicielem ABM, na którego obszarze wykonywana jest usługa. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej okres realizacji zamówienia i wartość min. 30.000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych) - w przypadku realizacji jednego zadania (ABM1 lub ABM2) lub wartość min. 60.000,00 zł (sześćdziesiąt tysięcy złotych) - w przypadku realizacji obu zadań (ABM1 oraz ABM2)..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67, ust.1, pkt. 6) ustawy. Zamówienia uzupełniające będą udzielane w przypadku konieczności zwiększenia ilości wykonywanych usług. Wartość zamówień uzupełniających nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości: - 2.300,00 złotych (słownie: dwa tysiące trzysta złotych 00/100) - w przypadku składania oferty na zadanie pierwsze - 2.600,00 złotych (słownie: dwa tysiące sześćset złotych 00/100) - w przypadku składania oferty na zadanie drugie
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje warunku Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2.1. do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- przy składaniu oferty w zakresie zadania pierwszego Wykonawca musi wykazać się realizacją wykonania min. 1 zadania w zakresie koszenia trawy o wartości min. 50 tyś. zł brutto w ramach jednej umowy, Zamawiający nie dopuszcza sumowania umów celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego - przy składaniu oferty w zakresie zadania drugiego Wykonawca musi wykazać się realizacją wykonania min. 1 zadania w zakresie koszenia trawy o wartości min. 50 tyś. zł brutto w ramach jednej umowy, Zamawiający nie dopuszcza sumowania umów celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego W przypadku Wykonawcy składającego ofertę na oba zadania, spełnieniem warunku będzie wykazanie się doświadczeniem na sumę wykonanych usług (zadań), w zakresie koszenia trawy. Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg załącznika nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje warunku Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2.1. do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje warunku Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2.1. do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje warunku Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2.1. do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu prac lub rezygnacji z części zamówienia - do 10 %.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra, pok. 101.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2015 godzina 08:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra, w kancelarii lub w pok. 101..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 : koszenie trawników oraz przycięcie żywopłotów wraz z ich kształtowaniem na obszarze administrowanym przez ABM-1 w Zielonej Górze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 : obejmuje trzykrotne koszenie trawników o powierzchni 176732 m2 oraz jednokrotne przycięcie żywopłotów o łącznej powierzchni 15353 m2 na obszarze administrowanym przez ABM-1 w Zielonej Górze.Koszenie trawników : polega na skoszeniu trawy, zgrabieniu w pryzmy, załadunek na środek transportu oraz wywiezienie na składowisko. Skoszona i spryzmowana trawa nie może leżeć dłużej niż dwa dni, a w szczególności pryzmy skoszonej trawy muszą zostać sprzątnięte przed dniami ustawowo wolnymi od pracy, tj. niedziele i święta. Przycinanie żywopłotów: polega na przycinaniu żywopłotu wraz z jego kształtowaniem, to znaczy że należy ograniczyć jego wysokość i szerokość. W przypadku form przestrzennych np. kule, stożki równomierne ograniczenie całej powierzchni, z zachowaniem dotychczasowego kształtu. Sprzątnięcie terenu przez zebranie, bądź zgrabienie przyciętych gałązek, ułożenie w stosy, załadunek na środek transportu oraz wywiezienie na składowisko. Do obowiązków WYKONAWCY należy: - Wykonywanie prac objętych usługą z zachowaniem niezbędnych warunków bezpieczeństwa: - Wszelkie odpady pochodzące z koszenia trawników, cięcia żywopłotów, będą wywożone do Działu Zagospodarowania Odpadów ZGKiM w Zielonej Górze ul. Wrocławska 73 lub Wykonawca tj. posiadacz odpadów - zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r ( Dz. U. z dnia 08 stycznia 2013r Nr 0 poz. 21) - może przekazać określone rodzaje odpadów w celu wykorzystania osobie fizycznej lub jednostce organizacyjnej, nie będącej przedsiębiorcami, na ich własne potrzeby. Rozporządzenie z dnia 19 grudnia 2008r. ( Dz. U. z 2008r Nr 235 poz. 1614) określa listę odpadów, które posiadacz odpadów może przekazać osobom fizycznym lub jednostkom organizacyjnym nie będącym przedsiębiorcami oraz dopuszczalnych metod ich odzysku, np. odpady ulegające biodegradacji. W przypadku przekazania odpadów ulegających biodegradacji osobie fizycznej lub jednostce organizacyjnej nie będącej przedsiębiorcą Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu stosowne oświadczenie przyjmującego odpady - ze wskazaniem, że odpady te będą wykorzystywane na własne potrzeby, np. w ramach gospodarstwa domowego, w tym na terenie swojej nieruchomości lub w zakresie swojego działania. - Koszt transportu i przyjęcia odpadów do Działu Zagospodarowania Odpadów ponosi Wykonawca - Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania przez 1 rok dokumentów stwierdzających przyjęcie na wysypisko odpadów, o których mowa w pkt. 1 lub stosownych oświadczeń i okazywanie ich na żądanie Zamawiającego. - Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia zanieczyszczeń powstałych w trakcie realizacji koszenia lub cięcia żywopłotów z przylegających chodników, dróg, placów. - Wykonywanie zadań w terminach narzuconych przez Zamawiającego - Ścisła współpraca z inspektorem Zamawiającego - Posiadanie polisy wyłączającej odpowiedzialność Zamawiającego za szkody powstałe w wyniku realizacji zamówienia. - Współpraca z przedstawicielem ABM, na którego obszarze wykonywana jest usługa. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej okres realizacji zamówienia i wartość min. 30.000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych) - w przypadku realizacji jednego zadania (ABM1 lub ABM2) lub wartość min. 60.000,00 zł (sześćdziesiąt tysięcy złotych) - w przypadku realizacji obu zadań (ABM1 oraz ABM2)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koszenie trawy oraz przycięcie żywopłotów na terenach komunalnych administrowanych przez ABM-2 w Zielonej Górze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2: obejmuje trzykrotne koszenie trawników o powierzchni 189838 m2 oraz jednokrotne przycięcie żywopłotów o łącznej powierzchni 23022,50 m2 na obszarze administrowanym przez ABM-2 w Zielonej Górze.Koszenie trawników : polega na skoszeniu trawy, zgrabieniu w pryzmy, załadunek na środek transportu oraz wywiezienie na składowisko. Skoszona i spryzmowana trawa nie może leżeć dłużej niż dwa dni, a w szczególności pryzmy skoszonej trawy muszą zostać sprzątnięte przed dniami ustawowo wolnymi od pracy, tj. niedziele i święta. Przycinanie żywopłotów : polega na przycinaniu żywopłotu wraz z jego kształtowaniem, to znaczy że należy ograniczyć jego wysokość i szerokość. W przypadku form przestrzennych np. kule, stożki równomierne ograniczenie całej powierzchni, z zachowaniem dotychczasowego kształtu. Sprzątnięcie terenu przez zebranie, bądź zgrabienie przyciętych gałązek, ułożenie w stosy, załadunek na środek transportu oraz wywiezienie na składowisko. Do obowiązków WYKONAWCY należy: - Wykonywanie prac objętych usługą z zachowaniem niezbędnych warunków bezpieczeństwa: - Wszelkie odpady pochodzące z koszenia trawników, cięcia żywopłotów, będą wywożone do Działu Zagospodarowania Odpadów ZGKiM w Zielonej Górze ul. Wrocławska 73 lub Wykonawca tj. posiadacz odpadów - zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r ( Dz. U. z dnia 08 stycznia 2013r Nr 0 poz. 21) - może przekazać określone rodzaje odpadów w celu wykorzystania osobie fizycznej lub jednostce organizacyjnej, nie będącej przedsiębiorcami, na ich własne potrzeby. Rozporządzenie z dnia 19 grudnia 2008r. ( Dz. U. z 2008r Nr 235 poz. 1614) określa listę odpadów, które posiadacz odpadów może przekazać osobom fizycznym lub jednostkom organizacyjnym nie będącym przedsiębiorcami oraz dopuszczalnych metod ich odzysku, np. odpady ulegające biodegradacji. W przypadku przekazania odpadów ulegających biodegradacji osobie fizycznej lub jednostce organizacyjnej nie będącej przedsiębiorcą Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu stosowne oświadczenie przyjmującego odpady - ze wskazaniem, że odpady te będą wykorzystywane na własne potrzeby, np. w ramach gospodarstwa domowego, w tym na terenie swojej nieruchomości lub w zakresie swojego działania. - Koszt transportu i przyjęcia odpadów do Działu Zagospodarowania Odpadów ponosi Wykonawca - Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania przez 1 rok dokumentów stwierdzających przyjęcie na wysypisko odpadów, o których mowa w pkt. 1 lub stosownych oświadczeń i okazywanie ich na żądanie Zamawiającego. - Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia zanieczyszczeń powstałych w trakcie realizacji koszenia lub cięcia żywopłotów z przylegających chodników, dróg, placów. - Wykonywanie zadań w terminach narzuconych przez Zamawiającego - Ścisła współpraca z inspektorem Zamawiającego - Posiadanie polisy wyłączającej odpowiedzialność Zamawiającego za szkody powstałe w wyniku realizacji zamówienia. - Współpraca z przedstawicielem ABM, na którego obszarze wykonywana jest usługa. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej okres realizacji zamówienia i wartość min. 30.000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych) - w przypadku realizacji jednego zadania (ABM1 lub ABM2) lub wartość min. 60.000,00 zł (sześćdziesiąt tysięcy złotych) - w przypadku realizacji obu zadań (ABM1 oraz ABM2)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Sprzątanie w obiektach i przy obiektach należących do GDDKiA Oddział w Zielonej Górze, Rejon w Gorzowie Wlkp. z podziałem na 5 lokalizacji.
- Konserwacja obiektów mostowych zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
- Dostawa i montaż regałów przejezdnych i stacjonarnych dla lokalizacji należącej do składnicy akt Lubuskiego Urzędu Celno-Skarbowego, ul. Kostrzyńska 14, Zielona Góra.
- Remont budynku magazynowego nr 3 zlokalizowanego na terenie Jednostki Wojskowej w Krośnie Odrzańskim
- Remont drogi wojewódzkiej nr 285 na odc. Sadzarzewice - Grabice
- Realizacja robót budowlanych w systemie "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń w budynku E na potrzeby administracji Szpitala".
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonywanie bieżącego utrzymania i drobnych remontów instalacji i urządzeń odwodnienia dróg publicznych znajdujących się na obszarze Gminy Miasto Świnoujście w roku 2024-2025"
- Świadczenie przez okres 12 miesięcy usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- Mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg na terenie Powiatu Konińskiego - II koszenie
- Świadczenie usług sprzątania
- Kompleksowe utrzymanie wybiegów dla psów w mieście Lublin
- Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej, koszenie rowów i poboczy dróg gm. oraz koszenie placów zabaw, terenów rekr. oraz innych terenów niezagospodarowanych na obszarze miasta i gminy Szczuczyn.
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.