Ogłoszenie z dnia 2017-01-11
Ogłoszenie nr 6383 - 2017 z dnia 2017-01-11 r.
Grodzisko Dolne: Modernizacja, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług, digitalizacją zasobów informacji przestrzennej i ich udostępnieniem oraz dostawą sprzętu serwerowego dla Gminy Grodzisko Dolne w ramach projektu Poprawa funkcjonalności i dojrzałości e-usług oraz udostępniania zasobów cyfrowych gmin Cieszanów, Jarosław, Grodzisko Dolne
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRPO WP na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 358016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodzisko Dolne, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
,
37306
Grodzisko Dolne, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
017 24-36-003, faks
, e-mail
ug.grodzisko@pro.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.grodziskdolne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług, digitalizacją zasobów informacji przestrzennej i ich udostępnieniem oraz dostawą sprzętu serwerowego dla Gminy Grodzisko Dolne w ramach projektu Poprawa funkcjonalności i dojrzałości e-usług oraz udostępniania zasobów cyfrowych gmin Cieszanów, Jarosław, Grodzisko Dolne
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Modernizacja, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług, digitalizacją zasobów informacji przestrzennej i ich udostępnieniem oraz dostawą sprzętu serwerowego dla Gminy Grodzisko Dolne w ramach projektu Poprawa funkcjonalności i dojrzałości e-usług oraz udostępniania zasobów cyfrowych gmin Cieszanów, Jarosław, Grodzisko Dolne
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
72322000-8
Dodatkowe kody CPV:
72220000-3,
72246000-1,
72266000-7,
72263000-6,
72265000-0,
72268000-1,
72322000-8,
72300000-8,
72310000-1,
72512000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT308000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 362000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI GRODZISKO DOLNE
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 1.342.720,00 zł (słownie: jeden milion trzysta czterdzieści dwa tysiące siedemset dwadzieścia złotych).
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla GOPS/ DDP w Grodzisku Dolnym w ramach projektu "Aktywny Senior - Radość Życia" w okresie od 02.01.2025 do 31.12.2025
więcej: przetargi GRODZISKO DOLNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.