Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-04-11
Og³oszenie nr 63842 - 2017 z dnia 2017-04-11 r.
¦widnica: "Budowa windy osobowej w budynku Prokuratury Okrêgowej w ¦widnicy przy ul. 1 Maja 21"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okrêgowa w ¦widnicy, krajowy numer identyfikacyjny
56980000000, ul.
ul. 1 Maja
21,
58100
¦widnica, woj.
dolno¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
74 850 34 00, e-mail
przetarg@prokuratura.walbrzych.pl, faks
748 520 257.
Adres strony internetowej (URL): www.swidnica.po.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Prokuratura
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
tak
www.swidnica.po.gov.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.swidnica.po.gov.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Oferty nale¿y z³o¿yæ w formie pisemnej
Adres:
Prokuratura Okrêgowa w ¦widnicy, ul. 1 Maja 21, 58-100 ¦widnica, Biuro podawcze
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "Budowa windy osobowej w budynku Prokuratury Okrêgowej w ¦widnicy przy ul. 1 Maja 21"
Numer referencyjny: PO VII WB 261.16.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i monta¿ nowej windy osobowej w budynku Prokuratury Okrêgowej w ¦widnicy ul. 1 Maja 21. 2. Wymagania techniczne dotycz±ce wykonania i odbioru robót: 1) budowlanych, które zostan± wykonane w ramach zadania inwestycyjnego; 2) przygotowawczych zwi±zanych z projektem budowy windy osobowej; 3) malarskich, w ramach zadania inwestycyjnego; 4) budowlanych, które zostan± wykonane w ramach dostawy, d¼wigu wraz z konstrukcj± no¶na szybu, urz±dzeniami maszynowymi oraz obudow± szybu na podstawie sporz±dzonej przez wykonawcê dokumentacji rejestrowej, zatwierdzonej przez Urz±d Dozoru Technicznego dla powy¿szego zadania; 5) robót elektrycznych w ramach zadania; 6) wentylacyjnych. 3. Zakres prac budowlanych obejmuje miêdzy innymi: 1) demonta¿ stropów podwieszanych w miejscach monta¿u szybu windowego; 2) wykonanie niezbêdnych przekuæ, przebiæ, wyburzeñ, itp.; 3) rozbiórka tymczasowej konstrukcji uzupe³niaj±cej w stropach; 4) sprawdzenie stanu technicznego stropów w obszarze projektowanej windy; 5) wbudowanie, w wykonanych otworach d¼wigu osobowego z samono¶n± konstrukcj±; 6) wykonanie robót wykoñczeniowych, tj. uzupe³nienie tynków, glazury, malatury, itp.; 7) wykonanie zasilania d¼wigu, uziemienia, o¶wietlenia szybu, doprowadzenie sygna³u telefonicznego do interkom-u windy; 8) przeprowadzenie czynno¶ci certyfikacji windy oraz uzyskanie decyzji o jej dopuszczeniu do u¿ytkowania. 4. Zakres robót elektrycznych obejmuje miêdzy innymi: 1) zasilanie projektowanej windy nale¿y wykonaæ z g³ówniej rozdzielnicy elektrycznej budynku przewodem typu YDY¿o 5x4 mm2; 2) dla potrzeb zabezpieczenia projektowanego obwodu zasilaj±cego windê w g³ównej rozdzielnicy elektrycznej budynku nale¿y zabudowaæ dodatkowe zabezpieczenie w postaci roz³±cznika bezpiecznikowego typu R303 (b±d¼ równowa¿nego) wyposa¿onego wk³adki bezpiecznikowe 3 x20A; 3) dla potrzeb zasilania o¶wietlenia szybu windy z rozdzielnicy piêtrowej zabudowanej na poziomie przyziemia nale¿y u³o¿yæ przewód typu YDY¿o 4x1,5 mm2; 4) dla potrzeb zabezpieczenia projektowanego obwodu o¶wietlenia w rozdzielnicy piêtrowej nale¿y zabudowaæ zabezpieczenie w postaci wy³±cznika instalacyjnego typu S301 B10A (b±d¼ równowa¿nego); 5) w podszybiu nale¿y wyprowadziæ uziemienie w postaci bednarki ReZN 30x4 mm, do której pod³±czone bêd± prowadnice szybu; 6) na suficie ka¿dej kondygnacji w miejscu projektowanego szybu windowego istniej±ce oprawy o¶wietleniowe, które nale¿y przesun±æ. 5. Ze wzglêdu na czê¶ciowo wykonany ju¿ zakres robót wynikaj±cy z budowy d¼wigu w opracowaniu przyjêto d¼wig osobowy, platformowy z samono¶n±, stalow± konstrukcj± szybu obudowan± pe³nymi oraz przeszklonymi panelami o nastêpuj±cych parametrach: 1) wymiary kabiny: 1000 x (szer.) x 1200 (g³.) x 2100 (wys.)mm 2) rodzaj kabiny: przelotowa k±towa; 3) wykoñczenie kabiny: stal plastykowana; 4) wymiary konstrukcji samono¶nej: 1570 (szer.) x 1600 (g³.)mm; 5) drzwi kabinowe/ przystankowe: automatycznie centralne, 750 x 2000 mm 6) napêd: hydrauliczny; 7) ud¼wig: 350 kg/3 os; 8) ilo¶æ przystanków: 5; 9) prêdko¶æ jazdy: ~ 0,15m/s; 10) moc silnika: 1,5 kW, (In= 10A, Ist=15A), Un=~230V; 11) g³. podszybia: 150 mm; 12) wys. ostatniej kondygnacji: 2600 mm; 13) sterowanie: mikroprocesorowe; 14) po³o¿enie maszynowni: napêd i sterowanie umieszczone w szafie 800 (szer.) x 450 (g³.) x 1370 (wys.) mm. Konstrukcja d¼wigu samono¶na do obudowania szk³em bezpiecznym na poziomie parteru i I piêtra, natomiast na poziomie piwnicy, II piêtra i poddasza stalowymi panelami montowanej wewn±trz budynku. Konstrukcja szybu, paneli pe³nych do zabudowy szybu oraz elementów stalowych zwi±zanych z mocowaniem paneli szk³a bezpiecznego lakierowane w kolorze niestandardowym RAL (kolorystyka zostanie uzgodniona przez Zamawiaj±cego z Wykonawc± robót w odcieniach wzornika RAL). Wykoñczenie kabiny ze stali plastykowanej w kolorze zgodnym z palet± barw producenta. Drzwi kabinowe i przystankowe automatyczne teleskopowe 4 panelowe z blachy plastykowanej w kolorze zgodnym z palet± barw producenta (standard). Pod³oga z wyk³adziny antypo¶lizgowej, o¶wietlenie sufitowe punktowe LED, wy¶wietlacz piêtrowy w kabinie, na ¶cianie bocznej okr±g³y pochwyt z blachy nierdzewnej. Przycisk na panelu dyspozycji w kabinie i na przystankach z oznaczeniami Braille a. Sterowanie jazd± kabiny, zarówno z kasety wezwañ na przystanku jak i z kasety dyspozycji w kabinie jest automatyczne poprzez jednokrotne naci¶niêcie przycisku piêtra docelowej jazdy (tak jak w d¼wigu osobowym). Napêd nale¿y zlokalizowaæ w p³aszczy¼nie przy¶ciennej ¶ciany - zgodnie ze schematem - Usytuowanie napêdu. Ze wzglêdów ewakuacyjnych, w przypadku awarii zasilania, mo¿liwo¶æ samodzielnego sprowadzania platformy na przystanek parteru wraz z otwarciem drzwi. Wymiary istniej±cego fundamentu wynosz± 2,65 x 2,70 x 40 cm, g³êboko¶æ podszybia 10 cm, natomiast si³a jak± mo¿e byæ obci±¿ony to 150 kPa. Urz±dzenie ma byæ wykonane wg dyrektywy maszynowej. 6. Fundament pod konstrukcjê d¼wigu: Fundament wykonany wg pierwotnego projektu - nie przewiduje zmian. Uwaga! W przypadku innych wymagañ dostawcy d¼wigu, fundament pod szyb adaptowaæ do wytycznych dostawcy d¼wigu. Roboty wykonaæ po uprzednim skontaktowaniu siê z autorami opracowania, projektantem bran¿y konstrukcyjnej. Szczegó³owy zakres robót okre¶la: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Projekt Budowlany, Projekt Wykonawczy, Przedmiary Robót oraz Schemat - Usytuowanie napêdu.
II.5) G³ówny kod CPV: 42.41.61.00 - Windy
Dodatkowe kody CPV:45000000-7, 45310000-3, 45111300-1, 45111220-6, 45223100-7, 45313100-5, 45400000-1, 50750000-7
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesi±cach: 5
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca winien:
a) posiadaæ op³acon± polisê lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na minimaln± sumê ubezpieczenia 300 000,00 z³ na jedno i wszystkie zdarzenia,
b) uzyskaæ informacjê z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy w wysoko¶ci minimum 150 000,00 z³, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
a) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e zrealizowa³ w okresie trzech lat przed up³ywem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, tj. minimum 2 dostawy (2 zamówienia) d¼wigów osobowych wraz z ich monta¿em w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej o zakresie i charakterze zbli¿onym do przedmiotu zamówienia,
b) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - minimum 1 osob±, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania budow± i robotami budowlanymi o specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej. Osoba pe³ni±ca funkcjê kierownika robót musi mieæ co najmniej 3-letni± praktykê zawodow± jako kierownik budowy / robót.
c) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadaj±cymi odpowiednie uprawnienia w tym miêdzy innymi w zakresie monta¿u urz±dzeñ d¼wigowych.
d) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. minimum 2 osobami posiadaj±cymi uprawnienia w zakresie konserwacji urz±dzeñ d¼wigowych wydanych przez UDT kat. I oraz uprawnienia dotycz±ce urz±dzeñ elektrycznych do 1 kV wydanych przez SEP.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
1. informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy oraz odno¶nie skazania za wykroczenie za karê aresztu, w zakresie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 2. za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³aceniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3. za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³aceniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 4. odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; 5. w celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postêpowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, Wykonawca sk³ada stosownie do tre¶ci art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia - wg. za³. nr 4 do SIWZ.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a)Wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane minimum 2 dostawy (2 zamówienia) d¼wigów osobowych wraz z ich monta¿em w budynkach u¿yteczno¶ci publicznych o zakresie i charakterze zbli¿onym do przedmiotu zamówienia- wg za³. nr 5 do SIWZ;
b) Wykaz robót zleconych podwykonawcom - wg za³. nr 6 do SIWZ.
c) Kosztorysy ofertowe uproszczone na roboty budowlane i roboty elektryczne, sporz±dzone zgodnie z zasadami, o których mowa jest w ¦rodowiskowych metodach kosztorysowania robót budowlanych
d) Kserokopia op³aconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na minimaln± sumê ubezpieczenia 300 000,00 z³ na jedno i wszystkie zdarzenia.
e) Dowód wniesienia wadium.
f) Informacjê z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy w wysoko¶ci minimum 150 000,00 z³, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
g) Wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj±ce uprawnienia budowlane do kierowania budow± i robotami budowlanymi o specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej. Osoba pe³ni±ca funkcjê kierownika robót musi mieæ co najmniej 3-letni± praktykê zawodow± jako kierownik budowy - wg za³. nr 7 do SIWZ .
h) Kserokopiê uprawnieñ budowlanych (decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) w zakresie objêtym zamówieniem dla osoby wyznaczonej przez Wykonawcê do pe³nienia funkcji kierownika robót.
i) Kserokopie za¶wiadczenia z w³a¶ciwego Oddzia³u Izby In¿ynierów Budownictwa potwierdzaj±cego przynale¿no¶æ osoby wyznaczonej do pe³nienia funkcji kierownika robót, z za¶wiadczenia tego musi wynikaæ, i¿ osoba ta, na dzieñ sk³adania ofert, posiada aktualne ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej.
j) O¶wiadczenie, ¿e na dzieñ podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiaj±cemu wykaz kadry przewidzianej do wykonania zamówienia. Pracownicy ujêci w wykazie musz± posiadaæ umiejêtno¶ci niezbêdne do wykonywania przedmiotu zamówienia - wg nr 8 do SIWZ.
k) O¶wiadczenie, ¿e na dzieñ podpisania umowy przedstawi do akceptacji Zamawiaj±cego harmonogram prowadzenia robót, a w razie konieczno¶ci plan zagospodarowania placu budowy -wg za³. nr 9 do SIWZ.
l) Wykaz kadry tj. minimum 2 osoby posiadaj±ce uprawnienia w zakresie konserwacji urz±dzeñ d¼wigowych wydanych przez UDT kat. I oraz uprawnienia dotycz±ce urz±dzeñ elektrycznych do 1 kV wydanych przez SEP. - wg za³. nr 10 do SIWZ
UWAGA dotycz±ca wszystkich o¶wiadczeñ i dokumentów
a. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu lub brak podstaw wykluczenia, je¿eli Zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego Wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352),
b. W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów, w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcê o¶wiadczenia lub dokumenty.
c. W przypadku wskazania przez Wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski wskazanych przez wykonawcê i pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego dokumentów.
d. W przypadku wskazania przez Wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów, które znajduj± siê w posiadaniu Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiaj±cego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 (brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych przez Zamawiaj±cego), korzysta z posiadanych o¶wiadczeñ lub dokumentów, o ile s± one aktualne.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
wadium w wysoko¶ci 10 000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³ 00/100).
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
gwarancja wraz z bezp³atn± konserwacj± i przegl±dami - G | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z art. 144 Ustawy - Prawo zamówieñ publicznych zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ zawartej umowy i okre¶la nastêpuj±ce warunki zmiany umowy: 1. zmiany dotycz±ce sposobu wykonania przedmiotu umowy, technologii wykonania robót lub rozwi±zañ technicznych i materia³owych nie przewidzianych w umowie: a. w przypadku, w którym s³u¿yæ to bêdzie podniesieniu standardu przedmiotu umowy; b. gdy zmiany te bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego i nie bêdzie to wykracza³o poza okre¶lenie przedmiotu umowy zawartego w umowie ani nie zwiêkszy wynagrodzenia Wykonawcy; c. w przypadku okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy: 2. zmiany dotycz±ce zakresu przedmiotu umowy, a nie zwiêkszaj±ce wynagrodzenia Wykonawcy, a które nie bêd± to wykracza³y poza okre¶lenie przedmiotu umowy to: a. w przypadku konieczno¶ci wprowadzenia robót zamiennych na skutek zastosowania nowych technologii nie przewidzianych w umowie; b. w przypadku konieczno¶ci wprowadzenia robót zamiennych na skutek ujawnienia siê przeszkód w budynku lub b³êdów w dokumentacji projektowej lub innych sytuacji niemo¿liwych do przewidzenia w momencie zawierania umowy; c. w przypadku konieczno¶ci wprowadzenia robót zaniechanych w celu prawid³owego wykonania przedmiotu umowy; d. w przypadku konieczno¶ci wprowadzenia robót zaniechanych, w wyniku zaistnienia istotnych zmian okoliczno¶ci powoduj±cych, ¿e wykonanie czê¶ci robót nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy lub innych sytuacji niemo¿liwych do przewidzenia w momencie zawarcia umowy; 3. zmiana dotycz±ca zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia Wykonawcy, jego rozliczenia oraz obowi±zków Wykonawcy: a. w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci nie przewidzianych w chwili zawarcia umowy, a skutkuj±cych konieczno¶ci± ograniczenia przez Zamawiaj±cego zakresu przedmiotu umowy; 4. zmiany dotycz±ce terminu wykonania przedmiotu umowy, zakresu przedmiotu umowy oraz wynagrodzenia Wykonawcy: a. w przypadku, gdy wyst±pi mo¿liwo¶æ wykonania przedmiotu umowy w sposób inny od przewidzianego w SIWZ i w umowie, a zarazem korzystny dla Zamawiaj±cego i nie bêdzie to wykracza³o poza okre¶lenie przedmiotu umowy ani nie zwiêkszy wynagrodzenia Wykonawcy; 5. zmiany dotycz±ce terminu wykonania przedmiotu umowy: a. w przypadku, w którym nie ma mo¿liwo¶ci dotrzymania przez Wykonawcê terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy tj. w przypadku uniemo¿liwienia rozpoczêcia realizacji umowy lub zaistnienia przerw w jej wykonaniu, a tak¿e opó¼nienia prac z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy, termin wykonania prac mo¿e ulec przesuniêciu o okres wynikaj±cy z zaistnia³ych okoliczno¶ci, o ka¿dej takiej sytuacji Wykonawca winien niezw³ocznie zawiadomiæ Zamawiaj±cego, wraz z podaniem przyczyn przerwy i opó¼nienia, który w razie uznania wyst±pienia przes³anek do przesuniêcia terminu wykonania prac, mo¿e podpisaæ aneks przed³u¿aj±cy termin wykonania; b. w przypadku ujawnienia siê w trakcie realizacji przedmiotu umowy nieprzewidzianych przeszkód formalno - prawnych; c. w przypadku przestojów i opó¼nieñ zawinionych przez Zamawiaj±cego; d. w przypadku ujawnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy przeszkody w konstrukcji budynku ujawnionej w trakcie realizacji robót i uniemo¿liwiaj±cej ich kontynuacji; e. w przypadku wyst±pienia si³ wy¿szej np.: wyst±pienia zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ, w szczególno¶ci zagra¿aj±ce bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; f. w przypadku konieczno¶ci prowadzenia dzia³añ przez osoby trzecie uniemo¿liwiaj±ce wykonywanie przedmiotu umowy, które to dzia³ania nie s± spowodowane przyczynami le¿±cymi po stronie Wykonawcy; g. w przypadku wstrzymania prac przez w³a¶ciwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê; h. w przypadku robót zamiennych, je¿eli ich wykonanie wstrzymuje wykonanie robót przez Wykonawcê; i. w przypadku okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy; 6. zmiana osób wymienionych w umowie, przy pomocy których Zamawiaj±cy lub Wykonawca realizuje przedmiot umowy (¶mieræ, choroba lub inne zdarzenie losowe), pod warunkiem, ¿e osoby te bêd± spe³nia³y wymagania okre¶lone w SIWZ i umowie; 7. zmiana umowy jest konieczna w zwi±zku ze zmian± przepisów powszechnie obowi±zuj±cych w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy lub zakres ¶wiadczenia którejkolwiek ze Stron; 8. zmiana umowy jest konieczna w zwi±zku ze zmian± zapisów tzw. nieistotnych dla zakresu wykonania zadania (np. poprawienie oczywistej omy³ki pisarskiej, zmiana nazwy lub adresu Stron itp.); 9. zmiana umowy jest konieczna na wskutek dzia³ania organów administracji lub instytucji upowa¿nionych do wydania decyzji albo innych aktów w³adczych lun nadzorczych, zwi±zanych z realizacja przedmiotu umowy; 10. zmiany s± konieczne w zwi±zku z wyst±pieniem innych okoliczno¶ci, nie wymienionych powy¿ej, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a w zwi±zku z nimi wyst±pi koniczno¶æ wprowadzenia zmian, za¶ zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego i zostan± zaakceptowane przez Wykonawcê. 11. zmiany stanu prawnego, który bêdzie wnosi³ nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu ujêtego przedmiotem zamówienia oraz nie bêdzie to zwi±zane ze zmian± zakresu i warto¶ci przedmiotu zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 27/04/2017, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Termomodernizacja budynku ZS w ¯arowie w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków u¿yteczno¶ci publicznej Powiatu ¦widnickiego pe³ni±cych funkcje o¶wiatowe"
- Zakup oleju napêdowego oraz AdBlue na potrzeby SPZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w ¦widnicy
- ¦wiadczenie us³ug polegaj±cych na przygotowywaniu, dostarczaniu, podawaniu posi³ków Z PODZIA£EM NA ZADANIA
- "Obs³uga i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w ¦widnicy w 2025 r ".
- Remont i przebudowa budynku dawnego Zboru Ewangelickiego w Letnicy.
- Sukcesywne dostawy rêkawic niesterylnych oraz foliowych
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana wind osobowych zlokalizowanych w budynku Mokotowskiej Fundacji Warszawianka - Wodny Park.
- Zakup i monta¿ windy w O¶rodku Rozwi±zywania Problemów Uzale¿nieñ przy ul. Ko¶cielnej 13 w Pyskowicach
- "Dostawa wraz z demonta¿em i monta¿em d¼wigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznañ"
- Budowa l±dowiska dla ¶mig³owców ratunkowych i budowa/wymiana urz±dzeñ d¼wigowych w ramach realizacji Projektu pod nazw± (...).
- Wymiana windy w budynku Collegium Chemicum UMCS
- Przebudowa budynku nr 235 - internat "Iskra"
wiêcej: Windy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.