Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-21
Kielce: ORGANIZACJA I KOMPLEKSOWA OBSŁUGA ZAGRANICZNEJ WIZYTY STUDYJNEJ PN: DUALNY SYSTEM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO NA PRZYKŁADZIE NIEMIEC REALIZOWANEJ W RAMACH PROJEKTU: NOWOCZESNA SZKOŁA ZAWODOWA - NOWOCZESNY REGION.
Numer ogłoszenia: 63844 - 2016; data zamieszczenia: 21.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Praktycznego w Kielcach , Ul. Jagiellońska 28, 25-608 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 367 68 72.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckp.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA I KOMPLEKSOWA OBSŁUGA ZAGRANICZNEJ WIZYTY STUDYJNEJ PN: DUALNY SYSTEM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO NA PRZYKŁADZIE NIEMIEC REALIZOWANEJ W RAMACH PROJEKTU: NOWOCZESNA SZKOŁA ZAWODOWA - NOWOCZESNY REGION..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i kompleksowa obsługa zagranicznej wizyty studyjnej pn: Dualny system kształcenia zawodowego na przykładzie Niemiec realizowanej w ramach projektu: pn.: Nowoczesna Szkoła Zawodowa - Nowoczesny Region współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś 8 - Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Poddziałanie 8.5.1 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU. Niemcy: MONACHIUM - NORYMBERGA, w dniach 27.06.2016 r. - 30.06.2016 r. 1. Liczba uczestników: 10 osób dorosłych, za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający. 2. Transport uczestników: z Kielc (siedziba Centrum Kształcenia Praktycznego, Al. Solidarności 34 Kielce) na lotnisko docelowe (Warszawa, Kraków, Katowice) oraz transport w drodze powrotnej z lotniska (Warszawa, Kraków, Katowice) do Kielc (siedziba Centrum Kształcenia Praktycznego, Al. Solidarności 34, Kielce). 3.Przelot samolotem/klasa ekonomiczna lotem bezpośrednim (tj. bez przesiadek) do i z Monachium dla całej grupy. Bilety lotnicze będą obejmować wszelkie wymagane opłaty lotniskowe wraz z opłatą bagażową (bagaż nadawany co najmniej 15 kg). Zamawiający przekaże najpóźniej na 10 dni roboczych przed rozpoczęciem wizyty ostateczną listę uczestników wraz z danymi kontaktowymi oraz pozostałymi danymi niezbędnymi do rezerwacji biletów lotniczych i noclegów. Wykonawca musi założyć koszty pięciokrotnej zmiany rezerwacji biletu lotniczego, w przypadku zmiany uczestnika wyjazdu przed jego realizacją, spowodowanego zdarzeniem losowym.Przylot do Monachium powinien nastąpić w dniu 27.06.2016 r. przed godziną 20:00 (preferowana godzina przylotu do 14:00). Przylot do Polski w dniu 30.06.2016 r. przed godziną 20:00. 4. Transport wewnętrzny uczestników w trakcie pobytu w Niemczech: klimatyzowany bus/autobus z kierowcą do dyspozycji włącznie z transportem z i na lotnisko w Monachium (Niemcy), przejazd z Monachium do Norymbergii, przejazd do ośrodków kształcenia zawodowego, miejsc spotkań w Monachium i Norymberdze. 5. Zakwaterowanie uczestników: 3 noclegi (2 w Monachium, 1 w Norymberdze) w hotelach *** trzy gwiazdkowych w pokojach 1-osobowych lub dwuosobowych do pojedynczego zastosowania, z dostępem do bezprzewodowego Internetu. Wszyscy uczestnicy wyjazdu powinni być zlokalizowani w jednym hotelu. 6.Całodzienne wyżywienie - 3 posiłki: śniadanie, obiad dwudaniowy z deserem i napojami do wyboru (kawa, herbata, sok, woda mineralna), kolacja w 2 i 3 dniu pobytu oraz 2 posiłki w pierwszym dniu pobytu (obiad, kolacja) i 2 posiłki w 4 - tym dniu pobytu (śniadanie, obiad), zgodnie z poniższą tabelą. Kolacja w każdym przypadku obejmuje co najmniej jedno danie oraz co najmniej jeden napój do wyboru z menu lokalu. Wszystkie posiłki, z wyjątkiem śniadań odbywać się będą poza hotelem w lokalach o randze restauracji. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić alternatywne posiłki dla osób deklarujących się jako wegetarianie lub alergicy na poszczególne składniki pokarmowe. 7. Ubezpieczenie uczestników wizyty studyjnej: NNW- min. 20 000 zł/osobę, KL- min. 200 000 zł/osobę, OC na osobie: min. 200 000 zł , utrata bagażu podróżnego: min. 2 000 zł/osobę. 8. Zapewnienie opiekuna merytorycznego (władającego językiem niemieckim na poziomie co najmniej B2 - zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego przyjętym przez Radę Europy) przez cały czas trwania wyjazdu. Opiekun merytoryczny będzie towarzyszył uczestnikom wyjazdu na każdym jej etapie i czuwał nad prawidłowym przebiegiem. Opiekun merytoryczny jest bezpośrednio odpowiedzialny za realizację programu wyjazdu w tym również części merytorycznej wizyty, tj. organizację i przebieg poszczególnych spotkań, w tym moderowanie spotkań. Opiekun merytoryczny powinien posiadać wiedzę zarówno nt. niemieckiego jak i polskiego systemu kształcenia zawodowego. Ponadto opiekun powinien znać plan miasta, w których zatrzymają się uczestnicy wizyty. Opiekun merytoryczny będzie dostępny dla uczestników projektu przez cały okres trwania wizyty, zarówno podczas spotkań oficjalnych jak i po ich zakończeniu. Opiekun merytoryczny będzie komunikował się z uczestnikami wizyty w języku polskim. 9. Tłumacz - Wykonawca zapewni obsługę tłumaczeniową wszystkich spotkań podczas trwania wizyty. Tłumacz musi biegle władać językiem niemieckim, w tym językiem technicznym związanym ze specyfiką wyjazdu, przynajmniej na poziomie C1 (zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego przyjętym przez Radę Europy). Zadaniem tłumacza będzie towarzyszenie uczestnikom wyjazdu podczas pobytu na terenie Niemiec oraz tłumaczenie wszelkich konwersacji, dyskusji, pytań oraz odpowiedzi z języka polskiego na niemiecki oraz z języka niemieckiego na polski. Usługi opiekuna merytorycznego i tłumacza nie mogą być świadczonej przez tę samą osobę. 10. Przygotowanie materiałów szkoleniowych/informacyjnych obejmujących zakres merytoryczny wyjazdu grupowego z uwzględnieniem opisu odwiedzanych instytucji/ośrodków oraz najważniejszych założeń i działań z zakresu kształcenia dualnego w Niemczech, w szczególności w Bawarii. Materiały przygotowane w języku polskim. 11. Wykonawca ma obowiązek uwzględnić wymogi dotyczące informacji i promocji projektów współfinansowanych z funduszy europejskich. 12. Wykonawca odpowiedzialny jest za przygotowanie merytoryczne wizyty studyjnej, zaplanowanie, zorganizowanie i obsługę spotkań, nawiązanie kontaktu z poszczególnymi instytucjami/firmami, moderowanie spotkań, tłumaczenie, zapewnienie sal do spotkań oraz zaproponowanie Zamawiającemu co najmniej 1 ośrodka spełniającego wymogi Zamawiającego, zgodnie z programem: Dzień 1. - transport z miejsca zbiórki (Kielce) na lotnisko (Kraków, Warszawa, Katowice), przelot do Monachium /Niemcy, transport z lotniska do miejsca zakwaterowania (Monachium), zakwaterowanie uczestników (Monachium), omówienie programu pobytu/spotkanie organizacyjne tj. przybliżenie uczestnikom założeń niemieckiego dualnego systemu kształcenia zawodowego, prezentacja wybranych ośrodków kształcenia zawodowego, prezentacja osób, z którymi będą przeprowadzone spotkania. Dzień 2: przejazd do wskazanych miejsc spotkań w Monachium, spotkanie z władzami miasta oraz landu (przedstawicielami miasta Monachium), spotkanie z władzami ośrodka kształcenia zawodowego, przejazd do zaproponowanej przez Wykonawcę firmy, uczestniczącej w systemie kształcenia dualnego, powrót do hotelu (Monachium). Dzień 3: przejazd z Monachium do wybranego ośrodka kształcenia zawodowego w Norymberdze, spotkanie z władzami ośrodka kształcenia zawodowego, przejazd do wybranej przez Wykonawcę firmy, uczestniczącej w systemie kształcenia dualnego, dojazd do hotelu w Norymberdze i zakwaterowanie uczestników. Dzień 4: Przejazd na lotnisko w Monachium, przelot z Monachium do Warszawy/Krakowa/Katowic, transport uczestników z lotniska do Kielc. 13. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu co najmniej jednego ośrodka kształcenia zawodowego w Monachium i co najmniej jednego ośrodka kształcenia zawodowego w Norymberdze. 14. Wymagania odnośnie ośrodków kształcenia: realizują kształcenie zawodowe w systemie dualnym, współpracują co najmniej z 1 przedsiębiorstwem (współpraca polega na odbywaniu przez uczniów praktycznej nauki zawodu w przedsiębiorstwie), kształcą uczniów w co najmniej w 3 zawodach, z czego co najmniej 2 z nich są zawodami z branży metalowo odlewniczej, posiada pracownie/warsztaty do praktycznej nauki zawodu w zakresie obróbki metalu, metrologii, mechatroniki oraz mechaniki (pod kątem budowy i funkcjonowania maszyn i urządzeń), prowadzą kształcenie zawodowe dla co najmniej 1000 uczniów w roku szkolnym. Ośrodek/ośrodki zaproponowane przez Wykonawcę, muszą spełniać wskazane wymagania Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca w ofercie przedstawi Zamawiającemu więcej niż jeden ośrodek spełniający kryteria Zamawiającego, to Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ośrodka spośród przedstawionych. 14. Wskazana przez Wykonawcę firma musi spełniać poniższe kryteria Zamawiającego: przedsiębiorstwo powinno uczestniczyć w dualnym systemie kształcenia zawodowego i współpracować ze wskazanym ośrodkiem kształcenia zawodowego, przedsiębiorstwo zatrudnia młodocianych pracowników na praktyczną naukę zawodu..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu Wykonawcy, stanowiącego nie więcej niż 50% wartości przedmiotowego zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2015., poz. 2164).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.99.70.00 - Usługi organizowania podróży służbowych 63.51.50.00 - Usługi podróżne 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 79.95.10.00 - Usługi w zakresie organizowania seminariów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca lub podwykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował: co najmniej 2 usługi, polegające na organizacji i obsłudze zagranicznego wyjazdu studyjnego lub zagranicznej misji branżowej/gospodarczej lub zagranicznej wizyty studyjnej lub zagranicznego wyjazdu studyjno - szkoleniowego (w tym przypadku przez organizację i obsługę Zamawiający rozumie zapewnienie transportu, noclegów, ubezpieczenia, wyżywienia uczestników i zapewnienie opiekuna merytorycznego/przewodnika merytorycznego/moderatora spotkań, tłumacza oraz organizację, zaplanowanie i obsługę spotkań merytorycznych) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodu, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zgodnie z Rozdziałem V pkt 1 podpunkt 5) należy złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług z wykorzystaniem załączonego wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ oraz należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie tj.: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) w przypadku zamówień na usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1 b) SIWZ; Przedstawione Zamawiającemu dokumenty winny dotyczyć wyłącznie usług wskazanych w Załączniku nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca lub podwykonawca wykaże się osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykaże, że dysponują lub będą dysponować: - opiekunem merytorycznym z dobrą znajomością języka niemieckiego (przez dobrą znajomość Zamawiający rozumie znajomość języka na poziomie co najmniej B2 - zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego przyjętym przez Radę Europy)oraz polskiego, posiadającego doświadczenie w organizacji i obsłudze co najmniej jednej zagranicznej wizyty studyjnej (wymagane jest, aby wykazał się doświadczeniem w organizacji i obsłudze, co najmniej jednej zagranicznej wizyty studyjnej w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert). - tłumaczem z biegłą znajomością języka niemieckiego, w tym również języka niemieckiego technicznego związanego ze specyfiką wyjazdu (przez biegłą znajomość języka Zamawiający rozumie znajomość języka co najmniej na poziomie C1 - zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego przyjętym przez Radę Europy), który będzie towarzyszył uczestnikom wizyty studyjnej oraz tłumaczył spotkania z ich udziałem z języka polskiego na niemiecki oraz z języka niemieckiego na polski, legitymującym się udokumentowanym doświadczeniem w zakresie towarzyszenia gościom i tłuczenia spotkań z ich udziałem w trakcie co najmniej jednej wizyty w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Jakość usługi - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, na udokumentowany wniosek Wykonawcy i z przyczyn od niego niezależnych, związanych m.in., z brakiem miejsc noclegowych, brakiem możliwości zorganizowana programu wizyty, w tym m.in. spotkań merytorycznych zależnych od osób trzecich, w zaproponowanym przez Zamawiającego terminie, dopuszcza możliwość zmiany terminu wyjazdu. Zmiana terminu wymaga zgody Zamawiającego. O zamiarze zmiany terminu Zamawiający zostanie poinformowany na co najmniej 3 tygodnie przed planowanym przez Wykonawcę terminem wyjazdu. Zamawiający zastrzega jednak, iż wizyta studyjna musi odbyć się w czerwcu 2016 r. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób wykonujących zamówienie, wskazanych imiennie w Wykazie Osób, tj. zał. nr 6 do SIWZ jedynie w przypadku zdarzeń losowych, gdy brak jest możliwości osobistego wykonania zadań z przyczyn niezależnych od tych osób. Zmiana osób dokonywana jest za zgodą Zamawiającego po udokumentowaniu przez Wykonawcę, iż proponowane osoby spełniają warunki określone w SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.bip.ckp.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kształcenia Praktycznego w Kielcach, Al. Solidarności 34, 25-323 Kielce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2016 godzina 12:00, miejsce: Centrum Kształcenia Praktycznego w Kielcach, al. Solidarności 34, 25 - 323 Kielce, VIII Piętro, pok. 809 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu: NOWOCZESNA SZKOŁA ZAWODOWA - NOWOCZESNY REGION, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś 8 - Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Poddziałanie 8.5.1 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Ochrona fizyczna osób i mienia Kieleckiego Parku Technologicznego
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZARZĄDZANIU LOTNISKIEM W MASŁOWIE KOŁO KIELC W IMIENIU I NA RZECZ ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Świadczenie usług pocztowych dla Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- SUKCESYWNA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO WRAZ Z DYSTRYBUCJĄ DLA POTRZEB PROKURATUR OKRĘGU KIELECKIEGO
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- FERIE 2025 - warsztaty wyjazdowe dla młodzieży - uczestników projektu pn. "Gotowi na przyszłość"
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sal konferencyjnych na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów przez KCER
- Świadczenie usług hotelarskich i transportowych na rzecz pacjentów SK MSWiA z W-MCO w Olsztynie w trakcie leczenia
- usługi komputerowe i podobne, 27 871 772,74 PLN.
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.