Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-12-23
Og³oszenie nr 638566-N-2019 z dnia 2019-12-23 r.
Urz±d Gminy: Odbiór, transport i zagospodarowanie sta³ych odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych z terenu Gminy Krzynow³oga Ma³a
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urz±d Gminy, krajowy numer identyfikacyjny
54666700000000, ul.
ul. Ko¶cielna
3
,
06-316
Krzynow³oga Ma³a, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
297 512 720, e-mail
referat_org@o2.pl, faks
297 512 725.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.krzynowlogamala.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Odbiór, transport i zagospodarowanie sta³ych odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych z terenu Gminy Krzynow³oga Ma³a
Numer referencyjny:
IGS.271.28.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie sta³ych odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych, po³o¿onych na terenie Gminy Krzynow³oga Ma³a w sposób zgodny z powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa w szczególno¶ci z: przepisami ustawy z 13 wrze¶nia 1996 roku o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010) i aktami wykonawczymi do ww. ustawy oraz przepisami obowi±zuj±cych uchwa³ Rady Gminy Krzynow³oga Ma³a: w sprawie okre¶lenia szczegó³owego sposobu ¶wiadczenia us³ug w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci i zagospodarowania tych odpadów oraz w sprawie regulaminu utrzymania czysto¶ci i porz±dku na terenie gminy Krzynow³oga Ma³a.Wykonawca zrealizuje us³ugê w sposób zapewniaj±cy osi±gniêcie przez Gminê odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego u¿ycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegaj±cych biodegradacji przekazywanych do sk³adowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach.Odpady komunalne zmieszane, odpady ulegaj±ce biodegradacji z terenu Gminy Krzynow³oga Ma³a z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych w pierwszej kolejno¶ci nale¿y kierowaæ do instalacji posiadaj±cych status instalacji komunalnych do przetwarzania odpadów. Odpady o których mowa powy¿ej mog± byæ zagospodarowywane wy³±cznie w instalacjach do tego przeznaczonych. Wykonawca wska¿e w ofercie instalacje komunalne do których jako podmiot odbieraj±cy odpady komunalne od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci z terenu Gminy Krzynow³oga Ma³a bêdzie przekazywaæ odbierane odpady. Odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych odbywaæ siê bêdzie z czêstotliwo¶ci± okre¶lon± w SIWZ.Wykonawca odbierze z nieruchomo¶ci, , ka¿d± ilo¶æ wystawionych przez w³a¶cicieli tych nieruchomo¶ci odpadów komunalnych. Odpady komunalne zmieszane wystawione w pojemnikach b±d¼ workach koloru czarnego, odpady segregowane wystawione w workach przeznaczonych do segregacji.W ramach realizacji zamówienia Wykonawca odbieraæ bêdzie odpady tylko i wy³±cznie pochodz±ce z terenu Gminy Krzynow³oga Ma³a.
II.5) G³ówny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
90513100-7 |
90533000-2 |
90514000-3 |
90512000-9 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2020-01-01 | 2020-08-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia ten warunek, je¿eli: a) posiada aktualny wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Krzynow³oga Ma³a w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci; b) posiada zezwolenie na zbieranie odpadów wydane na podstawie przepisu art.41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z pó¼n. zm.); posiada zezwolenie na transport odpadów lub wpis do rejestru zgodnie z przepisem art. 233 ww. ustawy;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê minimum 400 000,00 z³.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca: a) bêdzie dysponowa³ na czas realizacji zamówienia: - co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, - co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, - co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktuj±cej, - pojazdami trwale i czytelnie oznakowanymi w widocznym miejscu nazw± firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbieraj±cego odpady komunalne od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, - pojazdami wyposa¿onymi w system monitoringu bazuj±cego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umo¿liwiaj±cego trwa³e zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o po³o¿eniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisuj±cych dane o miejscach wy³adunku odpadów. b) posiada bazê magazynowo - transportow±: - usytuowan± w gminie, z której terenu odbiera te odpady lub w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 60 km od granicy tej gminy, - usytuowan± na terenie, do którego posiada tytu³ prawny, - wyposa¿an± w miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów, zabezpieczone przed emisj± zanieczyszczeñ do gruntu, - wyposa¿an± w miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, zabezpieczone przed emisj± zanieczyszczeñ do gruntu oraz zabezpieczone przed dzia³aniem czynników atmosferycznych, - wyposa¿an± w legalizowan± samochodow± wagê najazdow±, w przypadku gdy na terenie bazy nastêpuje magazynowanie odpadów, - wyposa¿on± w urz±dzenia lub systemy zapewniaj±ce zagospodarowanie wód opadowych i ¶cieków przemys³owych, pochodz±cych z terenu bazy, - wyposa¿on± w pomieszczenia socjalne dla pracowników odpowiadaj±ce liczbie zatrudnionych osób, - na terenie której znajduje siê punkt konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów, o ile czynno¶ci te nie s± wykonywane przez uprawnione podmioty zewnêtrzne poza terenem bazy magazynowo - transportowej, zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra ¦rodowiska z dn. 11.01.2013 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1. za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 2. za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3. o¶wiadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzaj±ce dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci; 4. o¶wiadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne; 5. o¶wiadczenie wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 z pó¼n. zm.); O¶wiadczenia, o których mowa powy¿ej, dotycz±ce wykonawcy, podmiotów udostêpniaj±cych zasoby oraz podwykonawców sk³ada siê w oryginale.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, zostanie wezwany przez Zamawiaj±cego do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, tj.: 1) zezwolenie na zbieranie odpadów; 2) zezwolenie na transport odpadów (chyba ¿e Wykonawca posiada wpis do rejestru zgodnie z przepisem art. 233 ustawy o odpadach); 3) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego; 4) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena oferty (koszt) | 60,00 |
termin p³atno¶ci | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia warunków umowy mog± byæ dokonywane za zgod± umawiaj±cych siê stron, wyra¿on± na pi¶mie w formie aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci, o ile nie bêdzie to sprzeczne z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych. 2. Zmiana osób wskazanych w § 3 ust. 1 nie wymaga zmiany umowy, wystarczaj±c± form± jest poinformowanie drugiej strony w formie pisemnej o takiej zmianie z podaniem danych nowej osoby. 3. Zmiana lub aktualizacja harmonogramów odbioru odpadów komunalnych nie powoduj± konieczno¶ci sporz±dzania aneksów do umowy. 4. Strony przewiduj± mo¿liwo¶ci wprowadzenia odpowiedniej zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towaru i us³ug; 2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê; 3) ogólnych zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne; je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcê. 5. Wynagrodzenie Wykonawcy mo¿e ulec zmianie w przypadku spadku b±d¼ wzrostu stawki op³aty za przyjêcie i zagospodarowanie jednej tony zmieszanych odpadów komunalnych w Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych, o kwotê równ± udokumentowanej ró¿nicy stawki op³aty za ka¿d± tonê, przyjêtej wed³ug prognozowanego stanu na dzieñ 1 stycznia 2020 r. 6. Zmiany postanowieñ niniejszej umowy s± dopuszczalne w przypadku: 1) zmiany przepisów prawa powszechnie obowi±zuj±cego, w tym prawa miejscowego, wp³ywaj±ce na zasady, sposób i zakres odbierania lub zagospodarowania odpadów komunalnych, 2) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia zaproponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli te zmiany s± korzystne dla Zamawiaj±cego; 7. W przypadku zaistnienia przes³anek okre¶lonych w ust. 4, Wykonawca bêdzie uprawniony do z³o¿enia pisemnego wniosku do Zamawiaj±cego o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia. W pisemnym wniosku Wykonawca zobowi±zany jest do przedstawienia wyczerpuj±cego uzasadnienia dla zmiany wynagrodzenia, w tym w szczególno¶ci do przedstawienia szczegó³owego wyliczenia, z którego bêdzie wynikaæ, w jaki sposób i o ile zmiany okre¶lone w ust. 4 wp³ynê³y na zmianê kosztów wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcê. Wniosek musi równie¿ zawieraæ okre¶lenie kwoty, o jak± ma wzrosn±æ wynagrodzenie Wykonawcy. Warunkiem zmiany wynagrodzenia jest wyst±pienie Wykonawcy z wnioskiem, o którym mowa powy¿ej, do 30 dni od daty og³oszenia zmian, o których mowa w ust. 4 Umowy, pod rygorem utraty prawa dochodzenia roszczeñ, a nastêpnie przeprowadzenia negocjacji z Zamawiaj±cym w celu udowodnienia wp³ywu zmian, o których mowa w ust. 4 Umowy na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcê. 8. W terminie 30 dni od przed³o¿enia przez Wykonawcê pisemnego wniosku, o którym mowa w ust. 5 niniejszego paragrafu, Zamawiaj±cy pisemnie ustosunkuje siê do niego, uwzglêdniaj±c go w ca³o¶ci albo wnosz±c swoje zastrze¿enia. W przypadku wniesienia zastrze¿eñ przez Zamawiaj±cego, Strony przyst±pi± do negocjacji zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia, które powinny siê zakoñczyæ w terminie 14 dni od dnia dostarczenia Wykonawcy tych zastrze¿eñ. 9. W toku weryfikacji wniosku, o którym mowa w ust. 5, Zamawiaj±cy jest uprawniony do wezwania Wykonawcy do z³o¿enia dodatkowych wyja¶nieñ, kopii dokumentów ¼ród³owych lub wyliczeñ, w zakresie niezbêdnym do oceny zasadno¶ci zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia. 10. W przypadku zawarcia aneksu zmieniaj±cego wynagrodzenie nale¿ne wykonawcy z uwagi na okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 4, zmiany obowi±zuj± od dnia wej¶cia w ¿ycie zmian z postanowienia ust. 4. 11. Wykonawca zobowi±zany jest do pisemnego powiadamiania Zamawiaj±cego o: 1) zmianie siedziby lub nazwy firmy, 2) zmianie osób reprezentuj±cych, 3) og³oszeniu upad³o¶ci, 4) og³oszeniu likwidacji, 5) zawieszeniu dzia³alno¶ci, 6) wszczêciu postêpowania uk³adowego, w którym uczestniczy Wykonawca - w terminie 14 dni od zaistnienia w/w. okoliczno¶ci. 12. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach 1) w przypadku gdy nast±pi± zmiany tre¶ci uchwa³ podjêtych przez Zamawiaj±cego dotycz±cych realizowanego przedmiotu zamówienia, maj±ce wp³yw na jego realizacjê - umowa podlega zmianie w zakresie, w jakim wymaga dostosowania do powy¿szych zmian; 2) nast±pi± zmiany tre¶ci przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa dotycz±cych realizowanego przedmiotu zamówienia, maj±ce wp³yw na jego realizacjê - umowa podlega zmianie w zakresie, w jakim wymaga dostosowania do powy¿szych zmian.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-12-31, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych po³o¿onych na terenie gminy S³aboszów oraz zorganizowanie, utrzymanie i obs³uga stacjonarnego PSZOK w 2025 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych po³o¿onych na terenie gminy Koz³ów oraz zorganizowanie, utrzymanie i obs³uga stacjonarnego PSZOK w 2025 roku
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Krzywda
- "Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, na których zamieszkuj± mieszkañcy na terenie Gminy ¦wierczów"
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 tj. inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne ni¿ wymienione w 19 12 11...
- Us³uga odbioru i transportu odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych oraz niezamieszka³ych na terenie Gminy Wicko w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
wiêcej: Us³ugi zwi±zane z odpadami »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.