Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-31
Grudziądz: PT-2370/2/2008
Numer ogłoszenia: 63907 - 2008; data zamieszczenia: 31.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Grudziądzu, ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 25/27, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 4506633, fax 0-56 4506650.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpspgrudziadz.binp.info
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.kmpspgrudziadz.binp.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PT-2370/2/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane polegające na wymianie 8 bram garażowych w budynku Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 1 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Grudziądzu przy ul. mar. Józefa Piłsudskiego 25/27
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.12.23.00 - Bramy Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.13.00 - Bramy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 3. Przygotują ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Udzielą terminu płatności 30 dni od wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia. 5. Wykonali, co najmniej dwa zamówienie o podobnej wielkości i charakterze - o wartości min. 100 tys. zł. 6. Udzielą minimum 2 lat gwarancji na wykonane zamówienie. 7. Zrealizują zamówienie w terminie określonym w rozdziale V pkt. 1 SIWZ. 8. Kierownik budowy winien być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców z podaniem zakresu prac proponowanych do zlecenia. 10. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wskazanych w SIWZ w rozdziale VII.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, następujące dokumenty: 1. oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2. oświadczenie potwierdzające, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. wykaz minimum 2 wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat roboty budowlanej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 100 tys., z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających (referencje lub protokoły odbioru), że roboty te zostały wykonane należycie, 5. wykaz prac w przypadku zlecenia ich podwykonawcom, w przypadku gdy Wykonawca zamierza wykonać całość zamówienia własnymi siłami należy taką informację załączyć do oferty, 6. harmonogramu robót, 7. zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownika budowy, 8. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 9. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpspgrudziadz.binp.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, pokój nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Naprawa stacji sprężonego powietrza z kompresorami EKO 75
- Przygotowanie i dostarczanie ciepłych jednodaniowych posiłków dla dzieci i młodzieży szkolnej w ramach prowadzonego dożywiania uczniów Szkoły Podstawowej nr 17 w Grudziądzu w roku szkolnym 2024/2025
- Remont dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu-sprawa numer 51/2024
- Remont budynku nr 20 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - 53/2024
- Dostawa zmywarki tunelowej koszowej z wyposażeniem i montażem w stołówce wojskowej w m. Grupa - sprawa nr 47/2024
- Dostawa jaj spożywczych w roku 2024 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) - sprawa 52/2024
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.